Esential
180 | CP dezvoltă cea mai puternică versiune a lui Laguna. |
140 | CP este puterea motorului pe benzină al versiunii entry-level a lui Laguna. |
25.100 | de euro cu TVA inclus costă versiunea 2.0 dCi 4Control a lui Renault Laguna în România. |
180 | CP dezvoltă cea mai puternică versiune a lui Laguna. |
140 | CP este puterea motorului pe benzină al versiunii entry-level a lui Laguna. |
25.100 | de euro cu TVA inclus costă versiunea 2.0 dCi 4Control a lui Renault Laguna în România. |
Oficialii Renault România au anunţat preţul lui Laguna facelift pe piaţa internă. Versiunea 2.0 16v 140 CP a lui Laguna porneşte de la 22.000 de euro cu TVA inclus, ceea ce reprezintă o creştere de 350 de euro faţă de preţul versiunii pre-facelift(faza I). Dotarea standard include acum şi sistemul de navigaţie Carminat de la Tom-Tom. Laguna este oferit în unele versiuni şi cu sistemul 4Control, care oferă patru roţi directoare, toate controlate electric în funcţie de manevrele pe care le operează şoferul.
Sistemul 4Control vine doar cu motorul 2.0 dCi de 180 CP şi cu transmisia manuală cu şase rapoarte. Cei de la Renault oferă şi o motorizare 2.0 dCi de 175 CP pentru Laguna, care vine alături de o cutie de viteze automată cu şase rapoarte. Motorizarea 2.0 Turbo care intră în echiparea lui Renault Laguna Coupe nu este disponibilă şi în gama Laguna berlină.
În materie de design, schimbările operate sunt destul de puţine, dar de efect şi se referă la partea frontală şi la câteva elemente ale posteriorului. În schimb, cei de la Renault au preferat să ofereze un "facelift" la motorizări, dotări şi elementele tehnologice.
Oficialii Renault caracterizează nivelul de dotări standard ca fiind "extrem de generos", ceea ce ar trebui să atragă mai mulţi clienţi din moment ce preţul modelului a crescut cu doar 350 de euro faţă de versiunea intitulată "faza I" a lui Laguna.CLICK AICI PENTRU A VEDEA LISTA COMPLETĂ DE PREŢURI ŞI DOTĂRI A LUI RENAULT LAGUNA FACELIFT.
Via | Renault
Motoare interesante , la fel si preturi si dotari .
Daca stai sa te gandesti tehnologia motoarelor a avansat la toate modelele deci nu este o premiera , nu socheaza nici un motor de la renault.
Pe de alta parte, multa lume se vaita de designul oarecum bizar al masinilor, de tehnologia relativ fiabila, precum si de costurile de intretinere cam piperate. De ce oare?
(Prietenii stiu de ce). :P
Noul Laguna; nimic semnificativ.
Uite asa are Renault si el generatia lui ratata. Cred ca nu degeaba au investit in Romania; similitudini la tot pasul.