Renault: "Laguna a fost o maşină bună cu design greşit"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault Laguna nu a avut succesul scontat de Renault din cauza designului nereuşit. Aceasta este opinia lui Stephen Norman, directorul de marketing Renault, care susţine că modelul francez de segment D ar fi reuşit mult mai multe pe piaţă dacă ar fi beneficiat de un design bun.
"Laguna a fost o maşină bună în haine greşite. Nu a avut niciun fel de problemă la nivelul ţinutei de drum, al direcţiei sau al calităţii materialelor şi asamblării", spune oficialul mărcii franceze.
Conform acestuia, Renault nu va renunţa niciodată la dezvoltarea modelelor din segment D, principalul argument fiind alternativa pe care o au concurenţii direcţi din segment. "Nu putem lăsa Volkswagen Passat de unul singur în segmentul mediu", susţine Norman, "uitând" de concurenţi tradiţionali ai lui Laguna, precum Ford Mondeo sau Opel Insignia.
"Trebuie să fim siguri că viitorul Laguna va fi bun în ceea ce priveşte designul, pentru că toţi clienţii din acest segment se alteaptă ca maşina să spună ceva despre statusul lor social.
Cred că Citroen a făcut ce trebuia cu C5 şi în mod sigur cu DS5. Cu toate acestea, noi nu vom veni pe piaţă cu copii ale acestor modele", încheie oficialul francezilor.via | Just Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
"Întâlnirea cu viitorul concept de pre-producţie ar urma să aibă loc cel mai devreme în luna martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva."
Sursa:
http://www.automarket.ro/stiri/renault-clio-4-prima-imagine-40269.html
cred ca un design de sedan, mai mic decat latitude, care arata bine, clasic ar fi mai potrivit pt gama asta D de care vb frantzu`
oricum, cu cat mai mare concurenta in clasa asta, cu atat mai bine pt noi, cumparatorii.
Nu poti apara cu incapatanare forma de lift-back in vreme ce toti concurentii prezinta niste sedanuri admirabile!
Eram curios daca produceau pe platforma Laguna III si un sedan cum ar fi stat vanzarile comparativ intre cele 2 versiuni!
Se pare ca nemtii cu Mondeo,Vectra/Insignia cat si japonezii cu Avensis,Mazda 6 au percutat mai bine la pretentiile pietei!
Pacat de design.
numai un fan reno, din ala spalat pe creier ahtiat dupa manute rosii si plastice care troncane la fiecare groapa ar putea spune contrariul.
probabil totul se trage de la milioanele si milioanele de greierasi omniprezenti in orice habitaclu de model reno.
@LauCalin ... chiar hai sa fim seriosi.. eu cand am vazut prima oara L3 am zis ca un copil nefericit s-a apucat de lego. Nu prea pare masina aia un tot... nu ai nici o linie care as mearga din bara in bara (ma refer de la jumatatea portierei in sus). Iar la promovare.... Romania sufera de sindromul "numai nemtii fac masini... indiferent cat de scumpe si cat de proaste sunt". Si aici iti trebuie munca de convingere multa incat ajungi la concluzia "cine stie ce inseamna o masina, va veni... altfel nu ma pun cu romanul neaos ca dau faliment"
Eu as alege oricand un C5 sau un 508,dat fiind faptul ca amandoua sunt frantuzesti,in locul unei hidosenii ca asta!
In prezent, Renault are perspective bune. Laurens van den Acker e unul dintre cei mai buni designeri auto din lume. Dovada si conceptele superbe pe care le-a scos.
Decat sa masini-matrioska ca la VAG, mai bine Renault.
Iar faptul ca VAG face masini cu un desgn sobru este in primul rand pentru ca asta cam e strategia companiei - sobru poate insemna pentru clienti seriozitate. VAG nu isi vinde masinile bazandu-se pe un design care sa iti taie respiratia. Nici nu urmareste asta.
Nu ma astept sa-mi dai dreptate. Trebuie sa fii deschis la minte.
Renault ZOE chiar este o masina ce te unge pe suflet. Da, o bijuterie !
In general nu prea agreez fanaticii unei marci anume,dar odata ce firma producatoare isi afirma dezamagirea e clar ca acel produs are probleme!
Daca ar fi sa ne gandim ca si cei de la Nissan cu al lor Primera s-au inspirat din ideea de design radical al celor de la Renault,esecul se amplifica si e cu atat mai greu de suportat!
Sincer ,as vrea sa schimbe radical design-ul,pacat de mecanica si platforma tehnica aleasa! O masina de top doar in ceea ce priveste fiabilitatea!
in rest concurenta poate sa se intoarca la plansa pentru ca designul abordat de renault este din ce in ce mai promitator
Atunci va urez succes pentru:
- imbunatatirea strategiei de marketing
- imbunatatirea tehnologiei actuale
- cercetare si dezvoltare
- adoptarea unui design conservator (pentru cei modesti ce doresc simplitate si comfort...fie el si vizual)
- adoptarea unui design modern (pentru cei ce isi doresc pasiune si senzatie, sau complexitate)
* O usoara scadere de pret la gama de modele ar fi bine-venita.
O zi buna.
Mda, romanul tipic care se pricepe la toate...
Atunci va urez succes pentru"
Nu am fost sarcastic si nu luam in gluma afirmatiile lui Stephen Norman ci pur si simplu le uram succes pe viitor (faceam un compliment mai pe romaneste).
Probabil nu m-am exprimat bine si ai inteles gresit.
Te salut.
Ar fi civilizat si normal si cred ca am arata respect fata de Automarket, cine nu este de acord sa posteze in continuare din frica/sau oricare alt motiv sub denumiri aleatorii.
Sa stii ca nu am nimic cu Renault, eu chiar am un Megane, de care sunt multumit si dupa 100.000 Km. Au ei pacatele lor, dar motoarele dci sunt foarte bune, indiferent ce ar spune altii.
La cap se pare ca ai tu ceva probleme!
Cat la suta din vanzarile concernului Vw reprezinta Octavia? Care masina,apropo,nu e in clasa cu Laguna!
Laguna e masina buna, dar daca nu se vinde grozav, asta-i din cauza design-ului controversat, nu din cauza formei caroseriei. N-are nicio treaba. Tu esti singurul care se incapataneaza aici... te incapatanezi in prostie.
In primul rand, are un aspect grozav (mai ales cand e curata), si aduce putin inspre linia sport.
In al doilea rand, e super rapida. Trebuie sa ma credeti, dar rareori am ajuns cu ea la blana, iar niciodata nu s-a pus problema sa ma intreaca cineva, ba din contra am intrecut orice BMW, Audi, Vw (cu toata ca nu am trecut mereu neobservat de catre politie).
In al treilea rand, masina ofer un comfort super... plus ca e destul de performanta.
In al treilea rand, in 5 ani de zile nu am vizitat deloc mecanicul (de tot atata timp o si am-acuma am cu ea 160.000km).
In concluzie, e o masina perfecta. Pe viitor as vrea sa achizitionez una daca se poate identica cu 170 cp, dar poate in urmatorii 20 de ani.
Revenind, Laguna 3 poate nu chiar oau pt unii ca voi, dar va asigur ca un model respectiv, black editions cu minim 150 cp este super, desi am pretentia ca daca as achizitiona una sa aiba macar 170 cp. Deci, la masina conteaza si culoarea, credeti-ma.
RLF