Renault Kadjar se lansează cu un motor pe benzină şi două dieseluri

de Bogdan Mirică
Joi, 21.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunţat motorizările cu care noul Kadjar vine să cucerească publicul european. Clienţii vor avea de ales între un motor pe benzină şi două dieseluri.

Unul dintre cele mai importante modele lansate de Renault în ultimii ani, Kadjar, răspunsul francezilor la succesul lui Nissan Qashqai, se pregăteşte deja de lansarea sa pe piaţa mamă. Începând cu 1 iunie, francezii vor putea face primele comenzi pentru Kadjar.

Odată cu lista de preţuri publicată oficial, Renault face lumină şi în privinţa gamei de motorizări. Kadjar va fi oferit, cel puţin la început, cu doar trei motorizări, două dieseluri şi un ”benzinar”.

Acesta din urmă este un propulsor din seria turbo TCe, de numai 1.2 litri, capabil să dezvolte 130 de cai putere.

Kadjar va fi oferit şi cu tracţiune integrală, dar şi cu sistemul 4x2 Extended Grip.

Esential 130 de cai putere oferă motorul pe benzină instalat pe Kadjar.
99 de g/km emite motorul 1.5 dCi de 110 cai putere.
Cei care preferă dieselul vor avea de ales între dCi-urile de 1.5 şi 1.6 litri.
Longevivul 1.5 dCi va oferi 110 cai putere şi va putea fi asociat, pe lângă cutia manuală oferită standard, şi unei transmisii automate cu dublu ambreiaj EDC. De altfel, este singura versiune disponibilă cu o cutie automată din gama lui Kadjar şi singura care emite sub 100 g/km.

Dieselul de 1.6 litri va avea 130 de cai şi va fi disponibil în două variante de tracţiune: 4x2 standard sau 4x4 opţional. Pentru cei care nu îşi doresc o tracţiune integrală, Renault a născocit un compromis: 4x2 Extended Grip. Acest sistem permite modelelor echipate doar cu tracţiune faţă să obţină o aderenţă ceva mai bună, chiar şi fără 4x4. Sistemul a fost deja folosit pe Scenic.

Pe piaţa din Franţa, preţurile lui Kadjar pornesc de la 22.900 de euro, însă pe piaţa din România socotelile se vor face puţin mai încolo.

Comentarii (6)

  • extended grip ala cumva e doar treapta 1 mai scurta?
    din ce am citit, mi se pare marketing pur si cam atat.
    7 4
  • Ca posesor de Nissan Qashqai 2015, pot spune ca Renault nu ofera dicount-uri la fel de avantajoase precum Nissan. Eu am achizitionat in martie noul Qashqai 1.2 117 cp 4x2 la pretul de 13.600 Euro cu plata integrala, fara sistem de finantare leasing. Motorizarea este cea entry-level care in mod ''normal'' are un pret de lista de 18.000+ Euro. Probabil Kadjar echipat cu unitatea entry-level 4x2 de 130 cp va costa 14-15 mii la plata integrala. Iar modul asta de finantare eu il vad cel mai eficient posibil, fiindca in leasing vei platii masina de aproape doua ori decat pretul initial .
    8 3
  • @Excel: pretul este fara TVA? ai folosit voucher Rabla?
    0 2
  • Sogards
    La Qashqai 1.2 se poate face un upgrade de la 115 cp la 130cp? Este vorba oare de acelasi motor insa alt soft?
    0 1
  • Gama de motorizari destul de slab, dupa parerea mea...
    1 1
  • scamel
    @AM/MB,@ MOG
    nu stiu amanunte dar o treapta de viteze mai scurta inseamna cuplu mai mare la roata si rupe aderenta mai repede
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru