Renault Kadjar a primit un facelift discret în toamna anului trecut, iar din luna ianuarie poate fi achiziționat și de pe piața din România.
SUV-ul compact este disponibil inclusiv în două versiuni diesel: Blue dCi de 1.5 litri și 116 CP și Blue dCi de 1.7 litri și 150 CP.
Cu toate acestea, Renault intenționează să renunțe la ambele versiuni diesel ale lui Kadjar începând din 2020. Informația a fost dezvăluită de o serie de surse citate de publicația Caradisiac, care nu are încă o explicație oficială din partea constructorului francez.
Interesant este că, în cazul în care informațiile se vor confirma, Renault Kadjar nu va mai putea fi achiziționat cu sistem de tracțiune integrală, întrucât acesta este disponibil în prezent doar împreună cu motorul diesel Blue dCi de 1.7 litri și 150 de cai putere.
Într-o astfel de situație, Kadjar ar urma să rămână în gama Renault doar cu motorul pe benzină TCe de 1.33 litri dezvoltat în parteneriat cu Nissan și Daimler, disponibil în versiuni de 140 CP și 159 CP.
În România, Kadjar a înregistrat 202 unități înmatriculate în primele patru luni anului, potrivit datelor oficiale furnizate de DRPCIV.
Sursa citată susține că Renault va lua o măsură similară și în cazul modelelor Scenic și Grand Scenic, care nu se comercializează pe piața din România.
În același timp, merită menționat că Renault Koleos a primit în această săptămână un facelift care include două motoare diesel noi: unitatea de 1.7 litri și 150 CP și un motor de 2.0 litri și 190 CP.
Via Caradisiac
Comentarii (0)