În măsura în care Renault va aplica trăsăturile prezente pe acest concept în producţia de serie, Espace ar putea deveni unul dintre cele mai atrăgătoare monovolume de pe piaţă. Francezii au şansa să creeze cel mai atrăgător monovolum oferit pe piaţa din Europa, o reuşită în sine, mai ales că vorbim despre un segment în care liniile de design sunt dictate de caractersticile interioare ale modelului şi cerinţele în materie de spaţiu şi suprafeţe vitrate.
Urmărind cu atenţie liniile acestui concept, remarcăm blocurile optice cu lumini de zi futuriste, numite "Eyelight", grila faţă cromată şi camerele video care înlocuiesc oglinzile laterale. Cel mai probabil, ultimul element de pe această listă nu-şi va găsi locul pe viitorul Espace, în timp ce grila radiatorului va avea un design mai "cuminte". Numele conceptului prefigurează o nouă versiune de echipare în gama Renault, numită "Initiale Paris" anunţată anterior de oficialii mărcii franţuzeşti.Via Renault
iar echiparea initiale paris exista de cel putin 8 ani (spre zece chiar).
2. Monovolum premium au avut Mercedes cu R-Klasse, care a fost un esec.
3. Acoperisul in forma de geam spart mi se pare o solutie total neinspirata.
4. Poate cei de la renaul inca nu au inteles c aoamenii care stau pe net si zic "wow ce design misto", "interesanta masina", "incecare futurista curajoasa" si oamenii care scot din buzunar 40k+ euro ca sa isi ia masina, sunt categorii, diferite.