Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt

Publicat Luni, 09.09.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 8
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 1
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Renault Initiale Paris, surpriza francezilor pentru Salonul de la Frankfurt - Poza 2
Francezii de la Renault vin la Frankfurt cu conceptul Initiale Paris. Acesta anticipează viitorul Espace şi prezintă o nouă latură a limbajului de design al mărcii.

Esential 1984 este anul în care a debutat pe piaţă prima generaţie a lui Renault Espace.
Renault Espace, monovolumul francez creditat cu popularizarea acestui segment pe piaţa din Europa, va primi o generaţie nouă în 2014. Până atunci, francezii de la Renault vin la Salonul Auto de la Frankfurt cu un concept numit Initiale Paris. Acesta reprezintă un monovolum futurist căruia i-a fost aplicată identitatea stilistică a mărcii franţuzeşti. Printre schimbări se numără şi orientarea modelului, viitorul Espace urmând să fie mai mult crossover şi mai puţin monovolum, după cum se vede şi în primele dou imagini ale conceptului care prefigurează noua generaţie.

În măsura în care Renault va aplica trăsăturile prezente pe acest concept în producţia de serie, Espace ar putea deveni unul dintre cele mai atrăgătoare monovolume de pe piaţă. Francezii au şansa să creeze cel mai atrăgător monovolum oferit pe piaţa din Europa, o reuşită în sine, mai ales că vorbim despre un segment în care liniile de design sunt dictate de caractersticile interioare ale modelului şi cerinţele în materie de spaţiu şi suprafeţe vitrate.

Urmareste Automarket
Urmărind cu atenţie liniile acestui concept, remarcăm blocurile optice cu lumini de zi futuriste, numite "Eyelight", grila faţă cromată şi camerele video care înlocuiesc oglinzile laterale.
Cel mai probabil, ultimul element de pe această listă nu-şi va găsi locul pe viitorul Espace, în timp ce grila radiatorului va avea un design mai "cuminte". Numele conceptului prefigurează o nouă versiune de echipare în gama Renault, numită "Initiale Paris" anunţată anterior de oficialii mărcii franţuzeşti.

Via Renault


Comentarii (8)

  • Arata ciudat, nu stiu daca imi place sau nu!
    13 6
  • Parca are ceva in comun cu ultima generatie Honda CR-V
    6 10
  • Promitator!
    9 0
  • ba parca seamana cu velsatis
    2 7
  • espace
    E un monovolum. Imi plac indicatoarele de bord. Interesant concept.
    10 1
  • jurnalism
    conceptul initiale paris a mai fost si in 1995 (google it),
    iar echiparea initiale paris exista de cel putin 8 ani (spre zece chiar).
    5 0
  • Se pare ca cei de la Renault si-au gasit in sfarsit un limbaj de design coerent. Reusit!
    8 0
  • Nu invata din greseli
    1. Esecul Vel Satis a aratat ca oamenii cu bani nu vor masini ciudat.
    2. Monovolum premium au avut Mercedes cu R-Klasse, care a fost un esec.
    3. Acoperisul in forma de geam spart mi se pare o solutie total neinspirata.
    4. Poate cei de la renaul inca nu au inteles c aoamenii care stau pe net si zic "wow ce design misto", "interesanta masina", "incecare futurista curajoasa" si oamenii care scot din buzunar 40k+ euro ca sa isi ia masina, sunt categorii, diferite.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru