În urma unui an pozitiv pe partea financiară, Renault se aşteaptă la un 2014 de succes, în care să obţină creşteri atât pentru venit, cât şi pentru profitul operaţional.
Pe deasupra, francezii spun că vor obţine un "free cash flow" pozitiv, care depăşeşte ţinta de două miliarde de euro, fiind aproximat la 2.5 miliarde de euro. După cum arată şi datele ACEA, Renault a fost singurul producător de automobile dintre primele cinci cele mai bine vândute mărci de pe această piaţă care a obţinut o creştere a vânzărilor la nivel de grup în această regiune. Realizările deosebite ale mărcii Dacia, care au crescut cu 23%, au compensat declinul de 1.5 procente al mărcii care a denumit grupul care-şi are sediul în Paris.BMW, Fiat, Ford, Mercedes, VW, Volvo, GM, Renault şi PSA vor lucra împreună la maşini autonome
Renault şi Nissan vor opera o strategie de reducere a costurilor care va funcţiona prin unirea departamentelor de dezvoltare şi de producţie. Cele două mărci vor dezvolta la comun tehnologii şi modele noi, pe care le vor produce în fabrici comune, pe aceeaşi linie. Prima uzină modificată astfel va fi cea din India, unde schimbarea se va aplica din 2015, dar modificările vor fi aplicate altor 10 ţări până în 2020.
Alianţa Renault-Nissan are aproape 50 de fabrici la nivel mondial şi urmează să implice şi ruşii de la AvtoVaz în această măsură, spun cei de la Nikkei. Renault şi Nissan colaborează din 1999 şi au reuşit să economisească 2.69 miliarde de euro în 2012 graţie proiectelor comune.Via AutomotiveNews (înreg.)
Vanzarile bune si foarte bune ale modelelor Dacia pe piete precum Germania, Franta sau Anglia iti demonstreaza ca te inseli. Nu conteaza neaparat tara unde este fabricat un produs, cat calitatea in sine a acestuia. Adevarul e ca de-asta nimeni nu mai cumpara nimic, pentru ca sunt made in China toate, adica niste "chinezarii".
Si referitor la stire, cam acum un an spuneam cum ca Renault nu prea simte criza si datorta vanzarilor Dacia. Iar batusem campii si a venit inca o stire care sa "confirme" asta.
ca sa fie pe modelul "donnez-moi, monsiuer"
1. iti dai seama ca "mutarea" productiei in Maroc este un subiect POLITIC menit sa sperie ignorantii, nu? Declaratiile unui nebun sinistru nu pot fi considerate decat refularile unui individ devenit MIC, Mic, mic....
2. vanzarile slabe ale lui dokker nu le poti pune exclusiv pe provenienta acestuia. Ai ceva informatii in sensul asta? Dpmdv vanzarile slabe le-as pune pe seama targetului acestui model care are deja o concurenta asezata de multa vreme in piata.
3. relocarea productiei este o miscare intalnita la orice producator si se face doar in cazuri EXTREME...Ai uitat de HOLDEN subsidiarul GM cu o vechime de 65 de ani care isi muta jucariile in Asia?
Și mie mi se pare o fumigenă sperietoare ce a zis. Dar în ciuda metodei de a o face, scopul e de a atrage atenția asupra BOICOTĂRII tronsonului esențial al A1București - Nădlac de către grupul infracțional de la putere.
Cîtă vreme ăștia își fac de cap cu țara noastră, eu țin cu "nebunul".
Era mai interesant sa apara pe TV trompeta aia ochelarista sa taie panglici la fiecare 15km.
imi torn cenusa in cap....dar numai gust elucrubatiile unui betiv transpirat caruia ii tremura dovleacu' si ii curg balele cand se enerveaza.
Dupa aceea .... nimic nu este etern
Și să mă corectați dacă greșesc: perioada lui Boc a "coincis fericit" cu demararea lucrărilor la mai toate tronsoanele Cernavodă - Constanța și Sibiu - Nădlac. S-a început lărgirea centurii nord a Bucureștiului, adică lucrări necesare evident. Și exista un anume respect pentru cetățeni, în sensul transparenței asupra stadiului lucrărilor, filmate din avion și prezentate pe site-ul MT. Nu se mai întîmplă nici una nici alta. Acum prioritatea este boicotarea A1 pentru a momi investitori "de bună credință" să încheie contractul Bechtel 2 pentru costisitorul tronson Comarnic - Brașov. Sau să mărească acciza la benzină și motorină apoi separat să ceară o taxă pentru drumuri: care drumuri, autostrăzile alea cu taxă pe care le promit sau DN-urile pentru care deja plătim rovinietă?
PS Trompeta ochelaristă (a varanului presupun) e cumva ginerele lui Sîrbu?
a, trompeta ochelarista e cunoscuta sub numele de boc!, si asa cum ii sugereaza si numele e mingiuca aia care, daca n-ar avea picioare ar avea cea mai eficienta metoda de deplasare din lumea fiintelor...s-ar da de-a rostogulul.
Mai ales cand face sluj. Sau Cluj?...anyway.....
gata am dat-o'n offtopic. Ma abtin de aici incolo.
Baditza, actualii atita stiu: sa falimenteze, sa puna ei mina si apoi sa se aleaga praful - e strategie veche de 25 de ani, cu intreruperile de rigoare. Si sictireala noastra care rezulta in imobilism si detasare le convine cel mai mult.
"Toti au furat, nu ma agit sa votez, sa reactionez, e degeaba". Recunosti placa?
legat de Maroc, cred ca e doar pt Afrika, o poarta deschisa si atat pt vanzarlle din Afrika, e timpul sa renunte si ei la Cobra, nu?
in legatura cu Dacia, e un munte de aur pt francezi: oameni pregatiti si .... pe deasupra Made in EU
s-ar putea sa atraga si alte branduri auto, ceea ce e spre binele Romaniei, parerea mea este ca francezii ne-au ajutat fara sa vrea, dar si noi pe ei, incet incet sper sa scapam de stigmatul ... double r, sa dovedim ca suntem de luat in calcul si ca putem aduce valoare si de ce nu chia performanta
... calitatea insa lasa de dorit, inca se mai remediaza...cu ciocanul pe acolo sha