Renault globalizeaza Loganul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un oficial al grupului Renault a anuntat ca producatorul francez studiaza posibilitatea de a produce modelul Logan in Indonezia, Africa de Sud si Pakistan, incluzand si o varianta cu volan pe partea dreapta, anunta Mediafax.
Declaratia a fost facuta de responsabilul pentru planificarea productiei de la Renault, Patrick Pelata. Uzina din Africa de Sud va produce automobile cu volan pe dreapta, destinate pietei din Marea Britanie. Cresterea cererii pe pietele emergente a determinat pe toti constructorii auto sa studieze posibilitatea de a lansa modele low-cost.
Tendintele actuale ale pietei auto au ca punct de pornire succesul surprinzator al grupului auto francez Renault cu modelul Logan, construit de divizia Renault din Romania, Dacia. Renault intentioneaza sa majoreze productia de autoturisme Logan cu 900.000 de unitati in intervalul 2006-2009, in timp ce obiectivul pentru modelele comercializate sub marca Renault prevede cresterea productiei cu 800.000 de unitati in aceeasi perioada.
Pelata a subliniat ca succesul Renault nu s-a limitat la pietele in curs de dezvoltare.
Cererea de automobile a crescut in ultimii 15 ani in statele dezvoltate cu o rata medie anuala de 0,6%, inferioara ritmului de 6,4% inregistrat in tarile emergente, a spus Pelata, citat de Mediafax.Renault comercializeaza modelul Logan la preturi inferioare celor practicate de alti producatori la aceasta categorie de automobile. Astfel, preturile ar putea porni de la 5.000 de euro, cu toate ca vicepresedintele diviziei de vanzari si marketing, Patrick Blain, a afirmat ca Renault nu a vandut nici un autoturism pentru suma de 5.000 de euro. El a adaugat ca pretul mediu de vanzare pe pietele din Europa de Vest este de 9.500 de euro, deoarece clientii solicita dotari suplimentare, precum aer conditionat si airbag-uri. Pretul este in continuare mai mic comparativ cu cel propus de alti producatori, la acest nivel de dotare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)