Renault a lansat de curând un facelift pentru Fluence, însă mutarea se dovedeşte a fi destul de tardivă, cel puţin în Germania, cea mai mare piaţă auto din Europa.
Potrivit unui comunicat de presă oferit de Renault, oficialii constructoului francez au decis să retragă Fluence de pe piaţa teutonă din cauza cererii foarte scăzute. Din luna ianuarie şi până în prezent, actualul Fluence s-a vândut în doar 115 unităţi. Este o cifră extrem de modestă dacă stăm să luăm în calcul faptul că Renault vinde anual în Germania aproximativ 100.000 de maşini.
Acelaşi tratament îi va fi aplicat şi actualului Latitude, vârful de gamă al francezilor. Limuzina se confruntă cu un interes la fel de scăzut din partea nemţilor, în primele 10 luni ale anului situaţia vânzărilor fiind chiar mai dezamăgitoare decât a fratelui Fluence: doar 107 unităţi livrate.Decizia de a renunţa şi la actualul Latitude ar putea fi întârziată doar de un viitor facelift al modelului, anticipat deja în Coreea de Sud de omologul său de la Samsung.
O cauză a vânzărilor proaste înregistrate de Fluence şi Latitude în Germania ar putea fi şi concurenţa indirectă făcută de modelele Dacia, care, deşi nu activează în aceleaşi segmente, propun preţuri mult mai bune. În prezent, constructorul român vine în Germania cât Mazda sau Honda.
via autoforum
Lasa ca sunt bune pentru romani aceste samsung-uri cu sigla Renault !
nu stiu ce e in capul celor care cumpara astfel de masini la noi...nimic probabil
Cat despre mistocaraia legata de Samsung, reamintesc doar piata mobilelor de acum 10-15 ani. Unde era Nokia atunci si unde e acum fata de Samsung? In industrie lucrurile se schimba de la decada la decada, nu poti generaliza. Lancia a avut multe inventii conform unui articol de saptamana asta. Acum ce e Lancia? O marca care nu conteaza.
Renault n-a afirmat niciodata ca Latitude ar fi premium sau ca s-ar dori un inlocuitor pentru Vel Satis. Latitude e un model complementar Lagunei. Atata tot.
Oricine isi poate da cu parerea. Asta nu inseamna ca are treaba cu ce se intampla in industrie sau cu intentiile constructorului pus in discutie.
Vel Satis era si el in jur de 40.000 de dolari cand a aparut (euro si dolarul erau cam la paritate pe vremea aia).
Vel Satis a trait in alta epoca si o comparatie de pret nu-si are sensul. Filosofia VelSatis mergea mult mai departe: avea aspiratie la usi, adevarate fotolii si un feeling general premium la nivelul anului 2001.
Insuccesul Vel Satis a fost datorat design-ului avangardist controversat, ceea ce nu e cazul la Latitude. Sunt chestiuni total diferite.
Masina facuta in Coreea inseamna fiabilitate mult peste made in USA sau made oriunde in Europe. Asta o spun studiile anuale legate de fiabilitate ale marilor firme de audit si consultanta.
In America vezi mai multe masini japoneze si coreene noi decat americane noi (majoritatea masinilor americane de pe strazi sunt mai vechi de 10 ani) iar Renault in SUA a existat in anii 50-60 iar in anii 80 defuncta EAGLE (firma a grupului Chrysler pe atunci) a produs Renault 21 care sub numele Medallion.
Daca sunteti niste pustani macar cautati pe google inainte sa lansati propozitii cu tenta de axiome
Oare ce vi se pare asa interesant la acest tomberon cu leduri Samsung?
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Samsung_SM5
Ce mai ziceti acum?
In alta ordine de idei, Latitude este cvasiinexistent pe o piata cu cumparatori bogati, pe cea mai mare piata de masini premium a continentului. Si cand ma gandesc ca Renault are in plan o marca premium "Initiale Paris" ma umfla rasul...chiar sunt masochisti si probabil le place gustul esecului pe care l-au avut de fiecare data cu R25, cu Safrane, cu Velsatis, cu Avantime, acum cu Latitude.