Renault Fluence costa 12.900 de euro in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a lansat astazi in premiera in Romania inlocuitorul vechiului Megane Sedan, botezat mai nou Fluence. Noua generatie a sedanului produs in Turcia, la Bursa, se lanseaza pe piata autohtona cu o motorizare pe benzina si doua unitati diesel, cunoscute deja publicului din Romania prin intermediului Megane-ului hatchback.
Pentru fanii unitatilor pe benzina Renault propune motorul de 1.6 litri 16 valve, capabil sa livreze 110 cai putere. Oficialii Renault sustin ca propulsorul este capabil sa returneze un consum mediu de 6.5 litri/100 de kilometri, mai scazut cu pana la 5% decat cel al principalului rival din segment, Skoda Octavia.
Versiunea diesel entry-level va fi asigurata de o unitate dCi de 1.5 litri si 85 cai putere, capabila sa ofere un consum de 4.5 litri/100 de km in ciclu combinat. Varful de gama va fi reprezentat de aceeasi unitate diesel de 1.5 litri, care ofera insa 105 cai putere si se supune normelor de poluare Euro 4.
Noul Fluence masoara 4.62 metri lungime, 1.80 metri latime si 1.48 metri inaltime, caracteristici care ii permit sa ofere un spatiu interior de invidiat si sa se bata cu principalii rivali din segment.
Preturile noului Fluence in Romania pornesc de la 12.900 de euro cu TVA pentru versiunea de baza, echipata cu motorul de 1.6 litri pe benzina. ABS si AFU, 6 airbaguri pentru protectia pasagerilor dar si de aer conditionat manual si radio CD.
Primul nivel de echipare, botezat Authentique, dispune de sisteme de siguranta caPentru cei care tintesc la varful de gama, propulsat de unitatea diesel de 105 cai putere si nivelul de echipare Privilege, Renault percepe 16.950 de euro.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
A mai fost odata ca niciodata...cand romanii usor ametiti si prostiti de frantuji, s-au imbulzit la "reno-uri". Si iarasi le-a trecut cheful. Nu zic ca nu-s bune deloc, dar designul ala sters, bleg, nu-mi spune nimic. Oamenii astia chiar nu vor deloc sa priceapa chestia asta?
Consider ca Ford va fi de perspectiva in Romania pe viitor, alaturi de brandurile germane si japoneze. Asta e. Sunt prea buni. Daca-i duce capul si stiu sa faca masini frumoase si de bun gust, in primul rand, bravo lor.
Cam aceeasi poveste a fost si in cazul lui Megane Sedan. De-asta nu l-ai vazut in Franta :) Pentru ca piata de acolo nu digera sedanurile compacte. Pentru familie, ei cumpara break sau monovolum compact si mare. Si bine fac.
P.S.: Explicatia lui Mircea este mai mult decat pertinenta.
P.S.: Ce-mi place mie ca noi romanii conducem numai Ferrari si masinile astea "normale" sunt de rahat. Deaia suntem unde suntem...
Ce are ma baieti masina asta? Consuma prea putin si din pacate este Eco? Luati-va dobitocilor motoare si masina de neam prost cu 500 de cai si stati cu ei in herghelie la semafoare...cu muzica tare sa va vada lumea ce cap de kinder aveti....
O foarte mare parte din cei care scriu pe forum nu au nici macar masina, dar isi dau cu parerea mai ales cand apare Renault sau BMW-eu ca sa vb in termeni academici....
Haideti sa facem o comparatie asta Fluence costa 12.900 euro, privitil, tineti-l in minte si apoi hai sa lu-am orice competitor care va vine in cap.Mie imi vine in minte Chevrolet Cruze.Ce gasim? Pret asemanator, design mai mult decat acceptabil, si uitati ce bord are.Va mai vine sa cumparati acum Fluence, o magarie de masina? Orice om cu capul pe umeri ar zice NU! Bravo, ati invatat acum de la taticu lectia!
trebuie comparat cu masinile din gama lui, pana in 15.000 EUR nu gasesti nou mai bun, sau cel putin inainte de aceasta criza sigur nu gaseai.
trebuie sa fii ORB ca sa cumperi un Renault.Poate se merita o Laguna full option ori ceva din gama Sport.
Dar restul sunt VARZA.
P.S.: Apropo, Octavia 2 chiar nu este un produs automobilistic atat de extraordinar cum vrea Fraierul sa-l ni-l prezinte. Muuuult plastic la interior! Poate confirma orice persoana obiectiva care a luat contact cu masina!
Exemplu cel mai elocvent este Renault.
Daca vrei sa cumperi o Laguna sa zicem.Priviti la motorizari.Cele diesel sunt acceptabile, ai unul de 1.5 dci 110 cai si unu 2.0 dci 150.Eu zic ca e ok.
Benzina acuma.Glumim acum ori ba? Ce vad? Ai un anemic benzinar de 1.6 110 cai si un mediocru 2.0 140 cai. Pai se poate asa ceva? N-ai un turbo, ceva mai puternic? Haideti mai baieti sa fim seriosi acum.Chiar daca niu se vinde motorizarile alea mai puternice ele trebuie sa fie in oferta oricum.Nu dau nume , sa vedeti la alte firme cate motorizari ai la dispaozitie.
BUN! Haideti sa luam pachetele echipare........
CE DOAMNE VAD? Doar 2(DOUA) GT LINE si Privilege?
HAHAHAHHA! Astai TEPA frantuzeasca! Va las, ca sigur si altii vor sa comenteze.Imi cer scuze pe aia care i-am jignit.Noroc si HAI ROMANIA!
Nici VW astea noi nu au motoare diferite de VW anterioare, aceiasi cilindee, aceiasi cai putere.
Cat despre plastic, trebuie sa recunosti ca plasticul din Octavia e groznic, aproape de cel de pe Cruze al tau.
Iar Fluence este asamblat in Turcia, atat. Vor zice vanzarile cat de prosti sunt romanii. (posibil aici sa ma insel, tinand cont ca presedinte este Basescu si premier Boc cel vitez)
La design,atat inerior cat si mai ales exterior da clasa fluence-lui.
In plus ,in curand, pe Cruze vor pune un benzen turbo de 1.4
Mai frumos era sedanul anterior de la renault.
Octavia e o masina peste cruze si fluence,mai ales daca-i pui un dsg si un motor capabil,dar sa nu uitam pe cine are in spate(vw)
RENAULT este o cazatura de masina. Abia astept sa conduc si un Fluence sa imi dau cu parerea in adevarata cunostinta de cauza.
Laguna este premium, de acord? cum se poate sa ii scirtiie bordul unei masini premium la 20K km?
Am mers cu MEGANE, cel pe benzina, sincer crezusem ca merg cu un diesel puturos, masina de 35K km.
TURCISME fratilor, coji facute pentru profit, de vanzare fraierilor din EST.
Nu o sa vezi asa ceva la francezi ! ! ! de aia acolo se vinde bicorp pentru ca sunt facute pentru ei, nu pentru noi.! ! !
Ce are ma baieti masina asta? Consuma prea putin si din pacate este Eco? Luati-va dobitocilor motoare si masina de neam prost cu 500 de cai si stati cu ei in herghelie la semafoare...cu muzica tare sa va vada lumea ce cap de kinder aveti....
O foarte mare parte din cei care scriu pe forum nu au nici macar masina, dar isi dau cu parerea mai ales cand apare Renault sau BMW-eu ca sa vb in termeni academici....
M-AM LUAT LA HARTA CU MULTE MASINI SI SE TINE CHIAR BINE....
HAI RENAULT!
Pentru cei care au alergie la "Made in Turkey", luati-va Cruze fabricat in Iran.
iar referitor la Fluence, nu este o masina iesita din comun, daca va uitati ce scot pe piata si alti producatori o sa observati tendinta comuna de design, dupa parea mea avea mai multa personalitate Megan 2, dar repet, pentru piata actuala este o masina destul de atragatoare, si nu cred ca este mai putin fiabila ca Skoda, numai bine...........
indiferent cum ati face scoateti bani suplimentari..
fara taxe leasing..inmatriculare acte....etc..
ala e pretul real...nu asta pe hartie..
Real pleci de pe la vreo 14.000 euro...inclus TVA.
si ca idee, renault este de ani buni in romania si vad ca se vinde inca bine. daca erau masini proaste ma gandesc ca nu se mai vindeau????? si apropo??
sa stiti ca o linie de fabricatie auto este la fel de automatizata atat in turcia cat si in franta, si standardizarea internationala ( ISO .... ETC) este aceeasi in toata europa.
DECI ???
NU SUNT FAN RENAULT DAR COMPARATI UN MOTOR TDI CU UNUL DCI LA PARAMETRII. SI HAIDETI SA LASAM IDEEA CA MOTOARELE SUNT "OBOSITE". PE DRUMURILE DIN ROMANIA CIRCULA DACII, CARUTE, RABE, AUTOBUZE DIN 1970 SI NOI FACEM FIGURI LA UN MOTOR CARE CONSUMA IN AFARA 4% (VA SPUN DIN EXPERIENTA).
SA NU UITAM CA SUNTEM IN ROMANIA SI MAI ACUM 10 ANI PORNEAM DACIILE CU MANIVELA.
PIATA VA DECIDE DAR PRESIMT CA SE VA VINDE MODELUL ACESTA FOARTE BINE
SA STITI CA TESTELE RENAULT AU ARATAT CA UN MOTOR 1.5 DCI POATE SCOATE 300 CP, INSA DURATA LUI DE VIATA IN CONDITIILE ACESTEA ESTE DE O ORA.
MULTUMESC!
In nici un caz nu consider ca "masinile" scoase acu` pe piata sunt ok, intai prin prisma designului "experimental" care mai mult pot sa zic ca e facut aiurea, si al doilea motiv e introducerea unei masini mici in asa zisa clasa medie, care nu e de fapt decat o masina comacta cu porbagaj. De unde pana unde idiotenia asta. Nici nu mai stiu din ce clasa fac parte masinile astea. Mai pui la socoteala si faptu` ca are fata de Fiat Grande Punto. Ce sa mai zic. O masina de toata jena. Ford Mondeo Nou sau Skoda Octavia dau ceata acestei "MASINI".
IV !!!!! In rest ............. ce mai conteaza .............caruta noua cu cai batrani pentru tarani saraci ............
Si de ce sa mai bagi bani in dezvoltarea motoarelor clasice cand toata lumea vrea sa treaca pe electric ?
Legat de comparatia cu Octavia care este o masina cu fiabilitate dovedita va rog abtineri , eu am avut megane sedan si la 85.000 km mi a cazut alternatorul ( 2007 ), deviz estimativ renault 80 milioane , am comandat un alternator fake tot din turcia si cu vreo 20 mil am rezolvat si vandut troncanitoarea cu mai putin de juma din pretul de achizitie .
Renault , plastice proaste care produc diferite zgomote , tren de rulare prost care cedeaza foarte repede ( 30.000 km ). intretinere la pret de limnuzina premium , piese scumpe si proaste si valoare de revanzare foarte scazuta
Momentan posesor de octavia2 1.9 tdi , 105 cp elegance , 180.000 km , zero interventi zero defecte , judecati singuri si asta va poate spune orice posesor de octavia .
Suntem un neam fara coloana care visam la masini nemtesti,nestiind ca nemti nu au mai investit in calitate si siguranta de cativa ani pe modelele lor.
Testati fluence si dupa acea dati-va cu parerea.Dar luati-va si carnetul intre timp si mai mergeti cateva zile pe la scoala.Sunt uni aici care chiar sunt josnici.
bafta renault
Mai bine incercati ceva nou!