Noua identitate stilistică a mărcii Renault implică un set de blocuri optice noi, lumini de zi cu LED-uri, o nouă bară de protecţie spate, o grilă faţă cu o siglă Renault supradimensionată şi inserţii negre şi cromate pentru anumite elemente de caroserie.
Posteriorul lui Fluence nu a fost schimbat la fel de dramatic, designerii considerând că nu sunt necesare atât de multe schimbări la acest nivel. Însă, interiorul primeşte un panou de bord cu afişaj digital pentru toate versiunile, iar tapiţeria a fost schimbată cu un material de calitate superioară. La fel ca şi până acum, cei de la Renault ţintesc un nivel superior de confort pentru berlina lor de segment compact.Gama de motorizări include acum şi noul motor dCi Energy 130, unitatea de 1.6 litri care ne-a încântat la bordul lui Megane şi Grand Scenic facelift. Propulsorul respectiv obţine un consum mediu de 4.6 litri alături de Fluence. Versiunea 1.5 dCi de 110 CP a lui Fluence va exista în continuare, iar aceasta va fi oferită şi în compania transmisiei EDC, aşa cum este disponibilă în prezent. Pe lângă noul dCi Energy, cei de la Renault oferă şi o nouă motorizare pe benzină, o unitate de 1.6 litri cu 16 supape, care dezvoltă 115 CP. Această motorizare este oferită în compania unei transmisii X-Tronic CVT, cele două unităţi oferind un consum mediu cu 1.3 litri mai redus decât al versiunii anterioare a lui Fluence echipată cu CVT, care includea un motor aspirat de 2.0 litri şi 140 CP.
Producţia lui Renault Fluence este asigurată în continuare de uzian Oyak din Bursa, Turcia, de unde şi debutul de la Salonul Auto de la Istanbul.
Acest eneniment auto va avea loc între 2 şi 11 noiembrie. Debutul comercial al lui Fluence facelift va avea loc începând cu ianuarie 2013, noua versiune a berlinei compacte de la Renault urmândă să fie introdusă pe mai bine de 50 de pieţe.Via Renault
P.S.: @flavius, tot ce ai scris mai sus tine de politica de RAHAT pe care Renault Romania o practica la noi in tara. Modul in care acesti oameni gestioneaza marca Renault pe plan local este JALNIC!!!
Pentru cine vrea motoare mai puternice, cu siguranta va fi in Romania 1.2 TCe 120 CP cand va aparea la Renault anul viitor.
Cu noul faclifte Fluence este mai bine