Renault face model mai ieftin ca Logan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault continua sa analizeze optiunea de a construi un automobil foarte ieftin pentru pietele emergente, dar reprezentantii companiei nu au comentat informatiile din presa potrivit carora constructorul auto francez vrea sa dezvolte in India un vehicul de 3.000 de dolari, transmite Mediafax.
Renault intentioneaza sa angajeze 1.000 de ingineri care sa proiecteze, in decurs de trei ani, un model auto cu pret foarte scazut, sustine ziarul francez Le Figaro. Noul vehicul nu va fi comercializat in Europa. "Intr-adevar, ne gandim sa lansam un vehicul mai competitiv pe pietele emergente decat modelul Logan din punctul de vedere al pretului", a declarat un purtator de cuvant al grupului francez.
Producatorul francez contruieste inca o fabrica in India, unde activitatea propriu-zisa de productie va fi lansata la jumatatea anului 2009. Renault nu are insa un centru de proiectare in aceasta tara. Proiectul urmeaza sa fie discutat in curand de consiliul central al angajatilor Renault, sustine publicatia franceza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Sistemul francez impreuna cu cel din Ro ...functioneaza perfect !!!
Ei se prefac ca ne platesc ...noi ne prefacem k muncim !!!!!!!!!!
hai la Logan ...ia Logan !!!!
cam citi km garantie vor da?
adevarul ca pe strazi au aparut tot felul de "aratari auto" iar fenomenul "chinese products' adica mult si prost prinde si la firme mari.
o fi un fel de motocicleta cu ataj si cu copertina !
culmea este ca inloc ca producatorii de auto sa dezvolte mortoristica (de peste 15 ani sint folosite aceleasi motoare care se invirt pe la aceleasi consumuri) ei dezvolta electronica fitzarista asa zisa ambientala, si ieftinaturile si proasta calitate specifica.
adevarul ca in india se folosesc biciclete multe si o fi o revolutie pt ei , si alte popoare out of europe.
am mai vazut eu un tip care rezemindu-se in mana de capota unui citroen ,s-a indoit tabla .
oricum, la cum muncesc indienii nu poate iesi decat o trotineta.
daca vi s-ar spune ca firma X va scoate un model cu pret de 5 ( cinci milioane ) Euro si atunci veti avea ceva de croncanit : ca ce poate sa aiba la acel pret, ca ce dotari, ca ce alea alea ...
fratilor , luati vestile ca atare si faceti comentarii pertinente.. va depaseste situatia.. cred ca toti cei de mai sus nu ati condus mai mult decat un triciclu la viata voastra ...
daca ar folosi aceleasi tehnologi ,si ar face un DTC(design to cost) sau redesign,cred ca cu 1000 de ingineri ar reusi sa faca lucrul asta....in fond piatza dicteaza ce se cumpara si ce nu...nu prea conteaza cat de buna e masina sau nu...daca se vinede...ei o duc bine...si sunt sigur ca se va vinde...asta e parerea mea.
si in plus dak nu se vinde in europa ce ma intereseaza p mine?
oricum ideea e buna,dak aia de la tata pot la 2000 de dolari la 3000 dece nu ar merge?
o am de 2 ani si ceva,m de cand a aparut si nu am schimbat nimic la ea in afara de uleiul care se schimba la revizii!
Loganul nu este masina proasta dar nici buna.Am si eu pe la bloc cativa care se iau la intrecere in pus abtipilduri , jante, fluturati , urechi , fanioane , spoilere.
MAi bine va luati de 10 ron cateva mingi de plastic si le puneti pe post de airbag.Cine a trecut de la dacie le logan zice ca este avion.NU va exista masina de 3000.Ma refer la un obiect care sa defineasca cuvantul 'MASINA'.Nu ai cum sa asiguri un minim necesar de siguranta cum are fi 2 airbaguri, un halogen cat de cat, ca de AC nu poate vi vorba iar abs si restul povesti( poate ii pun si 4 roti ca la 3000 tare imi este ca este cu 3 roti ,mai era la francezi un triciclu cu motor lol).Este mult de discutat dar vad ca bataia de joc continua si nu are margini.Era cineva mai sus ' bai artistilor. abereaza si el pe o parte de bine pe o parte de rau.Ideia este ca iti iei masina pe care ti-o permiti DAR ASTA NU INSEAMNA CA SI CREZI CA ESTE CEA MAI BUNA.Cine o cumpara o ia de nevoie nu ca nu si-ar lua alta daca ar avea buget mai mare.
Eu cred ca sunt toti aceia care nu sunt in stare sa-si permita o masina noua.
Mai subtire........
ATI AUZIT DE RAPORT CALITATE-PRET? CRED CA NU.
Relicve de acest gen supravietuiesc atata timp cat sunt fraieri care si dau banii pe ele... intre timp... restu' lumii a mai evoluat... unii se gandesc sa faca masini exclusiv electrice, altii deja fac hibride... alti fac masini de lux cu motoare de 200 HP care consuma la fel ca si o Dacie care are 2-3 cai putoare...
Ma rog, una peste alta ideea este urmatoarea: daca nu se intimpla niste miscari la nivel politic (taxe, restrictii de import, etc) piata asiatica va macina usurel toata lumea. Deja toata America de Nord se confrunta cu niste tulburari economice fara precedent din cauza pietei asiatice (cum sa ramii pe piata sa produci, ma rog, orice, o bujie cu $2, in timp ce in China e produsa cu 2centi !!). Dupa ce piata asiatica se va satura, vor incepe sa cumpere ce au adus la faliment in toata America si Europa de vest, etc.
Situatia e mult mai adinca decit poate fi rumegata asa la botu' calului in doua vorbe, de aceea spuneam la inceput ca daca nu se vor petrece niste minuni politice la nivel mondial...e groasa de tot. In Romania nu se simte foarte tare acest impact dar in America este un soc economic de-a dreptul brutal.
are servo are aer si merg la drum lung cu 6,5/100
cu aer , nu depasesc 90 dar e bine si asa......apropo de opel la mina a doua si altele similare ...TOT SH RAMIN ORICE AI FACE si cu consumul nu-i chiar asa am avut si eu la mina a doua si NU MAI VREAU
Abia astept sa vad oferte speciale cu 3 masini la 10.000 !! Ia Renou' frate ! 3 la 10.000 !
Fara indoiala, nu ai calcat, in viata ta, intr-un muzeu din Italia, nu ai admirat nici o opera de Dali si nu ai calatorit niciodata cu un TGV.
Mi-e mila de tine si de toti cei care, asemenea tie, scuipa in sus, cu mandrie...
Si inca ceva: cam 40% din vocabularul limbii engleze e de origine latina (de obicei prin imprumuturi din franceza). Nu-i asa ca acum, ca ai aflat asta, a inceput deja sa iti palpite glanda de ciuda?
Luati-va tata masini germane...nu frantuzesti...sunt o rusine...bine Renaultul este un pic peste Citroen...dar nu mult...
Aia de 3000EU numai Renaultul putea sa o scoata...
Logan scoasa din fabrica cu orice dotari in afara de cea pe motorina care mai are putin zvac sunt foarte puturoase -nici vorba de liniute sau altceva cu ele prin oras Solenza da clasa .
Raport calitate-pret nu pot sa o iau ca intrand la aceasta categorie, ci doar la raport nou-SH merita e noua DOAR ATAT.
Sunt exclusivist BMW pt mine exista masini si Bmw pt altii exista Mercedes si celelalte si tot asa.(Mercedes nu mai este ce a fost de cativa ani buni)
Sa revin ...firma Renault a anuntat ca s-au vandut jde mii de modele Logan ...unde? In mod special la firme si sistemele de stat.Cine a investit in Logan pe langa Renault? Statul....
Mai cunosc o firma pe care o pot da exemplu se numeste LG si cred ca si alte firme fac lucrul asta cand nu se vand anumite produse le scad pretul sau le doneaza -dar garantia si service-ul doar la ei ...imagineati-va de unde isi scot parleala?
Renault este adevarat nu prea are adversar la formula 1 dar pe strazile noastre nu ai nici macar 10m de astfel de drum...
Nici o firma producatoare de masini sau alte lucruri nu o sa faca o masina care sa te tina o viata cum erau Volvo,Jaguar si altele ...pentru ca nu o sa mai aiba castiguri logic.
Concluzie fiecare isi ia ce isi permite si nu trebuie judecat pentru asta ci firma care o produce.(S-a tepuit unul 20,1000 pei gata incercati sa treceti la altceva si sa ramana ei cu un gust amar nu tot noi).Sa nu uitam cine este stapanul...Clinetul nostru ...
Smecherasi ce dati din coate
Sa-i pupati pe loganisti
Si in fata si in spate
Eu sincer nu am logan si nici nu vreau sa ii fac reclama dar... FITI REALISTI, UNII... Cat despre pretul de 3000 euro este estimativ asta o fi pretul de constructie fara adaos si tva deci => cam 5000 intr-o tara in care inca se mai merge cu 1100, 1300, Renault 12, Trabant eu zic ca e bine ca se mai gandeste cineva si la ei!
taica-miu nici nu stie ce e ala abs sau servo...si daca ar putea si-ar lua un 1300 nou ca pe cel vechi l-a mancat rugina.
sincer, din cate logane am vazut, majoritatea erau conduse de persoane de ....aproape varsta a 3`a. Presupun ca numai cuvantul: DACIA are insemnatate pentru ei (si sincer, DACIA a rezistat si inca este o masina pe care puneam cam 900km ...cred ca depaseam recomandarile..si inca mai tine si ma mai duc cu ea la moara...)
well...mi`am luat o fiestuta si m`am luat la `ntrecere cu un logan....
in sensul ca am facut schimb de masini: eu conduceam loganul, tipu` conducea fiestuta mea...
rezultat? pai sa vedem....
logan benzinar, ford ..diesel TDCi 78 CP (loganu` nu `s cati caluti avea...)
plecare: am luat fiestuta :)))))
viteza de top: 145 km/h (incepuse motoru` sa traga greu sa faca zgomot de`mi venea sa ies pe geam la viteza aia ....si mi`a fost frica sa mai apas pe pedala..) - bine `nteles ca fiestuta ...s`a dus ...
comportament in curbe: se lasa prea rau spre experior - cred ca i`ar trebui neste propte ...nu`s sigur, dar nu `i a buna la viteza aia chiar am riscat!!!
comportament pe drum cu denivelari: iax ! ce are in scaunele alea !? lemne ...nu`s dar se simtea ca si cum saream pe ceva ..tare rau de tot si transversal !!! ce sa mai zic...sarea din cate `un damb...cred ca daca ave aripi imi luam zboru` ...cine stie, poate ramaneam la sol ca nu am aeroport in zona si perturb traficul aerian !!!
la franare: bine `nteles mi`a fost frica...am lasat `o cu frana de motor si am reusit s `o reduc la 60km/h cand am bagat picioru `n pedala ...aia mare de FIER din mijloc ...cred ca arata asa, ca sa DAI cu pirioru in ea si neaparatsa si tina !!!- probabil e mecanica ...
comportamentul meu dupa ce m`am dat jos: i`am strans mana tipului, m`am urcat in fiestuta mea, si i`am dat talpa. putin mi`a pasat de schimbul de impresii ....a ramas sa ne "sunam" :)))
v`am pupat ...si salutari din Drobeta Turnu Severin, unde soselele sunt intro continua degradare....si LOGANUL este o masina care face fata cu brio !