Renault face model mai ieftin ca Logan

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 14.06.2007
Compania franceza se organizeaza pentru a putea construi un model de 3000 de dolari. Modelul nu va fi vandut in Europa.

Renault continua sa analizeze optiunea de a construi un automobil foarte ieftin pentru pietele emergente, dar reprezentantii companiei nu au comentat informatiile din presa potrivit carora constructorul auto francez vrea sa dezvolte in India un vehicul de 3.000 de dolari, transmite Mediafax.

Renault intentioneaza sa angajeze 1.000 de ingineri care sa proiecteze, in decurs de trei ani, un model auto cu pret foarte scazut, sustine ziarul francez Le Figaro. Noul vehicul nu va fi comercializat in Europa. "Intr-adevar, ne gandim sa lansam un vehicul mai competitiv pe pietele emergente decat modelul Logan din punctul de vedere al pretului", a declarat un purtator de cuvant al grupului francez.

Producatorul francez contruieste inca o fabrica in India, unde activitatea propriu-zisa de productie va fi lansata la jumatatea anului 2009. Renault nu are insa un centru de proiectare in aceasta tara. Proiectul urmeaza sa fie discutat in curand de consiliul central al angajatilor Renault, sustine publicatia franceza.

Comentarii (91)

  • mai ieftin?
    daca tot renault a scos logan la pretul la care se vinde si nu are nici o dotare in standard... modelul care va urma va fi dacia 1310 ? ca la 3000 de dolari mai buna decat 1310 nu cred ca va fi :))
    0 0
  • YMihai
    ...ingineri ???
    ...daca va selectiona si va plati cei 1000 de ingineri la fel cum ii plateste si pe cei de aici ...se va intampla EXACT ca aici in Ro ...unde cei ce aveau habar despre masini ...sau macar pasiune ...si-au vazut de drum.

    Sistemul francez impreuna cu cel din Ro ...functioneaza perfect !!!

    Ei se prefac ca ne platesc ...noi ne prefacem k muncim !!!!!!!!!!


    hai la Logan ...ia Logan !!!!
    0 0
  • fara pretentii...fara comentarii...
    Este greseala autoritatilor sa permita comercializarea cosciugilor de acest gen , vezi Logan+model indian, fara a avea dispozitivele de siguranta care s-au pus in vanzare in Europa si SUA. Dar ce mai conteaza viata in Romania, unde oamenii mor pe capete din cauza nivelului de trai medieval, sau in India unde-i un surplus de cateva sute de milioane de oameni, cu care nici asa nu are ce face statul indian.
    0 0
  • cedrik
    kkt pe batz
    "1.000 de ingineri care sa proiecteze, in decurs de trei ani" - astia de la renault is tzacanitzi de cap...1000 ingineri x minim 1000 euro/luna = 1.000.000 euro/luna x 12 luni=12 mil/an...in 3 ani = 36 mil euro..numa pe salariile inginerilor... + alte costuri.. si in final iese o mashina de 5000 ca mai ieftin numa dc o face din folie de nylon sau doze de bere goale... si decat mashina de 3-4000 euro (noua) mai bine o bicileta..oricum nici una n are abs sau servo sau clima
    0 0
  • 3000 eur?
    un trabant francez?
    cam citi km garantie vor da?
    adevarul ca pe strazi au aparut tot felul de "aratari auto" iar fenomenul "chinese products' adica mult si prost prinde si la firme mari.

    o fi un fel de motocicleta cu ataj si cu copertina !
    culmea este ca inloc ca producatorii de auto sa dezvolte mortoristica (de peste 15 ani sint folosite aceleasi motoare care se invirt pe la aceleasi consumuri) ei dezvolta electronica fitzarista asa zisa ambientala, si ieftinaturile si proasta calitate specifica.

    adevarul ca in india se folosesc biciclete multe si o fi o revolutie pt ei , si alte popoare out of europe.

    am mai vazut eu un tip care rezemindu-se in mana de capota unui citroen ,s-a indoit tabla .
    0 0
  • adrian07
    ia de colea
    ia loganu neamuleeeeeeee.3 la 20000 e
    0 0
  • 3000$ o masina? poate vroiau sa spuna motocicleta!

    oricum, la cum muncesc indienii nu poate iesi decat o trotineta.
    0 0
  • unde o sa se ajunga!!!
    Cei de la Renault vor sa concureze cu cei de la TATA care vor scoate un model de 2000E! Ma intreb din ce o sa fie facute...:P O sa-mi cumpar si eu 10 si-mi fac firma de TAXI :))))
    0 0
  • Berlina avea...
    ...exact acest pret. Sa nu uitam.
    0 0
  • ciudat
    Mai eftin nu este,ca totusi 3000 de euro sunt bani multi pt o masina noua,incredibila politica asta de a scoate masini fara sa mai conteze unele principii,ce facem? Hai ca facem masini din bambus cuu sigla de otel ..........in loc de evolutie facem opusul.Bafta constructorilor
    0 0
  • gabi666
    bai artistilor
    sunteti de o inteligenta "scrantitoare" meseriasii lui covrig... daca tot sunteti atat de "dotati" de ce va consumati ptr aparitia unei masini pe care oricum o veti cumpara ..atatea comentarii vis a vis de dotari .. de una alta .. vreti masina de 3ooo $ o veti lua pe asta si nu mai caraitzi ptr dotari si altea alea.. daca aveti bani luati-va oricum altceva .. exista segmente de piata , etc dar pe voi va depaseste situatia
    daca vi s-ar spune ca firma X va scoate un model cu pret de 5 ( cinci milioane ) Euro si atunci veti avea ceva de croncanit : ca ce poate sa aiba la acel pret, ca ce dotari, ca ce alea alea ...
    fratilor , luati vestile ca atare si faceti comentarii pertinente.. va depaseste situatia.. cred ca toti cei de mai sus nu ati condus mai mult decat un triciclu la viata voastra ...
    0 0
  • florian
    pret real logan
    care credeti ca este pretul real al loganului dupa ce se amortizeaza toate cheltuielile de proiectare si utilaje?eu zic ca undeva la 3-4 mii de euro(dupa 3 ani).
    daca ar folosi aceleasi tehnologi ,si ar face un DTC(design to cost) sau redesign,cred ca cu 1000 de ingineri ar reusi sa faca lucrul asta....in fond piatza dicteaza ce se cumpara si ce nu...nu prea conteaza cat de buna e masina sau nu...daca se vinede...ei o duc bine...si sunt sigur ca se va vinde...asta e parerea mea.
    0 0
  • sa o vedem si pe asta
    daca o scoate o dacie din aia din 93 reconditionata,cred ca asa o fii,sau este vrajeala
    0 0
  • lol
    k greu e sa scoti ceva mai eftin k golanul
    si in plus dak nu se vinde in europa ce ma intereseaza p mine?
    oricum ideea e buna,dak aia de la tata pot la 2000 de dolari la 3000 dece nu ar merge?
    0 0
  • si loganul a fost 5000 de euro in proiect
    Asa se laudau francezii ca va scoate din dacie masina de 5000 de euro si cat e cea mai ieftina ? 6400 cea mai cheala asa ca... cea de 3000 de usd probabil ca va fi vreo 5000 de euro
    0 0
  • VyruSU
    mda!
    Sincer sa fiu cred k site-ul e vizitat doar de dobitoci inculti care nu stiu ce e aia o masina! Ba fratilor! dak nu aveti logan taceti draq si nu spuneti k`i masina proasta
    o am de 2 ani si ceva,m de cand a aparut si nu am schimbat nimic la ea in afara de uleiul care se schimba la revizii!
    0 0
  • Daniel
    Lui Vyru
    Ma Vyrule, se vede ca ai logan! probabil ca masina te-a transformat in asemnea om deci merci nu ma intereseaza loganul! si stiu destula lume care are probleme cu prea buna si prea mediatizata masina montata la Pitesti!
    0 0
  • huaaaa
    LOL
    Loganul nu este masina proasta dar nici buna.Am si eu pe la bloc cativa care se iau la intrecere in pus abtipilduri , jante, fluturati , urechi , fanioane , spoilere.
    MAi bine va luati de 10 ron cateva mingi de plastic si le puneti pe post de airbag.Cine a trecut de la dacie le logan zice ca este avion.NU va exista masina de 3000.Ma refer la un obiect care sa defineasca cuvantul 'MASINA'.Nu ai cum sa asiguri un minim necesar de siguranta cum are fi 2 airbaguri, un halogen cat de cat, ca de AC nu poate vi vorba iar abs si restul povesti( poate ii pun si 4 roti ca la 3000 tare imi este ca este cu 3 roti ,mai era la francezi un triciclu cu motor lol).Este mult de discutat dar vad ca bataia de joc continua si nu are margini.Era cineva mai sus ' bai artistilor. abereaza si el pe o parte de bine pe o parte de rau.Ideia este ca iti iei masina pe care ti-o permiti DAR ASTA NU INSEAMNA CA SI CREZI CA ESTE CEA MAI BUNA.Cine o cumpara o ia de nevoie nu ca nu si-ar lua alta daca ar avea buget mai mare.
    0 0
  • frantuzi
    feriti-va de tot ce e, sau are legatura cu vreo natie latina
    0 0
  • nu
    la 15000 ai optiuni la masini mult mai serioase din germania gen > audi A4 , BMW , etc ...pe bune..
    0 0
  • eftin
    unde-i dacia lastun c-ar sparge concurenta?
    0 0
  • stupize-stupize...
    sunt buimac
    am ramas shokat,cand am citit ca unul,virusat,parca,sustinea sus si tare ca ligheanul ar fi masina...da,poate ca asa pare,daca ai trait o viata in carutza cu covintir,si brusc,ai urcat in logan...e mai rapida,te ploua mai putin si nu-ti dau caii cu coada peste nas...pentru cei care au mai vazut masini,e jale mare....consuma cat un camion sovietic,confortul,identic....stabilitatea si siguranta pasagerilor,nu conteaza...ca au fost rechemate la service,ca nici macar cricul nu era bun de nimic,ce mai conteaza...fraierul (adica posesorul sapunierei) a amintit de cand o are,dar a uitat sa specifice cati km a facut cu ea...duminica,pana la biserica,o tura in centru satului si atat....deunazi,am vazut o relicva de asta,pe care scria ca ar consuma 8,5 l/100.era diesel,nu scria in ce conditii,dar scria ca multumeste inginerilor de la pitesti,pt acest consum mirific....da,intradevar,tre sa te straduiesti,sa faci un coshciug,sa consume mai mult decat un mercedes din anii 60.jale mare cu porcaria asta...mai era unul,care voia sa-si ia megan....mai rau.....nu numai ca e o porcarie,dar mergi sa vezi cam cat costa piesele de skimb,comparativ cu o masina adevarata.(adica facuta de nemti).daca te duci cu o masina frantzuzeasca la un mecanic serios,te da afara...pt ca e pierdere de vreme sa incerci s-o repari,nu poti comunica eficient cu "calculatorul"...de cate ori bagi testerul pe ea,iti da alte erori,nu are senzori suficienti,in loc de o defectiune clara,iti da 20 variante posibile.a zis VIO sa va feriti de orice are legatura cu ginta latina....100% de acord,miroase a latrina...masinile le fac nemtii...daca vreti cushka pt fraieri,luati logan,renault,fiat,alfa romeo,etc.
    0 0
  • alfa romeo?
    gogo ,poate ar trebuii sa te mai gandesti in privinta la alfa romeo,nu cred ca e o masina atat de proasta...in rest...
    0 0
  • scuze gogo
    nu am vrut sa spun gogo :),referitor cu pasajul de mai sus
    0 0
  • nu am avut curaj la logan
    anul trecut mi-am cumparat un opel astra caravan 1.7 d .adevarat ca avea trei ani[2003] dar este formula 1 pe langa logan .consum de ai impresia ca cineva iti face plinu noaptea si tu nu sti .3.7l/100km deva-bucuresti .la pretul asta 7500euro cu o gramada de dotari sunt super super multumit . in 14 luni de cand am masina am facut 36000 km nici o problema cat de mica nimic . cine nu ar vrea o masina noua dar loganul inca nu e masina .in germania am vazut logan pe autobanda si statea intre tiruri la 110 km / h si cu bicicleta se merge mai tare . cred ca o sa faca inca o banda ptr logan in iarba .printre rame.hai mai loganistilor mergeti si voi cu masini si mai povestim .apropo stiti de ce nu merg loganisti singuri cu loganul ? ca nu pot trage de volan in curba singuri! bai da nici servodirectie nu aveti laso dracu de caruta dii logane dii ... sory.
    0 0
  • toate masinile se strica
    cine crede ca o masina e mai buna ca alta sa mearga pe la diferite service-uri de diferite marci si sa vada ca nu s-a inventat masina perfecta care nu se strica - nici macar Jaguar. Ce producator ar vrea asta ? Vise placute !
    0 0
  • bicicleta
    cred ca vrea sa faca o bicicleta cu motor sau o caleasca trasa de oameni ca se pricep indieni
    0 0
  • geoli78
    supercar
    am eu o dacie din 1978, credeti ca pe platforma ei se va face masina asta de 3000? )))))))))
    0 0
  • buimacule
    D-le stupize stupize, ia-ti permis, ia-ti masina, mai documenteaza-te ce e aia masina, din ce se compune si dupa aia vino cu critici despre una si despre alta.
    0 0
  • bravo
    ...eheeeee!tehnologia s-a cuibarit in alt colt al planetei.....unde merge masina asta ieftina,nici oamenii nu-si doresc mai mult.......felicitari celor care fac businesul!
    0 0
  • masini
    Pana la urma Loganul este bun la pretul lui la fel cum si un Bmw este bun la pretul lui.Este foarte adevarat ca atunci cand dai 30.000 euro pe o masina sa aiba cam de toate(confort ,motor,etc) dar cand dai 7000-8000 te multumesti doar cu aer conditionat,servodirectie si geamuri electrice fata.Apropo de consum loganul diesel consuma tot 3.7-4.2 l/100 km la viteza de 100-120 km/h deci la consum sta bine.
    0 0
  • cressty
    vrajeala
    din primele informatii ininte sa se lanseze loganul... se vorbea ca pretul va fi de 4000-5000$ ca apoi sa ajunga 8000-10000$ hai s-o vad si pe asta... si oricum nush ce dotari poate sa bage in 3000 de parai daca ne gandim ca solenza in dotarea standard nu avea nici bricheta=))))))si era si 5000 de parai. si oricum renault e varza la fiabilitate si ofera putina garantie fata de toyota sau kia care ofera 6-7 ani
    0 0
  • Renault face model mai ieftin ca Logan
    cred ca au la baza LASTUN..iar in loc de lemn cred ca stuf..iar motorul de la MOBRA!
    0 0
  • Logan
    Dar de ce de fiecare data cand apare o stire de genul asta, adica toti sar sa critice Loganul!!!!
    Eu cred ca sunt toti aceia care nu sunt in stare sa-si permita o masina noua.
    Mai subtire........
    0 0
  • wormostar
    hmm
    io zic ca e bine sa faca masini ieftine baietii dar nu cerd ca e ceva fiabil in masina respectiva, adik cofort zero, sigurata zero ecologica zero si asa mai departe, loganul pe bune nu face mai mult de 3500-4000 de euro
    0 0
  • cristi14
    bai da ce va laudati
    Am citit si eu ca multi de aici, aberatiile pe care le spun majoritatea, ca loganul nu e bun ca nu mai stiu ce. Eu am mers pe o gramada de masini, dar cea mai buna masina e cea pe care o detin, ca e logan, ca e opel ca e orice v-ati fi cumparat fiecare. Parerea mea este ca iti lauzi ce ti-ai permis sa iti cumperi, ca de balarii in masini toate au, chiar si cele nemtesti pe care le lauda un tip mai sus. Toate sunt o bucata de tabla care se indoaie, poti sa ai jdemii de airbaguri si toate dotarile din lume, daca e sa te faci praf, praf te faci. Asa ca, faceti si voi comentarii mai domoale nu asa de pornite pro sau contra unor bucati de tabla.
    0 0
  • BINE CA ESTI TU DESTEPT,MA
    BAI AGARICILOR CARE SUNTETI!(stiu ei care sunt)
    ATI AUZIT DE RAPORT CALITATE-PRET? CRED CA NU.
    0 0
  • Claudiu
    wtf
    bha toti steti dilai si nebuni la cap...vreo 2 '3 st cu picioarele pe pamant de aici ...printre care si penultimul...ai drept..si app..am si eu logan..si nu zic k e o masina excelenta..da la banii astia si avand in vedere cum spune MRJ...rap calitate pret e bun..si dak nu ai bani de altceva..iti iei logan si cu timpu il faci mai bun..nu neaparat tuning exterior sau alte shit'uri..da un sistem audio,o frana pe disc,o smekerie la motor poti sa'i faci..asa k ala cu gura mare kre zice k loganu e k un camion sovietic sa taca draq din gura k nu cred k a mers cu loganu deloc si habar n'are..vb'este din auzite .. so .. CIOCU MIK MA STUPIZA BUIMACA
    0 0
  • Tariceanu
    Loganul era masina defapt?
    Am fost in Romania in urma cu o luna, si am avut (ne)fericita ocazie sa conduc un Logan... la prima impresie am crezut ca e prinsa in cuie, o caroserie din lemn, peste care s-a batutat tabla si ce mai e inauntru. Confort, nyet! Siguranta, la ce folos! Iar cand am auzit pretul Logan ului, am ajuns la concluzia ca romanii is chiar merita soarta... daca dau bani pe asa ceva...
    Relicve de acest gen supravietuiesc atata timp cat sunt fraieri care si dau banii pe ele... intre timp... restu' lumii a mai evoluat... unii se gandesc sa faca masini exclusiv electrice, altii deja fac hibride... alti fac masini de lux cu motoare de 200 HP care consuma la fel ca si o Dacie care are 2-3 cai putoare...
    0 0
  • mircea
    renault cea mai proasta masina
    am un renaul scenic sincer e praf masina spun asta ca se aude inauntru zgomotu cand o turez pai la pasat cu acelas motor 1.9 si are si mai multi cai pasatu nu se aude absolut nimic
    0 0
  • Renault cea mai buna masina....
    " Nu e pasare ca boul si masina ca renoul"...
    0 0
  • Bogdan
    E posibil.
    Daca o sa o faca in India, e posibil. Cineva aici facea un bilant cam cit ar costa numai salariile inginerilor care vor proiecta masina, dar total eronat, in India ca si in China, un inginer nu e platit cu 1000EURO/luna, ci cu 100 ! Daca ar vrea altfel nu s-ar duce in India.
    Ma rog, una peste alta ideea este urmatoarea: daca nu se intimpla niste miscari la nivel politic (taxe, restrictii de import, etc) piata asiatica va macina usurel toata lumea. Deja toata America de Nord se confrunta cu niste tulburari economice fara precedent din cauza pietei asiatice (cum sa ramii pe piata sa produci, ma rog, orice, o bujie cu $2, in timp ce in China e produsa cu 2centi !!). Dupa ce piata asiatica se va satura, vor incepe sa cumpere ce au adus la faliment in toata America si Europa de vest, etc.
    Situatia e mult mai adinca decit poate fi rumegata asa la botu' calului in doua vorbe, de aceea spuneam la inceput ca daca nu se vor petrece niste minuni politice la nivel mondial...e groasa de tot. In Romania nu se simte foarte tare acest impact dar in America este un soc economic de-a dreptul brutal.
    0 0
  • catre Tariceanu
    Tariceanule,daca taceai filozof ramaneai.Se vede ce te-au prostit hamburgerii.Aberezi,comentezi iar foamea te chinuie.
    0 0
  • Un ardelean
    Renault si hotia
    Ne fura cum pot, mai ales ca sunt cunoscute metodele Rewnault, iti vinde ieftin ca apoi la nici 10.000 km sa te arda la revizii. Asa ca teapa cu logan, de care se pling in mare parte, cum e la mine in oras, e fumata. Pt o revizie iti ia aproape 5 milioane . si iti schimba numai uleiul si filtrul. Hotie la drumul mare
    0 0
  • las-o moarta
    ati vandut dacia unor redusi!
    asa da... acum se poate spune ca au scos francezi o masina redusa la fel ca si ei! ma gandesc ce drak de masina poate sa fie aia la 3.000 dolari! oare francezii astia destepti nu au realizat inca : "om fii noi saraci , dar nu si prosti"! multumim celor care ati vandut dacia ati facut o afacere redusa...ca voi!!!
    0 0
  • cipone
    fratilor
    pina sa am si eu prima masina noua din viata mea am zis ca Loganul e sax , dar nu este asa de loc
    are servo are aer si merg la drum lung cu 6,5/100
    cu aer , nu depasesc 90 dar e bine si asa......apropo de opel la mina a doua si altele similare ...TOT SH RAMIN ORICE AI FACE si cu consumul nu-i chiar asa am avut si eu la mina a doua si NU MAI VREAU
    0 0
  • unu` de mai devreme
    calitate - pret
    raportul calitate pret este ok la logan. doar in cataloagele de prezentare. cand te urci in ea... incep dezamagirile... aia scartaie.... aia se misca.... aia nu merge... dar fiecare isi ia ce masina isi permite. sa nu uitam totusi ca sunt masini mai praf ca loganul...si mai scumpe... vezi citroen c1, c2, peugeot 107... si nu cred sa fie o coincidenta faptul ca sunt...frantuzesti. :))
    0 0
  • Voinea
    O sa reuseasca sa o faca ieftina pentru ca se face in India... dar va arata ca masinile de acolo ... adica un fel de Lada din 1975 sau Dacia 1310..

    Abia astept sa vad oferte speciale cu 3 masini la 10.000 !! Ia Renou' frate ! 3 la 10.000 !
    0 0
  • mai ieftina decat Loganul este carutza
    Probabil vor sa scoata bani si de pe urma programului "rabla". Vor reconditiona masinile de la remat-uri si parca nici atunci nu vor costa doar 3000 euro bucata. Sa nu uitam ce modificari a adus Renault batranei noastre Dacia de cand au revenit in Romania. I-au scos din dotarea standard turometrul, bricheta, temporizatorul la stergatoare etc. In schimb pretul a tot urcat pana la vre 4300 euro. Si tot spuneau ca merg in pierdere...
    0 0
  • ganditi-va ...
    daca cei de la renault au sa produca masina in india, cu materii prime din asia, au sa reuseasca sa o scoata la pretul acela derizoriu. mana de lucru aproape gratis, alte norme de securitate a munci, poluare si toate alea... asia a mult mai ieftina decat europa..a se vedea de ce china produce cat produce...si india e la fel. nu va ganditi numai in contextul european...viata e mult mai ieftina in estul estului (orient)...
    0 0
  • Dumitru
    Pentru Vio - cu multa mila...
    Dispretul si greata asta pentru tot ce e latin nu te impiedica sa vorbesti si sa gandesti intr-o limba romanica.

    Fara indoiala, nu ai calcat, in viata ta, intr-un muzeu din Italia, nu ai admirat nici o opera de Dali si nu ai calatorit niciodata cu un TGV.

    Mi-e mila de tine si de toti cei care, asemenea tie, scuipa in sus, cu mandrie...

    Si inca ceva: cam 40% din vocabularul limbii engleze e de origine latina (de obicei prin imprumuturi din franceza). Nu-i asa ca acum, ca ai aflat asta, a inceput deja sa iti palpite glanda de ciuda?
    0 0
  • anjelics
    asia si renault
    daca chinezii pot produce scutere cu 300$ care in europa se vand cu 1000de euro de ce nu ar putea produce si francezii in india o masina de 3000$?si cine a zis ca va fi vanduta in Europa?Si daca renault e o firma proasta...atunci toate rezultatele lor din F1 sunt trucate?
    0 0
  • Andrei
    Logan
    Da ia ganditi-va numai la schimbul filtrului de combustibil la Logan DCI... este 200 Ron... hai mai duceti-va draq cu pretul asta nesimtit... la passat dupa 2000 este 70 RON chiar si 40 RON depinde de producator... tot mai multa incredere am intr-o masina la mana a2-a dupa 2000 decat intr-un logan... si unde mai pui ca ai si confort si viteza atunci cand vrei si piesele mai ieftine... Fiv-ar Loganu al draq
    0 0
  • robert
    loganul de la 5000 de dolari a ajuns la 8000 de euro :))) rabla asta
    0 0
  • RENAULT
    Nu va mai agitati atat... Oricum sa stie ca Renaultul este una din cele mai proaste masini si care pe deasupra mai are si intretinerea extraordinar de scumpa. Aceelasi lucru se poate spune si despre Logan.... doar e by Renault...
    Luati-va tata masini germane...nu frantuzesti...sunt o rusine...bine Renaultul este un pic peste Citroen...dar nu mult...
    Aia de 3000EU numai Renaultul putea sa o scoata...
    0 0
  • gicu mecanicu
    dacia 1310 -face lift
    da poate sa faca o masina de 3000 de euro --cu cele mai ieftine si mai proaste materiale si fara nici o norma de poluare si de siguranta,facute undeva unde mana de lucru este mai slab platita si ca piata de desfacere --tarile sarace
    0 0
  • ce prosti aici
    loooale fratilor cat de incluti shi de tarani sunteti(uniii) ... cei cu criticii aiurea si rautacioase...toata lumea la masini germane shi nici jumate din cei care sau dat mari "cocosi" nu au.Loganul ... cel mai bun compromis knd nu ai bani de altceva...Dak oamenii ar avea mai multi ar lua altceva. Pana la urma cei care nu stiu decat sa comenteze strica Romania si nu Loganul .......
    0 0
  • Mad_Max
    ce buni suntem la pareri.....
    Parca a fost o competitie care sa critice, fara macar sa aiba habar de cum arata s.a.m.d. Cat despre Logan, este cea mai reusita masina produsa in Romania pana acum. Degeaba ridicati in slavi masinile germane, sunt facute cu tehnologie americana, sa nu uitam. Masina lor nationala (conceptia lor) a fost si va ramane Trabantul si Warburg-ul. Deci eu zic sa luati in calcul si faptul ca sunteti romani si ca ar trebui sa nu va mai criticati asa. Intai INVATATI cum se face o masina buna, munciti fara sa fiti pretentionsi si apoi vedeti daca sunteti in stare sa faceti ceva pentru Romania. Cine mai ridica piatra?
    0 0
  • mad_max
    cred k cel mai calm si cu o gandire de om normal. pana la urma ar trebui sa fim mandrii k Loganul e masina nationala.nu e chear asha rea precum cred uniii.cel putin motorul pot sa spun k nu se aude inauntru...muzik pot sa spun k se aude foarte tare(la modelul meu)...ce drq de 8900euro are cam tot ce ai vrea de la o masina normala de zi cu zi. nu tre sa mergi cu 200km/h k doar nu esti nici nebun - nici nebun :)).adik nush astia cu Fritz al lor cum sunt... hai k ma prea intinsai
    0 0
  • Masina va fi mai mult k sigur ceva de genul unui Tico de la Daewoo,doar k mai eleganta,de vreme ce e facuta de Renault.Si nu va mai radeti atata de Logan,pt k,in ciuda a tot ce se spune,Dacia Logan a avut o rata de vanzari colosala.Si dak masinutza asta va ajunge si pe la noi,sunt sigur k se va vinde k painea calda ;))
    0 0
  • Cretzuuu
    masini
    astia tot zic ca fac da nu stiu ce vor scoate poate o bicicleta cu acoperis la pretul asta:))))....... nu o sa scoata o masina buna la 3000 de $
    0 0
  • camelia
    renault
    este foarte bine ca s-a gandit firma renault sa produca un autoturism ieftin. de obicei, ce e ieftin e cam prost, sper sa nu fie cazul aici.intrebarea mea este, de ce nu se va vinde in europa??eu gasesc un raspuns= ori va fi atat de prost incat firmei ii va fi rusine sa-l expuna, ori firmei ii este teama ca pe piata europeana[ care este invadata de masini bune dar scumpe]noul model nu va fi cumparat. sunt destui oameni cu posibilitati financiare modeste, care si-ar dori o masina noua si care sunt sigura ca ar cumpara-o.ar fi bine ca cei ddin conducerea firmei sa se mai gandeasca.
    0 0
  • Tanasescu Radu
    Cu siguranta aceasta masina va avea pedale sau........
    0 0
  • renault &dacia
    cred ca daewoo de la craiova au masini mai performante decit cei de la dacia si aici ma refer la rapot calitate pret......dar si la oferta de masini....
    0 0
  • sunteti niste covrigari toti
    eu un dobitoc mai sus care se lua de ViruSU, ca vezi doamne a condus bicicleta si alte porcarii la viata lui si vezi doamne acum a trecut la logan si este in avion...se pare ca taranul esti tu bai, stupize stupize....caci la noi creierul se masoara in greutatea masinii...si in cati km are la bord cand o cumperi, suntem tara second-hand....nici nu ma mai mir de intelectul unora ca el....am avut si eo un pasat din 2002 1,9 tdi, ca tot romanul, evident si era un gunoi de masina.....nu ma intelegeti gresit, era un gunoi din cauza reviziilor pe care le faceam constant...si bagam carca de bani...dupa alte doau rebuturi d'astea de second'uri, m'am uitat in buzunar, si la 10000 de euro....ce sa'mi iau, am consultat auto, motor si sport, o revista care se respecta, si avea in test masinile low budget...si ca sa vezi, loganul era pe locul 2 in fata altor "firme de prestigiu"..pe locul 1 era fiat albea, dar cum arata ca un cur...mi'am zis ca loganul arata mai bine cat de cat si m'am dus la dealeru' dacia....loganul este o masina a romanului de rand...si ar trebui sa va recunoasteti pozitia in societate, nu sa pareti ca o aveti mai mare dkt e in realitate....cati dintre voi d'acilea faceti aprox 800 de euro pe luna?? bani munciti??...asta e salariul meu la full time si LOGAN este masina pe care mi'am ales'o?am gresit?crede'ti ca nu aveam muuuulte alte alternative second?....nu, am alte prioritati in viata!
    0 0
  • marfa
    sa speram ca nu au luat drept model masina din reclama de la pej!!!! oricum as avea avantajul ca lumea s-ar uita dupa mine ca dupa urs:))) si uite cum se naste o vedeta!!!
    0 0
  • Sef Renault
    Adevar
    Da cum zice si comentariu vom produce o masina cu carostie dintr`un botiu de muraturi capacitate 300 litri;) urmat de un parbriz stil damingeana ;) cu rori ergonomice de silicon si desigur sa nu uitam motoru actionat electric! Viteza maxima la urcarea dealului v`a fi atinsa cand pasagerul remorcheaza masina iar viteza maxima la coborarea dealului e nelimitata deoarece noul model XXXSUPER CONCEPT nu are frane :)
    0 0
  • PARVENITII
    MESAJ PT AGARICI. AGARICIUL A APARUT IN ROMANIA DUPA 1990. SE MAI NUMESTE SI SNOB,PARVENIT,DEALER,COMBINATOR SI IN FINAL PARNAIE. IL RECUNOASTEM DUPA OCHELARI DE SOARE CAND E INNORAT,LANT DE AUR GROS CAT SALAMUL DE SIBIU,ARE 10.000EURO TOTI BANII SI ISI CUMPARA MASINA DE 25.000EURO, IAR CAND I SE ARDE UN BEC, AGARICIUL O VINDE, PT CA NU ARE BANI SA-L CUMPERE. P.S.NU AM LOGAN. SUBSCRIU LA DUMITRU+TAVI
    0 0
  • deminij
    recomandare despre tehnologie
    nu vreau sa critic insa la tehnologia pe care o are daewoo, pot sa stea 5 ani linistiti fara sa investeasca nici un leu... si tot o sa fie inanintea renault in ceea ce priveste tehnologia... totul este automatizat la daewoo, pe cand la dacia nici macar caroseria nu era sudata cu robotii, (pana au inceput sa se sparga parbrizele din senin..) voiam sa spun si eu un cuvant...
    0 0
  • mai studiati piata, bai loganishtilor!!!
    nu zic ca loganu' nu-i masina, da' diferentza dintre pretzu' anuntzat shi cel atins in realitate, te face sa-tzi pui intrebari... da' daca mashini fabricate afara (un mare plus, kia, pana si cielo oltenesc) sau sh-uri cu dotari superioare bat loganu' la pretz... decat sa cotizez la buzunaru' lu' tariceanu si altzii ca el, mai bine mi-am luat altceva, shi sunt foarte multzumit. reno la 3000eur?... o sa iasa pe la vreo 5000; aia care n-au rupii, or sa-si ia tata cu 2000; aia care au, or sa pupe alte marci adevarate care nu te jupoaie la intretzinere; mai raman aia pe care potzi sa-i atragi cu variante economice de rate/ leasing (vezi spotu' romanesc, ala cu rata de 500roni, la 'shto) sau cu alte cioace hinduse de care au ei pe acolo... aia or sa-si ia reno... bafta tuturor!!!
    0 0
  • Ba fratilor
    ca sofer de taxi am condus logan cam mult timp, imaginati-va ca nici nu era masina mea si avea si asigurare casco, cam ce crede-ti ca am facut cu ea? in afara sa ma rostorn cu ea am facut cam de toate, si credeti-ma ca LOGANUL care il plange-ti voi asa de mult, e o masina buna, multi dintre voi vb fara sa stiti despre ce vb, asa ca faceti si voi ce am facut si eu si o sa va schimbati parerea, da intradevar nu se compara cu opel astra, vectra, passat, golf, si mult altele, dar credeti-ma ca la pretul ei de nou noutza, tine e mult mai rezistenta decat un A4 de exemplu daca face o paralela la bani si durabilitate in timp, nici la performante nu e pre rea credeti-ma ca cu greu am reusit sa fac un opel asta 1,7 tdi, prin oras, liniutele sunt alta mancare de peste, dar acelasi traseu cu acelasi trafic, loganul e departe si astra sta pe loc :P
    0 0
  • Desteptarea
    Am citit toate mesajele voastre.Multe pareri expuse sunt adevarate.Multe nu.
    Logan scoasa din fabrica cu orice dotari in afara de cea pe motorina care mai are putin zvac sunt foarte puturoase -nici vorba de liniute sau altceva cu ele prin oras Solenza da clasa .
    Raport calitate-pret nu pot sa o iau ca intrand la aceasta categorie, ci doar la raport nou-SH merita e noua DOAR ATAT.
    Sunt exclusivist BMW pt mine exista masini si Bmw pt altii exista Mercedes si celelalte si tot asa.(Mercedes nu mai este ce a fost de cativa ani buni)
    Sa revin ...firma Renault a anuntat ca s-au vandut jde mii de modele Logan ...unde? In mod special la firme si sistemele de stat.Cine a investit in Logan pe langa Renault? Statul....
    Mai cunosc o firma pe care o pot da exemplu se numeste LG si cred ca si alte firme fac lucrul asta cand nu se vand anumite produse le scad pretul sau le doneaza -dar garantia si service-ul doar la ei ...imagineati-va de unde isi scot parleala?
    Renault este adevarat nu prea are adversar la formula 1 dar pe strazile noastre nu ai nici macar 10m de astfel de drum...
    Nici o firma producatoare de masini sau alte lucruri nu o sa faca o masina care sa te tina o viata cum erau Volvo,Jaguar si altele ...pentru ca nu o sa mai aiba castiguri logic.
    Concluzie fiecare isi ia ce isi permite si nu trebuie judecat pentru asta ci firma care o produce.(S-a tepuit unul 20,1000 pei gata incercati sa treceti la altceva si sa ramana ei cu un gust amar nu tot noi).Sa nu uitam cine este stapanul...Clinetul nostru ...
    0 0
  • ciuciu bau
    alupigus
    Voi automobilisti
    Smecherasi ce dati din coate
    Sa-i pupati pe loganisti
    Si in fata si in spate
    0 0
  • nu aratati masina sa o vedem
    0 0
  • PLM
    mercedes,bmw-masini...restul mijloace de transport cu care iti faci treaba...acum...parerile sunt impartite...ne meritam soarta daca dam 8.000 pe o masina la care abs`ul este extra...sincer.poate daca le crapam capul alora de la pitesti....ar baga macar in standard aceste lucruri...poate sunte eu pe afara..poate stiti unii dintre voi mai multe...dar am citit aproape toate post`urile...si am ramas blocat..inca o data:NE MERITAM SOARTA...romania sucks...nu stiu cati sunteti de acord cu mine....a venit renault`u..practic i s`a facut cadou o firma pe care puteam noi s`o facem ok...de ce tocmai renault?romanii sunt buni la toate...daca nu ar mai critica atat..imi vine sa ma arunc in dambovita...
    0 0
  • Marius
    salutare
    Eu am o masina Tata Safari 4 x 4 din 2003 si sunt foarte multumit de ea. are un consum relativ mic daca ne gandim din ce clasa face parte si are cost de intrertinere mic. asa ca ramaneti cu loganurile voastre. :P
    0 0
  • Doamne
    Majoritatea celor ce au postat aici viseaza la mult si ieftin dar nu recunosc... doatari? hai sa ne uitam la un BMW seria 5,7 vw, etc alea masini la un pret bun... SH? Da, aici e bine numai ca daca pica ceva nimeni nu spune ca isi cumpra piese de la turci (vitan) SUPERIEFTIN FRATEEEEEEEEE.... dar mai proaste decat alea pe care le facea Dacia.
    Eu sincer nu am logan si nici nu vreau sa ii fac reclama dar... FITI REALISTI, UNII... Cat despre pretul de 3000 euro este estimativ asta o fi pretul de constructie fara adaos si tva deci => cam 5000 intr-o tara in care inca se mai merge cu 1100, 1300, Renault 12, Trabant eu zic ca e bine ca se mai gandeste cineva si la ei!
    0 0
  • Cristi
    nu mi se pare imposibil.proiectul se poate face cu 2-3 ingineri nu cu 10mii.AAAA ca nu va fi la nivelul anului 2007 masina e partea a doua...dar sa nu uitam ca ffff multi au inca masini de 15-20 de ani cu care circula deci amatori ar fi pe care nu ii pasioneaza siguranta sau alte optiuni pe care oricum nu le aveau la masinile lor vechi si nu o sa le simta lipsa.
    taica-miu nici nu stie ce e ala abs sau servo...si daca ar putea si-ar lua un 1300 nou ca pe cel vechi l-a mancat rugina.
    0 0
  • ciocolatadesign
    copirait mioritic
    Va zic eu care e adevarul. am fost in uzinele renaul din franta si am vazut cum dezvolta platforma de la LASTURN! fiti cu ochii in 14! nu o sa va vina a crede!! va pup!
    0 0
  • 3000 la vanzare? cat costa productia?
    Nu uitati ca 300 tre sa acopere costurile de proiectare, productie si publicitate si sa aduca profit ... si mai e si constructia fabricii ... mi-a scapat ceva? cu sigurantsa am uitat sa zic multe alte cheltuieli ... deci? 1700-2200 costuri de productie? Hmmm Carucior de butelie cu 4 roti si directia bunicica. Vreti? Il dau ieftin 3000 :)).
    0 0
  • iarba-7
    nu cred
    sa o vedem si pe asta...............dar problema e cat te tzine si ce performantze are ca asa mai bine iei o bicicleta la bani astea
    0 0
  • bai copirait...
    Eu merg in uzina la Dacia de 3x pe saptamana de 5 ani si pana au lansat loganul nici angajatii fabricii nu stiau cum o sa arate. Si nu au sistemul de securitate mai bun ca in Franta te asigur! Asa ca frate, las-o jos ca macane, nu-ti mai da cu presupusul aiurea!
    0 0
  • Myki-SS
    Referitor la baiatu cu loganu..!
    ba cetatene de la oi, bag seama ca nai mers co masina adevarata dapaimiti so conduci,daca si loganu e masina, atunci ne-am dat dreacu,am un break de 16 MPI nare demaraj, nare forta nare nimik bun dao dreacu si peste toate astea duce un consum mediu de 8,5 9 % adica 7,5 afara si pe undeva la 15 local plus ca, cand pornesti AC ai senzatia cai pornit un tractor,baraie foarte rau, deja se simte o vibratie puternica de troaca autentica, asta e LOGANU branza buna in burduf de caine, asa ca sal stapanesti sanatos peal tau ca eu caut sal vand cat mai repede cu putinta..
    0 0
  • Deschiderea Indiana, sau cum se fac mat francezii.
    Totul este posibil la Renault, mai ales ca colaborarea dintre francezi si romani a facut ca dacia sa existe si peste ani. Ingineri romani s-au dovedit mult mai pragmatici atunci cand au gandit masina pentru tot poporul. Ei au reusit sa faca dintr-o dacie 1300, doua dacii de 500 cmc gen Lastun, mai mici si culmea ca lea mai ramas si rest. Francezii de la Renault au sponsorizat, iar romanii au creeat marele Logan, o versiune de 5-6000 de euro, gen cutie de conserve, patratoasa parca expre cioplita din topor dupa o zi de mahmureala. Indienii vor avea si ei o masina sponsorizata de cei de la Renault, dupa ce romanii vor cadea la invoiala care este centrul de greutate al Loganului pentru al taia la fix de 3000 $. Astfel realizata marea inginerie, indienii vor beneficia de Mini-Loganul lor pentru tot poporul. Pretul va fi si mai mic de atat, daca tinem cont ca otelul indian se produce pe carca romanului.
    0 0
  • Bai fratilor! de ce va bateti capul cu ce o sa fie la 3000 euro? De la 1 ian 2007 am intrat in UE, si ce? suntem tratati altfel? haida de. In UE in standard intra servo,abs, clima, esp,filtru polen s.a.m.d., iar ptr.noi inca se aduc auto comanda ptr. est, adica ceea ce la ei este obligatoriu, la noi este optional(vezi dotarile atit la auto ro. cit si la cele import). Daca la Logan au mai scapat un servo, un geam electric, la modelul indian nu vor avea nimic, iar caroseria ca la trabant din plastic sau fibra de sticla.
    0 0
  • unu care are fiat
    pt iubitorii de masini nemtesti
    ...opel astra h 1.7 cdti 2005 50000 km luat foc motor din senin, facut scrum. A, si inca ceva. Motoarele de 1.7 cdti si 1.9 cdti de pe opel sunt fabricate de isuzu si respectiv fiat...deci gura mica.
    0 0
  • EngineD
    Loganul
    Analizand discutiile legate de logan pot spune ca aceasta masina are si plusuri si minusuri,din pacate cam multe minusuri,dar e o masina buna. Am mers cu loganul, nu prea e bun la o cursa mica cum zicea cineva mai sus ca s-a pus cu un 1.7dti care are cam 75cp cat are si loganul de 1.4mpi,sincer tind sa cred ca masinile s-au comportat la fel,ceea ce e de remarcat ca un diesel versus benzina e cam umilitor, loganul avand o cutie mai puturoasa fata de cea de la opel. Am vut Opel Astra 1.7DTi SH, sincer masina buna,intretinere mica,revizie ieftina consum acceptabil asta dc mergi rezonabil, piese ieftine. Am logan in familie, masina buna pt banii ei,dotari cam slabute, tinand seama ca ABS-ul la unele modele asiatica si europene vine cam standard, consum acceptabil, intretinere accetabila, reviziile sincer cam scumpe, piese f scumpe,doamne fereste sa te lase un logan, securitate...extrem de periculoasa masina, destul de instabila,mai ales la viteze mari, 150km/max. Toate astea sunt comparate cu un Opel combo 1.7CDTI 100cp....am mult mai multa putere,consum mult mai mic, si intretinere ieftina, piese si revii destul de ieftine...si pretul....dc stau sa compar un logan de 10000 cu un opel de 10000 prefer opelul din cauza dotarilor si perfomantelor.Nu am comparat cu restul masinilor germana ca nu au rost...am preferat ceva din aceeasi clasa si cu preturi comune. Sunt masini mai bune ca loganul si mai proaste,dar oricum este o imbunatatire decat dacia 1310 din 70,80,90 si poate cine stie...vor si mai bune...oricum ceea ce e de mentionat...de ce nu se face loganul la standardele franceze nu la cele romanesti unde apare o lipsa de serioziate in productie, calitate si siguranta.
    0 0
  • myrrwna
    imagine si confort !
    Daca ar avea un design placut si ar fi o masina confortabila atat pentru sofer cat si pentru pasageri, e ok...! Ar avea vanzare la 3000 $. Nu conteaza preturile de productie, atat timp cat sunt sponsori in lumea asta:))
    0 0
  • LOGAN
    Mai ieftin decat carutza de logan nu va fi nimic,francezii viseaza prea mult...ar trebui sa fie fericitzi ca cei de la Top Gear le-au apreciat si asa carutza asta de logan,pe care oricum au catalogat-o cea mai ieftina masina din piatza de est...
    0 0
  • Ford Fiesta
    Logan = hmz, masina...
    spun ca e masina, pentru ca are: carapace, 2 roti, volan de ce sa TRAGI si mai ales APARAT AUDIO :)) din care, bine inteles, in romania, canta manele...

    sincer, din cate logane am vazut, majoritatea erau conduse de persoane de ....aproape varsta a 3`a. Presupun ca numai cuvantul: DACIA are insemnatate pentru ei (si sincer, DACIA a rezistat si inca este o masina pe care puneam cam 900km ...cred ca depaseam recomandarile..si inca mai tine si ma mai duc cu ea la moara...)
    well...mi`am luat o fiestuta si m`am luat la `ntrecere cu un logan....
    in sensul ca am facut schimb de masini: eu conduceam loganul, tipu` conducea fiestuta mea...
    rezultat? pai sa vedem....
    logan benzinar, ford ..diesel TDCi 78 CP (loganu` nu `s cati caluti avea...)

    plecare: am luat fiestuta :)))))

    viteza de top: 145 km/h (incepuse motoru` sa traga greu sa faca zgomot de`mi venea sa ies pe geam la viteza aia ....si mi`a fost frica sa mai apas pe pedala..) - bine `nteles ca fiestuta ...s`a dus ...

    comportament in curbe: se lasa prea rau spre experior - cred ca i`ar trebui neste propte ...nu`s sigur, dar nu `i a buna la viteza aia chiar am riscat!!!

    comportament pe drum cu denivelari: iax ! ce are in scaunele alea !? lemne ...nu`s dar se simtea ca si cum saream pe ceva ..tare rau de tot si transversal !!! ce sa mai zic...sarea din cate `un damb...cred ca daca ave aripi imi luam zboru` ...cine stie, poate ramaneam la sol ca nu am aeroport in zona si perturb traficul aerian !!!

    la franare: bine `nteles mi`a fost frica...am lasat `o cu frana de motor si am reusit s `o reduc la 60km/h cand am bagat picioru `n pedala ...aia mare de FIER din mijloc ...cred ca arata asa, ca sa DAI cu pirioru in ea si neaparatsa si tina !!!- probabil e mecanica ...

    comportamentul meu dupa ce m`am dat jos: i`am strans mana tipului, m`am urcat in fiestuta mea, si i`am dat talpa. putin mi`a pasat de schimbul de impresii ....a ramas sa ne "sunam" :)))

    v`am pupat ...si salutari din Drobeta Turnu Severin, unde soselele sunt intro continua degradare....si LOGANUL este o masina care face fata cu brio !
    0 0
  • !|_3G@|_
    bv suntetzi buni chiar fff desteptzi
    pe romaneste baietzi buni de la renault nu se mai gandesc la sigurantza vietzii oamenilor ca is din Romania sau din India , au gasit solutzia buan de a face bani frumosii unde is omanei multzi si putere finaciara slaba sa facem ragali de masini cu 0 % sigurantza si asa ca mor oameni pe capete din accidente mai facem si masini de mana a 15 bv felicitarile omanenilor care mai ganesc
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru