Segmentul SUV-urilor a ajuns să acopere aproape 40% din piața europeană, motiv pentru care constructorii lansează numeroase modele cu care încearcă să câștige clienți.
Popularitatea în creștere a determinat unii constructori precum Volkswagen să lanseze chiar câte două SUV-uri în același segment, așa cum se întâmplă cu SUV-urile subcompacte T-Cross și T-Roc.
Rivalii de la Renault susțin însă că nu vor adopta o strategie similară, întrucât noua generație Captur are potențialul de a acoperi calităților ambelor modele.
"Am decis să nu avem două modele în segmentul de SUV-uri subcompacte. De exemplu, vrem să acoperim prețul lui Volkswagen T-Cross cu calitatea percepută pentru un Volkswagen T-Roc, dar credem că putem face asta cu un singur model", a declarat Olivier Brosse, directorul Renault al programului pentru mașini din segmentele mici.
În timp ce SUV-urile sunt într-o creștere continuă, segmentul mașinilor de oraș traversează o perioadă dificilă.
Cu vânzări de 900.000 de unități pe an la nivel european, dintre care jumătate doar în Italia, modelele de oraș ar putea fi abandonate de constructori din cauza investițiilor necesare pentru respectarea normelor de poluare, care vor avea ca efect o creștere a prețurilor.
"O mare parte a vânzărilor sunt generate de nevoia de a manevra ușor o mașină în oraș, iar o altă parte a vânzărilor este generată de costurile mici. modele electrice, așa cum procedează deja Smart", a adăugat Brosse cu referire la decizia Daimler de a transforma brandul Smart într-un electric.
Prețurile vor crește, astfel că avantajul unei mașini de oraș în detrimentul unei subcompacte se va reduce. Probabil va exista o trecere laVia Automotive News
Intr-adevar designul Capturului este mai indraznet dar cam atat.
2. La cat de "rapida" e si la cat de "sportiv" o sa fie condusa de categoria de oameni care cumpara asa ceva, puteau sa-i puna tambur si pe fata
3. Stiu, defapt astea sunt detalii complet irelevante, conteaza sa aiba VW pe bot
Nu cred ca au fost inspirati cei de la Renault cu remarca de mai sus...
In rest felicitari pentru design.
Nu am zis ca e importanta viteza ci timpul de accelerare, cuplu motor, repriza 80-120 pe care nu prea o o fera nimeni.
Nu am zis sa mergem recless sa doboram copaci dar mie imi place sa depasesc cu zambetul pe buze nu cu indispensabilii maro :)
Cei care stiu despre ce e vorba au inteles. Nu merita sa-ti bati capul pentru sarmanii care in nimicnicia lor asociaza puterea doar cu viteza maxima pe care o poate atinge un automobil.