Renault este partenerul auto al iniţiativei "Cu bicicleta la mare", organizată de ProSport. Importatorul în România al mărcii franţuzeşti le va acorda organizatorilor o flotă de automobile pentru a gestiona coloana de biciclişti care va pedala de la Bucureşti până la Năvodari. Grupul de ciclişti are deja peste 450 de participanţi înscrişi în cea de-a opta ediţie a evenimentului, cel mai important din ţară dedicat amatorilor. Flota asigurată de Renault este cuprinsă din modelele Captur, Clio şi Scenic.
Cu bicicleta la mare 2014 împarte drumul spre Năvodari în două zile, prima zi fiind dedicată pentru traseul Bucureşti-Lehliu-Amara, ca a doua zi să urmeze coordonatele Amara-Slobozia-Giurgeni-Năvodari. Participanţii se vor întoarce în seara zilei de duminică, 27 aprilie, cu autocarul. Bicicletele lor vor reveni în Bucureşi cu ajutorul unor camioane, care vor însoţi convoiul de autobuze. Evenimentul include şi un beach-party, organizat pentru participanţi.
Plecarea din Bucureşti are loc în dimineaţa zilei de sâmbătă, 26 aprilie, la ora 09:00. Dintre participanţii ediţiei 2014 a evenimentului, 50% au participat şi al ediţiile anterioare. Printre ei se află şi 10 biciclişti cu vârsta de peste 50 de ani, spun organizatorii, iar lista de înscrişi include şi 50 de ciclişti de sex feminin.Via Renault | Prosport
Noroc cu statul francez si cu Dacia ca altfel erau in falimet de multa vreme. Se vand bine doar in Franta si in estul Europei.
dar nu pot cere prea mult.
http://www.youtube.com/watch?v=HHYe6vC7S88
http://www.youtube.com/watch?v=jg0bD5fHCcs
http://www.youtube.com/watch?v=rhlD5yfOV8Q
Pentru amatori si cei care scriu ca sa se afle in treaba, e bine de stiut ca Renault are succes cu toate modelele recent scoase pe piata, incepand cu Clio 4 si Captur, iar in Germania, pe piata europeana nr.1 sunt printre primele marci de import. O duc bine si sunt pe profit, cand altii inchid fabrici. Vedeti Ford si altii.
Si Dacia, chiar daca e pe un segment mai jos, cel al masinilor de buget, tot un produs Renault este pana la urma. Deci contrar prostiei unora, cand lauda Dacia, lauda tot Renault. Succesul unor modele ca Renault Duster in Rusia sau India e binecunoscut - deci unele dintre pietele cu cel mai mare potential la nivel mondial.
E foarte usor sa faci o masina scumpa, mai greu e sa faci o masina de buget care sa includa anumite standarde de siguranta, confort, fiabilitate, intretinere si tehnologie.
Vw o stie mult prea bine. Din 2005 incoace tot saliveaza la succesul Renault-Nissan pe segmentul masinilor de buget, iar acum copiindu-le strategia, parca isi vad visul cu ochii. La fel si cu masinile electrice. Daca pana mai ieri isi scuipau in san la aparitia masinilor 100% electrice, azi Winterkorn e mai catolic decat Papa ! Ipocritul !
Hai s-o spunem p-aia dreapta: Seat e in continuare "oaia neagra" a grupului Vw, iar 2+2 nu fac 3. Asa si cu "socotelile" pe genunchi facute pt grupul VAG la scara planetara in comparatie cu...cine? Renault? Deci nu alianta Renault-Nissan cum ar fi corect. Mda, eroarea clasica, intentionata a celor care vor sa simta bine cu argumentatia lor "infailibila". Nu ma pot abtine de a nu rade.
Masinile electrice? Atat timp cat pretul barilului de petrol se mentine peste 70$ , Renault-Nissan nu-si face probleme. Ori pretul barilului e la peste 100$ actualmente, deci poti sa te pui tu in c'r si-n cap, masinile electrice sunt aici sa ramana. Cand te-ai uitat uiltima data la pompa? Dar probabil la masina parintilor pe care o conduci, deconteaza ei benzina, deci de ti-ar pasa, nu-i asa?
Nu mai discutam de acum 120 de ani cand tehnologia bateriilor era slab dezvoltata, iar fiabilitatea era problematica. In prezent, masinile electrice ofera suficiente argumente pentru a fi achizitionate de o anumita tipologie de oameni.
Ideea este ca electricele sunt si in prezent in capitol sensibil si periculos pentru orice producator auto. Te poti arde f usor cu investitii foarte multe si vanzari slabe, asa cum a patit-o Renault. Din cauza asta constructori precum VW sau Ford au intrat f greu si f timid pe acest segment. Bine, VW urmeaza in curand sa intre dupa multi ani de analize, cercetare si amanari.
PS 1: Seat a avut una dintre cele mai mari cresteri ale vanzarilor din Europa anul trecut. Deci se poate numi de o evolutie clara. In conditiile in care vanzarile sunt din ce in ce mai bune, tu ce (ai puterea) intelegi? Evident ca nu poti sa rupi gura targului peste noapte. Dar ideea este ca vanzarile sunt clar in crestere. Si ai sa vezi ca vor mai creste. Situatia de anul trecut a demonstrat-o.
PS 2: Daca se pune problema sa ne legam de vanzarile Aliantei Renault-Nissan, adica sa luam la gramada, hai sa vedem atunci si vanzarile VW Group. Na, iti mai vine sa razi?
PS 3: vezi ca Peugeot 2008 se vinde mai bine ca Renault Captur. Iar vanzarile lui Clio sunt serios amenintate de VW Polo care e foarte posibil ca pana la sfarsitul anului sa urce pe 3 si Clio sa ajunga pe 4. Injura-ma de mama, dar tine minte ce iti spun acum. Mai vedem cum vor sta lucrurile la inceputul anului viitor cand se vor anunta vanzarile pe 2014. Sa nu zici ca nu ti-am spus ca Polo va ajunge pe 3 si Clio va pica pe 4. Si exista si o explicatie pentru asta, nu ma astept sa o stii sau daca o stii, sa o spui. Ca fapt divers, vezi ca s-a mai intamplat sa fiu un fel de "mama omida" si sa prezic bine. Pentru ca uneori mai gandim si obiectiv, nu doar subiectiv. ;)
Kangoo ZE. in 2014 oricum se vinde mai bine decat Opel Ampera, Fortwo ED, c0/IOn sau Peugeot Partner EV. Si oricum nu pot avea success toate versiunile de caroserie. Ma refer la Fluence ZE. Cel putin acum la inceput.
Si nu poti sa desconsideri o piata cu sute de mii de unitati vandute si zeci de modele lansate de la nenumarati constructori. Altfel dai dovada de prostie si ignoranta. Vorbim inca de 100% electrice bineinteles.
Sa doresti si sa declari ca vrei sa vinzi mai mult nu e un pacat capital.
Important e ca produsul sa aiba o logica si sa-si gaseasca locul pe piata. Ceea ce Renault-Nissan a si facut cu modelele lor electrice.
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-e-golf-versiunea-electrica-a-compactei-a-debutat-in-germania-55208.htmlhttp://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-e-golf-versiunea-electrica-a-compactei-a-debutat-in-germania-55208.html
nu stiu cata cercetare a facut VW in domeniul electric (ei preferand sa astepte sa vada evolutia pietei) dar au aruncat la pleseneala cu mult tamm-tam ceea ce numesc ei reinventarea rotii. Mai precis HIBRIDUL XL1 o masina care (inca) nu si-a depasit conditia de "platforma-de-teste-si-reclama--ne-scoatem-banii-cu-investitiile-pe-o-coaja-de-ou-din-buzunarele-fanilor".
Recordurile inregistrate la cheltuirea banilor pe RD momentan nu se vad. Momentan...dar e posibil ca aici sa fi inclus aici si un procent insemnat din bugetul alocat marketingului incisiv.
Si legat de SEAT si inevitabilul faliment. E bine ca il transformi pe Winkerton intr-un erou dar SEAT nu a fost EVER in pragul falimentului. A avut doar vanzari proaste, in 2012 apropiindu-se de pragul psihologic de 2% cota de piata (europa). Culmea e ca in 2013 SEAT a revenit la 2,3% practic la media sa obisnuita. Ca si fapt divers....SEAT s-a dus in mufarina cu "ajutorul" sefilor de la VW acestia lasandu-l in voia sortii cu speranta ca se va vinde in continuare ca painea calda ca doar e un VW "de spania". Nu m-ar mira daca SEAT sa atinga un prag de 2,4-2,5% cota de piata (dar atat) si asta (in principal) ca urmare a iesirii altor marci de pe piata.
Cand vinzi de 5 ori mai putin deja esti prea optimist. Oricum nu e prima data cand Renault este mai optimist decat ar trebui... sa ne amintim de Velsatis, Avantime... Laguna 3...
@vianu, cu VW XL1 nemtii nu isi doresc sa aiba vanzari extraordinare. XL1e gandit altfel. Despre aceasta masina se stie ca are un consum extrem de mic. Si atunci zambesti. Apoli afli ca are doua locuri puse mai ciudat. Atunci devii serios. Apoi afli pretul. Si incepi sa injuri. XL1 nu se doreste a fi concurentul nimanui, asa cum nici Renault Twizy nu se doreste a fi un concurent pentru cineva. Apropo, Twizy mi se pare o chestie misto. XL1 exista pe principiul "uitati ce am facut. Dar pentru voi exista Golf, Polo... ah, vedeti ca in curand lansam si Golful electric... dupa atatia ani."
cat despre Seat, explica-i asta si amicului @mva.
Singurul lucru cu care Renault a dat lovitura si inca o mai da este Dacia. Care este un low cost foarte bine gandit. Renault a reusit sa faca dintr-o marca low cost, o marca pe care sa ti-o doresti. La acest nivel de pret mi se pare o reusita foarte importanta.
Ce legatura are stirea ca Renault sponsorizeaza, fapt cat se poate de laudabil de altfel, un eveniment care nu face altceva decat sa aduca in prim-plan beneficiile sportului in aer liber, cu rivalitatea dintre francezi si alti producatori? Scrie pe vreuna dintre masinile participante la actiunea respectiva ca ar fi mai bune decat cele produse de VAG? De ce simtiti voi nevoia ca, fie si in situatia in care o marca pe care o detestati se implica intr-un eveniment laudabil, sa aruncati cu noroi? Personal as saluta din tot suvletul implicarea importatorului VAG in cat mai multe asemenea evenimimente,la noi in tara, asa cum, spre lauda sa, o face la nivel mondial, Skoda fiind masina oficiala a multor competitii ciclistice de anvergura.
Este trist ca in loc sa ne intrebam, daca suntem capabil sa mergem pedaland macar de la Bucuresti pana la Giurgiu, sau pana la Oltenita, doar pentru faptul ca nu ne plac noua de masinile oficiale ale cursei respective, ignoram faptul ca acestea sunt menite sa vina in sprijinul unora oameni care, din dragoste pentru miscare, au decis sa parcurga pe bicicleta dublul distantelor respective. Si la fel de trist este faptul ca, intr-o Romanie care se vrea europeana, asemenea comportamente sunt sustinute si incurajate!