Renault Espace facelift - primele imagini oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi se află pe piaţă încă din 2003, Espace nu va avea parte prea curând de un înlocuitor. Renault a anunţat că cel mai mare monovolum al său va mai rămâne în funcţie vreme de câţiva ani. Pentru a menţine însă un aer proaspăt în oferta sa, constructorul francez anunţă şi un facelift, al doilea din cariera lui Espace.
Pentru a pregăti publicul pentru debutul oficial, Renault a şi publicat o serie de imagini, care trădează aspectul uşor modificat al modelului. Din punct de vedere estetic, Espace încearcă să se alinieze la noua filosofie de design a grupului, mizând de o linie mult mai dinamică.
Grila frontală s-a modificat, adoptând acum o linie unitară, blocurile optice au devenit ceva mai ascuţite, iar spoilerul frontal încearcă să inspire o doză de sportivitate. Odată cu faceliftul, Espace va primi şi o gamă nouă de motorizări, mult ma eficientă, capabilă să respecte cele mai drastice norme de poluare. Calitatea interiorul va creşte, iar nivelurile de echipare vor fi ceva mai generoase.
Mai multe informaţii despre lista revizuirlor va fi publicată abia în luna iulie, atunci când Renault va emite şi un comunicat oficial.
via l wcf
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Oricum segmentul monovolume scumpe este practic mort si nu cred ca va apare ceva similar foarte repede in lume
Parere personala: Este singurul monovolum care imi place nu sunt fan pentru acest segment
Laurens van den Acker, noul designer sef Renault, a scos insa niste concepte superbe: DeZir, Zoe ZE, R-Space, Frendzy, Captur etc.
Inca nu a fost timpul pentru a scoate o noua generatie, dar a facut treaba foarte buna pentru facelift-urile la Laguna 3 si Scenic.
In consecinta se poate spune ca Renault e pe drumul cel bun, DAR
indivizii ca tine nu vor recunoaste in rupul capului asa ceva...
Si pana la urma designul asta pentru Espace eu nu il vad ca unul depasit.
Faptul ca n-a aparut o noua generatie pana acum tine mai mult de rentabilitatea segmentului. Renault are insa capacitatea de a reveni. Ford, Volkswagen, Opel vor afla cine-i seful probabil prin 2014-2016.
Faza e ca l-a vandut si si-a luat cu 25000 un S-Max aproape nou, cu motor mai slab insa si dotari mai putine. Insa si-a luat o grija. Nu spun care, ca unii au personalitate cam mare
Prin 2016 se zvoneste ca Ford va lansa urmatoarea generatie S-Max, o masina care in momentul asta e considerata una din referintele segmentului. Va fi interesant.
Nu acelasi lucru pot spune despre Laguna, de altfel, una dintre preferatele mele, adica: versiunea fara facelift imi placea mai mult.
Cat despre adevarata utilitate a monovolumelor, eu o regasesc nu mai jos de clasa aceasta medie, reprezentata de Espace & Sharan.