Renault Espace a primit un facelift minimalist
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelul Renault Espace nu mai este la prima tinerețe. A fost lansat în 2002 și a trecut de atunci printr-o serie de modificări stilistice și tehnice pentru a îl menține atractiv. Renault a prezentat acum faza 4 a monovolumului Espace. Cel mai mare Renault primește câteva elemente de design noi plus o serie de motoare mai economice. Renault îl numește noul Espace, dar este clar că avem de-a face doar cu un facelift minimalist semnat de designerul van der Acker. Noul calandru este elementul cel mai evident. Partea frontală este dominată de o siglă Renault de dimensiuni mai mari ca de obicei, pusă în evidență și de o linie cromată. Mai avem jante cu design nou și câteva modificări minore la interior. Asta este tot.
Espace primește o cameră pentru mersul cu spatele ce trasmite imaginile pe un display amplasat în bord, iar o serie de echipamente ca navigația și portul USB devin dotări de serie pe toată gama. Motorul diesel dCi de 2.0 litri este singurul propulsor disponibil, dar este disponibil în trei versiuni de putere: 130, 150 și 175 CP. Renault a reușit însă să reducă emisiile de CO2 la 150 g/km.
Reducerea emisiilor poluante a fost posibilă grație adoptării unui sistem de recuperare a energiei în timpul frânării și unui factor aerodinamic mai bun.Renault Espace mai rămâne pe piață până în 2014, când Renault va înlocui acest model cu o generație nouă.
Via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In anii '90 masina asta a fost referinta de segment, o masina ce impunea standardele prin invovatie, spatiu, rafinament si confort, dar iarasi cred ca era mult prea devreme pentru unii care inca umblau in premergator... au deschis ochii mai tarziu in lumea auto, iar cand i-au deschis, Espace 4 isi pierduse din stralucire. In parte datorita pierderii interesului europenilor pentru segmentul monovolumelor fata de trecut. Deasemenea design-ul demodat si concurenta trezita de la un somn profund la un deplin avant creativ (stimulat tot de Renault) si un Espace 5 care se lasa prea mult asteptat, au facut sa scada vanzarile si mai mult. Oricum, mie mi-a placut cel mai mult Espace 3 fabricat pana in 2002.
Am incredere insa ca in 2014 Renault va reveni in forta si va reveni in forta si va reaminti tuturor cine-i taticul lor - parintele fondator :))
Avantajul este ca iti faci multi prieteni in service, in special mecanici, ingineri,sefi de service, etc.
i-ai lovit exact unde-i doare ! bravo!