Salonul Auto de la Johannesburg va începe pe 16 octombrie, iar una din principalele atracţii ale acestui salon va fi un concept car bazat pe modelul Dacia Duster. Este vorba de Renault Duster Detour concept, un studiu pe care constructorul francez îl va expune în premieră. Deocamdată există doar o singură fotografie oficială teaser în care putem distinge doar câteva detalii ale conceptului Renault.
Conceptul Renault Duster Detour foloseşte Dusterul facelift ca bază de plecare. Designul acestui concept a fost elaborat de către Renault Design Central Europe în colaborare cu un studio de design din Africa de Sud. Conceptul va etala o vopsea galbenă în două nuanţe, dar are şi zone vopsite în gri mat. Descrierea oficială spune că acest concept a fost inspirat de un mix între Terminator şi Mad Max plus o serie de influenţe în stil Dakar.
Din imaginea teaser putem distinge proiectoare de ceaţă de dimensiuni mari încastrate în spoilerul faţă, în timp ce stopurile par să folosească tehnologia LED. Jantele cu cinci spiţe folosite sunt negre cu inserţii portocalii. Cel mai probabil şi interiorul a fost modificat în consecinţă.Via wolrdcarfans
@Patrol
Alianta Renault-Nissan produce rezultate! ai dreptate, dar numai pentru Nissan pentru moment din ce vad eu
Numai pentru Nissan? Eu zic ca vezi prost. Masina asta se numeste Renault Duster, Renault castiga cursa dupa cursa in Formula 1, Alpine celebreaza reintrarea in seria Le Mans, Dacia datorita succesului isi deschide o noua fabrica in Maroc, Renault e declarata cea mai eco-friendly marca europeana, modelele electrice Renault au rezultate excelente si primesc recunoastere internationala samd
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/renault-zoe-recognised-most-eco-friendly-fleet-vehicle-uk-techies-awards
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/%E2%80%98high-five%E2%80%99-renault-design
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/free-domestic-charging-point-renault-zoe-drivers-uk
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/europe-can-breathe-more-easily-thanks-renault
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/renaults-electric-vehicle-test-drive-center-celebrates-its-first-birthday
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/twinrun-racer-previews-renaults-future
http://blog.alliance-renault-nissan.com/blog/beyond-platform-sharing-alliances-new-approach-commonization
1. Renault nu are echipa de uzina F1, sunt doar motoristi exceptionali pentru F1. Ia te uita cat de mare este scris Infinity pe masina Red Bull si ce marime are Renault. La Lotus este haos s-au speriat de succesul din primele etape??!! .........oare? scuze pt teoria conspiratiei
2. Alpine si Le Mans 24h 2013 un fis teribil Nissan le-a dat o harca de masina care-i deranjau prin garaj sper ca la anul cei de la Renault sa vina cu ceva serios
Ce vad eu de afara in avantaj pentru Nissan:
1. Renault le da motoare in special 1,5dci care il gasesc un motor foarte bun (l-am vazut desfacut, impresia mea de amator este ca el deriva dintr-un motor benzina de 1,6 cea ce mi se pare exceptional)
2. Nissan foloseste platforme din gama Renault (Dacia) Logan Pick-up in Africa de Sud, Sandero sau Logan in AfS si Brazilia si mai nou Duster, astea le stiu eu. Este adevarat ca pe Duster 4x4 transmisia spate pare sa fie de Murano dar in rest nimic. Parca am vazut un Micra cu sigla Renault si Traficul care este facut la Barcelona si cu Opel nu stiu alte chestii poate exista
3. Nissan nu a ajutat Renault in Asia, Ce a facut Nissan pentru Samsung?? ca astia faceau masini mai scumpe Renault Safrane, taliman ???
4. USA ce a facut Nissan pentru Renault?? Se simt bine singuri acolo. Un Espace in USA nu ar merge?
5. Nissan vinde bine Patrol in Asia si Rusia, de ce nu i-au ajutat mai mult cu Koleos
Iar Alpine in Le Mans e la inceputul unei noi ere. Au avut o clasare onorabila.E absurd sa ceri mai mult. Pana va aparea si MARCA Alpine, echipa din Le Mans va fi deja pe val. E o gandire inteligenta.
Mi se pare amuzant in rest ce scrii de Nissan.Amice, cel care trage sforile la Nissan, respectiv Renault, e acelasi om ! Carlos Ghosn !
Fiecare marca are identitatea ei si fiecare piata e diferita. Se fac strategii & analize de piata. Nu cred ca e cazul sa-i dai tu lectii lui Ghosn si echipei lui, pt ca omului daca nu-i miroase a bani nu se baga.
PS: ce treaba are patrol cu un suv precum koleos? in fine, tocmai asta e... koleos se vinde foarte bine in asia... poate nu se vinde asa bine in europa, dar in asia ii merge bine.
Carlos asta al tau am impresia ca trage mai mult cu Nissan decat cu Renault - parerea mea, asa se vede din afara grupului Renault
Din cate s-a scris prin presa franceza in 2003, Carlos asta al tau nu a iubit proiectul Logan, inseamna ca Renault pierde bani cu masina asta? Nu mai stiu cum il chema pe directorul care a fost inaintea lui, dar a anuntat in presa proiectul si i-a pus in fata faptului implinit.
Alpine sa castige la LMP2 si apoi LMP1 si dupa aceea mai vorbim.
Unde zici tu ca se vinde bine Koleos? Iti spun eu: nu se vinde.
Nu glumesc si nu fac misto: pe astia din grupul Renault va admir, nu am vazut atata ardoare la alti in a va iubi glia
Inaintea lui Ghosn a fost Louis Schweitzer. El este reprezentatul francezilor care a schimbat fata Daciei.
Si un sambure de adevar exista in ce ai spus tu: Ghosn a fost mai intai CEO Nissan.