În cadrul Salonului Auto de la Paris, Renault a anunțat că pregătește câteva surprize pentru fanii mașinilor electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric). Oficialii producătorului francez au anunțat că pe parcursul anului 2020 vor introduce pe piață versiuni plug-in hybrid pentru Megane și Captur, dar și o variantă hibridă pentru noua generație Clio.
Dar Renault nu uită de Zoe, modelul electric care a cucerit inimile europenilor. Conform primelor informații, francezii dezvoltă noul Zoe, iar fotografii spion au reușit deja să surprindă câteva cadre cu acesta.
Voci apropiate companiei spun că noua generație Zoe va miza pe o platformă nouă și va integra un set de acumulatori ceva mai generos. În aceste condiții, francezii țintesc o autonomie de 400 de kilometri, valoare măsurată conform noului ciclu de testare WLTP.
Din punct de vedere estetic, modelul electric pregătit de Renault nu ar urma să ofere schimbări majore. În schimb, interiorul va prelua elemente de pe viitoarea generație Clio (materiale mai bune, tehnologii moderne și un ecran central poziționat pe verticală).
Debutul comercial este programat pentru anul 2020.Via | Autocar
O problema o reprezinta insa GARDA LA SOL, la acest automobil...
Cei 12 cm actuali sunt destul de mici pentru GROPILE pe care le intalnesti peste tot prin tara....
Iarna de asemenea nu stiu daca e chiar O.K. pana nu se deszapezesc strazile si stradutele pe care circulam.....
cu ceva atentie si constient la ce iti poate folosi masinuta asta, Zoe, eu zic ca te poti descurca lejer. Nu vad ca fiind un incovenient garda la sol
Ne tot servesc asa cate putin ca nu mai stii ce sa cumperi, tot timpul astepti "pana la anu' ca apare ceva mai bun" si tot asa ana de an.
Va avea mult de castigat cel care va veni cu o baterie zdravana, pret corect si livrare rapida. As indrazni sa spun ca nu prea vor sa le ofere pe toate intr-un singur pachet sau unii mai mici care ar vrea sunt "potoliti" de dictatorii industriei auto.
@vianu-bine ca nu avem prea multe teastoase pe la noi prin orase.
Serios vorbind 12cm prin oras care este destinatia cel putin acum pentru masinile electrice) ar trebui sa fie mai mult decat suficient.
@Alpine77...asta evidentiasem si eu, electrica, dimensiuni reduse,retea de incarcare extrem de mica, in Romania o folosesti pentru naveta suburbie-oras sau iesiri scurte de WE. Si apoi nu toate orasele scumpei noastre patrii sunt doar o borta, gaura ori sant. Cat despre drumuri, m-am cam saturat sa aud ca sunt cele mai rele din Univers