Renault deschide un showroom 3D

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 26.06.2008
Renault investeste in promovarea online prin lansarea unui showroom diosponibil in varianta 3D.

Esential

80% dintre clientii auto se informeaza mai intai de pe internet.

Conform unui studiu, peste 80% din cumparatorii de automobile din Occident se documenteaza pe internet inainte de a achizitiona un model auto.

Acest lucru este bine cunoscut de producatorii auto care incep sa cheltuie bugete tot mai mari pe promovarea online. Renault a facut in pas inainte si si-a inaugurat un showroom 3D. Denumit Renault Universe , aplicatia ofera vizitatorilor posibilitatea de a viziona intr-o perspectiva 3D toate modelele din gama marcii franceze.

Pe langa gama de modele, vizitatorii pot primi informatii despre finantari, despre flotele de masini second-hand si despre reteaua de dealeri de unde isi pot ridica in cele din urma automobilul.

Deocamdata, site-ul care gazduieste showroom-ul 3D este disponibil doar pentru piata din Franta.

Via | Renault 

Taguri: Renault

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru