Constructorul francez a anunțat deschiderea comenzilor pentru o nouă versiune a SUV Coupe-ului Rafale. Mai exact, este vorba despre versiunea E-Tech 4x4, care primește un propulsor hibrid PHEV de 300 de cai putere. Propulsorul noii versiuni este alcătuit dintr-un motor termic pe benzină și 3 motoare electrice. Dintre acestea, două sunt principale, iar cel de-al treilea motor joacă un rol secundar.
Ambele motoare electrice principale sunt montate în față, respectiv în spate, de unde rezultă tracțiune integrală, așa cum este sugerat chiar de numele versiunii. Partea electrică este alimentată de o baterie de 22 kWh și asigură o autonomie electrică de 105 kilometri. Autonomia totală este de 1000 de kilometri, iar consumul combinat este de 0.5 l/100 km în regim WLTP.
Noul Renault Rafale E-Tech 4x4 este disponibil în două linii de echipare: Esprit Alpine și Atelier Alpine. Cea din urmă echipare este exclusivă noii versiuni și aduce un șasiu mai sportiv și suspensie predictivă controlată prin cameră, dezvoltată în colaborare cu Alpine.
De asemenea, noua echipare Atelier Alpine aduce o nuanță de albastru mat Summit, un spoiler negru lucios și jante de 21 de inch. În habitaclu, noua linie de echipare primește covorașe cu accente albastre.Prețurile noului Renault Rafale E-Tech 4x4 în România pornesc de la 48.400 de euro pentru Esprit Alpine, respectiv de la 52.900 de euro pentru Atelier Alpine.
via Renault
La 300 CP disponibili in permanenta !
RS Trophy Ultime.
renault.fr/achat-vehicules-productId=VEH_VF1RFB00371497582neufs/vehicules.html?
Baiul e ca are consum de 8.5 L/100 km. (WLTP), RS Trophy nu poa' sa se laude cu 0.5 Litri/100 km(WLTP).
Deh.....progresu' ! :-)))
P.S.
Daca Rafale E-Tech 4x4 este asociat evoluției,
atunci apare pertinenta intrebarea pentru De Meo&Co:
Care-i înfățișarea declinului pentru cei de la Renault ?
Cum sa dai atata pe un amarat de Renault care chipurile e PHEV?
Au luat-o razna rau de tot producatorii din cauza electrificarii...
Preţul mare, bateria 22 kwh foarte ok, DAR NU SPUN VITEZA de încărcare.
Dacă ar pune un 100 kw ar fi fantastic, încarci 10-80% în
10-15 minute, dar...
Renault mai traieste cu impresia ca poate pacali consumatorul oferindu-i exclusiv rafale ale neajunsurilor.
Ambele avand aceiasi previzibilă osândă, nu ne hazardam deloc sa afirmam faptul ca modelul de mai sus putea, se impunea chiar, sa poarte si denumirea de Avantime 2.0 !
......Macar pe acela au reusit sa-l produca in cca. 8500 exemplare in urma cu doua decenii, cu acest E Tech 4x4 nu m-as hazarda sa prognozez ca o sa bifeze prea facil borna de 5000 unitati.