Renault Austral a primit un facelift la începutul lunii aprilie, iar pe lista de noutăți regăsim, inclusiv, un design revizuit. Cu alte cuvinte, Austral se aliniază, din acest punct de vedere, la cel mai actual limbaj de design al mărcii franceze.
Acum, noul Austral facelift poate fi comandat în România. Clienții de la noi din țară au la dispoziție trei niveluri de echipare, adică Evolution, Techno și Esprit Alpine. De asemenea, pot opta pentru una dintre cele două motorizări: mild-hybrid cu 160 de cai putere și full-hybrid cu 200 de cai putere.
Cel mai accesibil Renault Austral facelift pornește de la 31.000 de euro. Este vorba despre motorizarea mild-hybrid 160 în nivelul de echipare Evolution.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
Noul Renault Austral facelift |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Evolution | ||
TCe 160 mild-hybrid |
160 CP 270 Nm |
31.000 |
E-Tech Hybrid |
200 CP - Nm |
34.600 |
ECHIPARE Techno | ||
TCe 160 mild-hybrid |
160 CP 270 Nm |
33.000 |
E-Tech 200 Hybrid |
200 CP - Nm |
36.600 |
ECHIPARE Esprit Alpine |
||
TCe 160 mild-hybrid |
160 CP 270 Nm |
35.900 |
E-Tech 200 Hybrid |
200 CP - Nm |
39.500 |
MAI MULTE DOTĂRI ÎN STANDARD
Deși vorbim despre un nivel de echipare de bază, acesta oferă mai multe dotări standard decât înainte.
Lista include, printre altele, jante de 18 inch, faruri și stopuri LED, instrumentar de bord digital, de 12 inch, ecran central de 9 inch pentru sistemul multimedia OpenR Link, sistem audio Arkamys, tapițerie din material textil și climatizare automată pe două zone.În ceea ce privește sistemele de siguranță oferite în standard, avem sistem de frânare în caz de coliziuni multiple, alertă depășire viteză legală, recunoașterea semnelor de circulație, asistență la parcare 360 de grade, Emergency Lane Keeping Assist, cruise control adaptiv, asistență la frânarea de urgență și sistem activ de franare in caz de urgenta cu protectie pentru pietoni, ciclisti si motociclisti.
Livrările sunt programate, în România, începând cu vara acestui an.
Noul Renault Austral facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Austral TCe 160 MHEV |
160 | 6.3 | 9.0 | 31.000 |
Citroen C5 Aircross Hybrid 145 |
145 | - | - | 35.700 |
Nissan Qashqai 1.3 MHEV, Acenta |
156 | - | - | 32.990 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Renault
Decizia este clara, 1.3 TCe ramane calul de povara.
Orice potential client se impune sa se indeparteze precum necuratul de tămâie de acel nefericit E-tech hybrid, cel care a fost diagnosticat in multe randuri ca fiind cronic obosit.
Defapt nu cred ca umpli degetele de la o mana cu brandurile de volum care nu au ceva in clasa asta.
Cat despre masina, numai de bine. Are o minima personalitate, non-offensive, motorizari (politic) corecte, preturi la fel de corecte (politic).