Renault decide in 2009 cum va fi noul Logan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A doua generatie a modelului Logan va aparea pe piata undeva in intervalul 2010-2012. Varianta care va intruchipa noul model Logan va fi aleasa de catre oficialii Renault la inceputul anului viitor din doua machete deja existente si aflate in studiu in cadrul companiei franceze.
"Urmeaza sa fie luata o decizie despre inlocuirea Logan in cateva saptamani, cel mult in cateva luni. Toti producatorii auto inlocuiesc modelele la sase ani sau la opt ani cel tarziu. La fel se va intampla si cu Logan. A venit vremea cand trebuie sa ne gandim la un succesor. In functie de complexitatea proiectului, de la decizia de inlocuire a unui model si pana la lansarea pe piata a succesorului poate trece o perioada de la unu la trei ani, in functie de complexitatea proiectului. In cazul Logan, intre 2010 si 2012 vom avea pe strazi noua generatie", a declarat Philippe Prevel, directorul Renault Technologie Roumanie (RTR), consemneaza Mediafax.
Logan a debutat pe piata auto in toamna anului 2004 si a suferit un facelift major la inceputul acestui an.
Patrick Le Quement, directorul de design de la Renault, a declarat intr-o conferinta de presa sustinuta in urma cu cateva saptamani la Bucuresti, ca viitorul Logan va imparti caracteristicile care l-au facut celebru pe actualul model. Mai precis, inalt oficialul francez a subliniat ca noua generatie Logan va pastra si va evidentia trasaturile actualului model, cum ar fi spatiul sau raportul calitate-pret.“Vom pastra ceea ce am invatat pana in prezent: simplitatea si usurinta asamblarii. Nu ne vom rezuma insa la atat si vom incerca sa exploatam la maxim designul blocurilor optice fata si spate pentru a contura un aspect mult mai placut si mai atragator. Vom merge pe simplitate expresiva”, a declarat anterior designerul-sef de la Renault.
Philippe Prevel, directorul RTR a precizat ca, din punct de vedere procedural, la inlocuirea unui model se pleaca de la 5-10 idei, urmand ca doua variante sa fie prezentate conducerii sub forma de filme tridimensionale (3D) si machete la scara naturala.
Conducerea decide in cele din urma modelul care va intra in fabricatie, iar din acel moment incep cercetarile de inginerie.Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
cum va arata DACIA? Noi nu avem un pic de mandrie?
Nu sunt un fan, nu am actiuni la Dacia, dar ma revolt cand vad cum parca sunteti niste berbeci in turma care nu stiu decat o directie .. aceea de a murdari si comenta un produs romanesc.
Asa rabla cum e, asa troaca si scumpa cum e .. pai se vinde intr-o veselie la export, creste pozitiv balanta de plati, impozitele si taxele platite ajung la someri ca voi care nu fac nimic pentru tara asta !
As vrea sa va intreb o alta chestie, in afara de Dacia, Jolidon si poate inca alte cateva marci de le numeri pe degete cu produse cu un succes palpabil care alti producatori romani fac ceva remarcabil, din orice punct de vedere ? Ce alt brand romanesc a ajuns peste hotare, si aici nu ma refer la Hagi, Nadia, Bellu samd?
Daca nu lua Renault Dacia, acum aveam pe strada probabil Nova 2000 sau ceva, de 2 lei .. fara pic de atractivitate si 1310 + alte balarii din astea.
Skoda pana la VW nu facea cine stie ce, dupa achizitie au lansat Felicia, ulterior masinile care astazi au un mare succes. Ce sunteti ma asa critici, sa scrieti doar ca sa va aflati in treaba fara sa ganditi rational.
Sa zicem ca Dacia n'ar mai fi, Mioveni si jud Arges ar fi in faliment, statul n'ar mai incasa atatia bani la buget din ac directie dar in acelasi timp ar fi nevoie sa protejeze social atatia oameni din acea zona !! Dar pentru voi, marii critici ai lui peste viata ar fi strict la fel, insa ganditi-va si la altii !!
Ce mai neam de gandire frate ! Bine zic reclamele Petrom :
- Romania va creste doar prin bun simt si responsabilitate !! Din pacate, pentru majoritatea celor care posteaza aici cuvintele acestea sunt straine !!
rusine.CALITATE-PRET ------