Renault decide in 2009 cum va fi noul Logan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A doua generatie a modelului Logan va aparea pe piata undeva in intervalul 2010-2012. Varianta care va intruchipa noul model Logan va fi aleasa de catre oficialii Renault la inceputul anului viitor din doua machete deja existente si aflate in studiu in cadrul companiei franceze.
"Urmeaza sa fie luata o decizie despre inlocuirea Logan in cateva saptamani, cel mult in cateva luni. Toti producatorii auto inlocuiesc modelele la sase ani sau la opt ani cel tarziu. La fel se va intampla si cu Logan. A venit vremea cand trebuie sa ne gandim la un succesor. In functie de complexitatea proiectului, de la decizia de inlocuire a unui model si pana la lansarea pe piata a succesorului poate trece o perioada de la unu la trei ani, in functie de complexitatea proiectului. In cazul Logan, intre 2010 si 2012 vom avea pe strazi noua generatie", a declarat Philippe Prevel, directorul Renault Technologie Roumanie (RTR), consemneaza Mediafax.
Logan a debutat pe piata auto in toamna anului 2004 si a suferit un facelift major la inceputul acestui an.
Patrick Le Quement, directorul de design de la Renault, a declarat intr-o conferinta de presa sustinuta in urma cu cateva saptamani la Bucuresti, ca viitorul Logan va imparti caracteristicile care l-au facut celebru pe actualul model. Mai precis, inalt oficialul francez a subliniat ca noua generatie Logan va pastra si va evidentia trasaturile actualului model, cum ar fi spatiul sau raportul calitate-pret.“Vom pastra ceea ce am invatat pana in prezent: simplitatea si usurinta asamblarii. Nu ne vom rezuma insa la atat si vom incerca sa exploatam la maxim designul blocurilor optice fata si spate pentru a contura un aspect mult mai placut si mai atragator. Vom merge pe simplitate expresiva”, a declarat anterior designerul-sef de la Renault.
Philippe Prevel, directorul RTR a precizat ca, din punct de vedere procedural, la inlocuirea unui model se pleaca de la 5-10 idei, urmand ca doua variante sa fie prezentate conducerii sub forma de filme tridimensionale (3D) si machete la scara naturala.
Conducerea decide in cele din urma modelul care va intra in fabricatie, iar din acel moment incep cercetarile de inginerie.Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
cum va arata DACIA? Noi nu avem un pic de mandrie?
Nu sunt un fan, nu am actiuni la Dacia, dar ma revolt cand vad cum parca sunteti niste berbeci in turma care nu stiu decat o directie .. aceea de a murdari si comenta un produs romanesc.
Asa rabla cum e, asa troaca si scumpa cum e .. pai se vinde intr-o veselie la export, creste pozitiv balanta de plati, impozitele si taxele platite ajung la someri ca voi care nu fac nimic pentru tara asta !
As vrea sa va intreb o alta chestie, in afara de Dacia, Jolidon si poate inca alte cateva marci de le numeri pe degete cu produse cu un succes palpabil care alti producatori romani fac ceva remarcabil, din orice punct de vedere ? Ce alt brand romanesc a ajuns peste hotare, si aici nu ma refer la Hagi, Nadia, Bellu samd?
Daca nu lua Renault Dacia, acum aveam pe strada probabil Nova 2000 sau ceva, de 2 lei .. fara pic de atractivitate si 1310 + alte balarii din astea.
Skoda pana la VW nu facea cine stie ce, dupa achizitie au lansat Felicia, ulterior masinile care astazi au un mare succes. Ce sunteti ma asa critici, sa scrieti doar ca sa va aflati in treaba fara sa ganditi rational.
Sa zicem ca Dacia n'ar mai fi, Mioveni si jud Arges ar fi in faliment, statul n'ar mai incasa atatia bani la buget din ac directie dar in acelasi timp ar fi nevoie sa protejeze social atatia oameni din acea zona !! Dar pentru voi, marii critici ai lui peste viata ar fi strict la fel, insa ganditi-va si la altii !!
Ce mai neam de gandire frate ! Bine zic reclamele Petrom :
- Romania va creste doar prin bun simt si responsabilitate !! Din pacate, pentru majoritatea celor care posteaza aici cuvintele acestea sunt straine !!
rusine.CALITATE-PRET ------