Renault confirmă un vârf de gamă bazat pe o platformă Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Renault-Nissan au confirmat zvonurile care anunţau un model premium bazat pe o platformă Mercedes-Benz. Carlos Ghosn a declarat într-un interviu acordat celor de la Bloomberg că Renault este în primele faze de dezvoltare ale unui nou model de lux bazat pe o platformă de la Mercedes-Benz. Şeful Renault-Nissan a confirmat faptul că minimum o platformă Daimler va fi utilizată de modelele Renault ale viitorului, subliniind faptul că schimburile dintre Daimler şi Renault nu sunt unidirecţionale.
Carlos Tavares, CEO-ul Renault Group, a specificat faptul că marca pregăteşte trei modele de lux, incluzând o nouă generaţie a lui Espace. Toate cele trei modele au fost confirmate pentru 2014, iar modelul dezvoltat pe baza platformei Mercedes-Benz este cel de-al treilea din acest grup. Francezii vor folosi platforma de la un Mercedes-Benz şi vor construi o caroserie pentru acesta pentru a-i conferi acel aer franţuzesc. Producţia respectivului model va avea loc în Franţa, pentru a putea susţine salariaţii de pe una dintre cele mai importante pieţe pe care activează Renault.
Francezii de la Renault nu s-au bucurat niciodată de vânzări record pentru un model de segment D în istoria recentă. Constructorul francez a avut mai multe tentative în acest sens, lista modelelor eşuate fiind deschisă de 20/30 şi continuată de modele precum 25, Safrane şi Vel Satis.
Cel din urmă a ieşit din producţie în 2009, după opt ani în care a înregistrat vânzări sub aşteptări pe fondul numărului mare de elemente neconvenţionale care speriau clienţii.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
@Sebastian Toma
Ai scris "Carlos Tavares, CEO-ul Renault Group" ... Tavares e COO, nu CEO. Il confunzi cu Ghosn.
Știți Nemtii sunt bravo dacă întrun domeniu oarecare nui ajung capul îl lasa. Ca de exemplu cu Siemens telefoane nu aveau succes sau axat pe alta ramura adică Nemtii nu-si baga nasul unde nu le fierbe oala., dar ce produc Nemtii e totul la cea mai înaltă calitate din lume MADE IN GERMANY e un brand de lux.
Francezii cu lumea auto ar fi bine sa se axeze mai mult pe construcția de biciclete ca mercedesul sau BMW-ul sau Audi , Porsche nu au nevoie de rivali de doi lei.
In lumea asta sunt numai doua tari ca intradevar produc mașini :
MADE IN GERMANY SI MADE IN JAPAN.
In rest sunt numai tari dealde ro si ru si fr, cu dacii , Renault si Lada mașini de dus la ferma.
Este adevarat ca nemti produc si calitate dar de asemenea este adevarat ca produc si tzepe pt populatia naiva si vezi asta la noua generatie de VW care este asamblata din componente chinezesti sau la BMW care produce masini de scurta folosinta si o si recunosc.
"We build exciment"
"Este adevarat ca nemti produc si calitate dar de asemenea este adevarat ca produc si tzepe pt populatia naiva si vezi asta la noua generatie de VW care este asamblata din componente chinezesti "
Tu ai habar ce vorbesti ???
Nemtii Nu produc si din cand in cand calitate dar produc super calitate ca ei nimeni .
Si inca ceva, stiati ca volanele BMW de exemplu sunt asamblate in Romania (la Orsova-Mehedinti?). Tapiserii si sisteme de siguranta pentru VAG sau Toyota se fabrica la Timisoara? Si exemplele pot continua. Dar pe masina ai o sigla cu o elice in miscare si esti tare mandru de ea.
Atata timp cat producatorul impune anumite standarde de calitate nu conteaza unde e asamblat produsul.
@AndreiRN
Care sunt modelele Bmw de scurta folosinta? comparativ cu cele ale concurentei...
Tepe da toata lumea, mai mult sau mai putin, daca vorbeai la general se putea spune ca esti obiectiv, dar nu este cazul. La fiecare stire despre alte marci trebuie sa amintesti de Bmw? sau cand e vorba de Bmw trebuie sa vorbesti pe langa subiect si sa dai exemple de modele Kia sau Hyunday? se pare ca userul " BMW" nu e chiar singurul care vorbeste sa fie si el printre oameni
Am avut privilegiul sa merg cu VelSatis si chiar mi-a placut; mi s-a parut o masina adevarata, poate ultima de la Renault? Asteptam continuarea.
Nu sunt posesor de auto facut in Germania /Franta.
Solutia poate veni din crearea unei divizii de lux precum Infiniti la Nissan si Lexus la Toyota, iar Renault s-a gandit deja la asta. Viitorul brand de lux se va numi Alpine.
http://www.automarket.ro/stiri/oficial-renault-a-anuntat-relansarea-marcii-sportive-alpine-41611.html
Noile generatii de Laguna si Espace vor intra in 2014, iar modelul de clasa mare va fi facut in colaborare cu Mercedes-Benz.
Crede-ma, Laguna nu este VelSatis, chiar nu este. Am mers cu amandoua si exista diferente intre ele. De concept in primul rand: Laguna a fost conceput intr-un fel, iar VelSatis a plecat din start pe segmentul lux. Laguna a evoluat la capitolul dotari /finisaje (in bine), iar VelSatis a disparut pur si simplu datorita vanzarilor sub asteptari.
Sper sa apara acel brand de lux numit Alpine. Cu cat mai multa concurenta, cu atat mai bine pentru noi (posesori sau viitori cumparatori).