Renault Clio RS Red Bull Racing RB7 - ediţie dedicată echipei de Formula 1

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 13.03.2012
Renault a lansat o ediţie limitată a modelului Clio RS, botezată Red Bull Racing RB7. După cum o spune şi numele, modelul este dedicat echipei de Formula 1 Red Bull.

Renault se grăbeşte să aducă fanilor săi o ediţie limitată a actualului Clio RS, dedicată echipei de Formula 1, Red Bull Racing. Botezată cum altfel decât Red Bull Racing RB7, versiunea specială va fi limitată doar pieţelor din Franţa, Spania, Elveţia, Belgia şi Austria.

Pentru a individualiza cât mai bine modelul de performanţă, Renault a folosit o nouă culoare de caroserie, Profond Black, pe care a alternat-o cu un galben contrastant, deja tradiţionalul Sirius Yellow al diviziei sportive. Nu lipsesc logo-urile RB7 la nivel lateral şi nici steagul cu pătrăţele imprimat pe acoperiş.

Pentru interior, francezii au instalat noi scaune sport Recaro, au montat o plăcuţă de identificare a ediţiei limitate, precum şi un nou monitor care oferă informaţii despre performanţele hot-hatch-ului.

Sub capotă, Renault păstrează motorul cu patru cilindri de 2.0 litri, care oferă 203 cai putere şi 215 Nm. Resursele îi garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde şi o viteză maximă de 225 km/h.

via l autoblog

Comentarii (15)

  • interior de toata jena ,in anul de gratie 2012 nici pe logan nu mai vezi asa ceva. wtf ?
    9 45
  • sportivitate pura
    Copile, n-o sa ai tu norocul sa urci in asa ceva.
    39 8
  • Cat de tare...
    Cat de tare ar fi sa ai o masina RB... foarte tare. Masina este superba!

    P.S.: Interiorul este unul dintre cele mai reusite din clasa, chiar si la aceasta varsta venerabila.
    20 5
  • Pentru cei care cumpara masini pentru plasticele din interior!
    Pentru cei care cumpara masini pentru plasticele din interior si multitudinea de butoane inutile, dar habar nu au ce tip de articulatii are masina pe care o coduc. Cand conduci o masina de genul asta nu prea apuci sa admiri bordul!! Sigurul lucru la care te vei uita va fii drumul si acul turometrului. Asa ca argumentul unora legat de bord nu prea e valid. PS: Nu sunt fan Renault, dar am avut bafta sa conduc acest model!
    17 4
  • @b4ms3
    daca ai condus modelul asta lasa cateva impresii, si niste comparatii cu alte modele care le-ai condus.
    4 2
  • Ar fi trebuit sa se umble si la motor.
    3 7
  • Super bomba.
    11 3
  • Vreti topor cu luneta?
    Clio Sport este o masina SPORT. Geniala pentru track day. Se presupune prin urmare ca mai ai o masina de familie ( zilnica ). Cand gonesti pe circuit de doare undeva de ce plastic are pe bord. Dar fie vorba intre noi plasticele din Clio nu au nici o problema. Prea multe nu sunt de zis: Clio Sport este cea mai buna masina din categoria sa pentru "circuit". Nu e cea mai sofisticata sau cea mai comfortabila si nici nu cred ca isi propune acest aspect.
    19 2
  • Plastice
    Cum a spus si colegul de mai sus, plasticele din interior sunt chiar in regula pentru clasa ei.
    Daca afirmi ca sunt slabe, in comparatie cu ce? Ca doar nu compari Clio Sport cu S-klasse
    16 3
  • tony psg
    in comparatie cu corsa opc nurburgring edition care are timpi ceva mai buni ca acest clio care stiu cat este de bun , am condus asa ceva si este demential. insa eu mi-as lua asa ceva pentru senzatii tari locuind intr-un oras precum bucuresti ,deci si pentru oras iar per total corsa opc nurburgring arata superb si are si in interior pe masura ,dar costa si mai mult decat clio banuiesc . aduc vorba despre ea pentru ca sunt interesat sa cumpar asa ceva in viitorul apropiat si am vazut ca opc-ul a iesit hot htach-ul anului la top gear. am in vedere corsa opc nurburgring , clio rs si ibiza boccanegra . stie cineva niste preturi ?
    3 14
  • Gordini rs
    @B4ms3,fff,bebe - nu e vorba neaparat de calitatea plasticelor cat de design-ul bordului . Asta cu te urci si vezi doar volanul si schimbatorul nu tine la o asa masina care nu o sa o conduci doar pe circuit , de fapt foarte putini o vor conduce pe circuit. bineinteles ca tehnic masina e parfum dar pacat ca nu are si un interior care sa te faca sa simti ca e o masina completa . pentru mine interiorul e calcaiul lui ahile si chiar imi pare rau ca nu s-a putut mai mult .
    2 8
  • sirius
    @tony psg
    Daca tu ai condus actuala generatie clio rs, eu sunt papa pius de la roma:))
    TopGear are cei mai multi fani copii... deci daca tu ai vazut opel la TopGear, clar e cea mai tare
    8 2
  • @Gordini rs
    design vs calitate
    pai si atunci de ce va exprimati ca din fund? nu e tot una...

    ps: designul e chestiune de gust... mie imi place.
    10 2
  • Fiecare stie ce-si doreste de la o masina pana la urma!
    Am avut bafta de a conduce masini din diferite categorii.

    Am judecat un Subaru Impreza STI prin prisma materialelor de la interior si a designului(care nu sunt puctele forte ale acestei masini).

    Iar dupa ce am mers cu ea pe un drum virajat, am aflat ce inseamna sa "conduci" o "masina".

    Si ca nu bordul, materialele si butoanele sunt cele mai importante.

    Franele si un sasiu bine gandit cu o motorizare superba fac o masina sa fie o placere sa o conduci.

    De butoane si plastice oricum te vei plictisi foarte repede!


    Iar despre Clio RS cel de 197 de cai: Un motor aspirat cu distributie variabila care urla ca un VTEC Honda pana la 7100 de ture si un sasiu setat ca pentru o cursa de karting nu poate fi decat o placere de condus.

    Daca mai punem la socoteala si excelentele scaune Recaro deja banuiti ce senzatie ai de cand te urci la volan! Multa Bafta!
    4 2
  • @sirius
    da , la Top Gear se uita mai mult copii ? pai si atunci cand au zis despre vectra opc ca e de porc ati fost de acord ca cea mai cu mot publicatie din lume blameaza vectra pentru anumite chestii negative ? sa-nteleg ca atunci nu mai era doaro publicatie pentru copii ? sau e doar cand ne convine ok si cand nu e de porc ? lamureste-ma te rog
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru