Renault Clio RS Red Bull Racing RB7 - ediţie dedicată echipei de Formula 1
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault se grăbeşte să aducă fanilor săi o ediţie limitată a actualului Clio RS, dedicată echipei de Formula 1, Red Bull Racing. Botezată cum altfel decât Red Bull Racing RB7, versiunea specială va fi limitată doar pieţelor din Franţa, Spania, Elveţia, Belgia şi Austria.
Pentru a individualiza cât mai bine modelul de performanţă, Renault a folosit o nouă culoare de caroserie, Profond Black, pe care a alternat-o cu un galben contrastant, deja tradiţionalul Sirius Yellow al diviziei sportive. Nu lipsesc logo-urile RB7 la nivel lateral şi nici steagul cu pătrăţele imprimat pe acoperiş.
Pentru interior, francezii au instalat noi scaune sport Recaro, au montat o plăcuţă de identificare a ediţiei limitate, precum şi un nou monitor care oferă informaţii despre performanţele hot-hatch-ului.
Sub capotă, Renault păstrează motorul cu patru cilindri de 2.0 litri, care oferă 203 cai putere şi 215 Nm. Resursele îi garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde şi o viteză maximă de 225 km/h.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
P.S.: Interiorul este unul dintre cele mai reusite din clasa, chiar si la aceasta varsta venerabila.
Daca afirmi ca sunt slabe, in comparatie cu ce? Ca doar nu compari Clio Sport cu S-klasse
TopGear are cei mai multi fani copii... deci daca tu ai vazut opel la TopGear, clar e cea mai tare
ps: designul e chestiune de gust... mie imi place.
Am judecat un Subaru Impreza STI prin prisma materialelor de la interior si a designului(care nu sunt puctele forte ale acestei masini).
Iar dupa ce am mers cu ea pe un drum virajat, am aflat ce inseamna sa "conduci" o "masina".
Si ca nu bordul, materialele si butoanele sunt cele mai importante.
Franele si un sasiu bine gandit cu o motorizare superba fac o masina sa fie o placere sa o conduci.
De butoane si plastice oricum te vei plictisi foarte repede!
Iar despre Clio RS cel de 197 de cai: Un motor aspirat cu distributie variabila care urla ca un VTEC Honda pana la 7100 de ture si un sasiu setat ca pentru o cursa de karting nu poate fi decat o placere de condus.
Daca mai punem la socoteala si excelentele scaune Recaro deja banuiti ce senzatie ai de cand te urci la volan! Multa Bafta!