Renault Clio este disponibil pentru comandă pe piaţa din România, modelul plecând de la 10.200 de euro cu TVA inclus în versiunea Authentique 1.2 16V 75 CP. Subcompacta franţuzească este oferită alături de trei niveluri de echipare şi patru motorizări. Propulsoarele din oferta lui Clio oferă 75 CP sau 90 CP, iar modelul se bucură de elemente precum ESP, computer de bord, direcţie asistată faruri de zi cu LED-uri şi altele în standard.
Nivelul de echipare Authentique mai include şi elemente precum airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasagerul faţă, acces cu cardul, ABS+EBD, sistem de asistenţă la pornirea în pantă, oglinzi electrice şi încălzite, direcţie asistată electric, cruise control, sistem prindere ISOFIX şi banchetă spate rabatabilă. În schimb, nivelul de echipare de bază are radio în lista de dotări opţionale, situaţia fiind identică şi pentru instalaţia de aer condiţionat. Vestea bună este că ambele dotări vin împreună pe Clio sub forma unui pachet, numit Radio+Clima, care costă 800 de euro şi include aer condiţionat cu reglare manuală şi Radio-MP3 Bluetooth. Pentru pachetul vizibilitate, care cuprinde proiectoare de ceaţă şi temporizator ştergătoare de parbriz, clienţii trebuie să plătească 150 de euro.
Cea mai ieftină versiune diesel a lui Clio este Authentique 1.5 dCi 75 CP, care pleacă de la 11.800 de euro cu TVA inclus. Aceasta are aceleaşi dotări ca versiunea entry-level cu motor pe benzină, deci trebuie să achitaţi 800 de euro pentru instalaţia de climatizare şi unitatea Radio cu MP3 şi Bluetooth. Între timp, clienţii ceva mai înstăriţi ai lui Clio pot alege versiunea de echipare Dynamique Energy dCi 90, vârful gamei până la apariţia versiunilor RS şi Gordini, care pleacă de la 14.500 de euro cu TVA inclus. Modelul franţuzesc este deja disponibil pentru comandă, dar oficialii mărcii nu au specificat când vor fi livrate primele unităţi pe piaţa din România.Vârful gamei Clio are Media Nav în standard, aer condiţionat în standard, jante din aliaj de 16 inch cu "finisaj diamantat" şi poate fi personalizat în baza unor programe care costă 400 de euro fiecare. Clienţii pot alege pachetele Sport, Iconic, Dots sau Elegant, care oferă o serie de elemente estetice distinctive, jante din aliaj cu un model special şi ornamente cromate.
Sistemul de navigaţie costă doar 200 de euro pentru Clio, în timp ce climatizarea cu reglare automată costă doar 350 de euro în plus faţă de preţul de bază al versiunii Dynamique. Clienţii pot comanda şi elemente precum cameră video pentru marşarier, scaune faţă încălzite, plafon panoramic din sticlă, autocolante speciale şi culori diferite pentru interior, incluzând planşa de bord.
NOUL Renault Clio - motorizări şi preţuri |
|||||
MOTORIZARE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
0-100 km/h (secunde) |
Preţ (euro, cu TVA) |
|
BENZINĂ | 1.2 16V | 75 | 5.5 | 14.5 | Authentique - 10.200 |
Expression - 11.500 | |||||
Dynamique - 12.200 | |||||
0.9 Energy TCe 90 | 90 | 4.5 | 12.2 | Expression - 12.400 | |
Dynamique - 13.100 | |||||
DIESEL | 1.5 dCi 75 | 75 | 3.7 | 14.3 | Authentique - 11.800 |
Expression - 13.100 | |||||
Dynamique - 13.800 | |||||
Energy dCi 90 | 90P | 3.4 | 11.9 | Expression - 13.800 | |
Dynamique - 14.500 |
NOUL Renault Clio vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
0-100 km/h (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Renault Clio TCe 90 CP Dynamique |
90 | 4.5 | 12.2 | 13.100 |
Peugeot 208 1.4 VTi Allure | 95 | 5.6 | 10.5 | 15.385 |
Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline | 90 | 5.1 | 10.9 | 14.999 |
Citroen C3 1.4 VTi Exclusive | 95 | 5.9 | 10.6 | 15.665 |
Opel Corsa 1.4 Twinport Cosmo | 100 | 5.3 | 11.9 | 15.590 |
Chevrolet Aveo 1.4 LTZ | 100 | 5.9 | 12.2 | 13.050 |
Ford Fiesta 1.4 Titanium | 96 | 5.8 | 12.2 | 14.350 |
Kia Rio 1.2 GSL Comfort | 85 | 5.0 | 13.1 | 11.857 |
Toyota Yaris 1.33 VVT-i Sol | 99 | 5.4 | 11.7 | 15.870 |
Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance | 86 | 5.2 | 11.7 | 14.070 |
Seat Ibiza facelift 1.4 Style | 85 | 5.9 | 11.8 | 12.142 |
Mazda2 facelift 1.3 TE Plus | 84 | 5.1 | 13.6 | 14.030 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Renault
Pai daca e sa comparam un Clio Expression 1.2 TCe 90 la 124.400 euro cu un Polo Attractive Confortline 1.2 TSI 90 la 13.350 euro, Clio iese net in avantaj. De ce? Pai faceti si voi o analiza scurta...
Clio 12.400 euro
Polo 13.350 euro -668 discount =12.683
Acum hai sa comparam preturile echipamentelor:
computer de bord, Clio-standard, Polo-50
roata de rezerva, Clio-standard, Polo-43
garantie 4 ani, Clio-standard, Polo-standard
sist. de navigatie, Clio-standard, Polo-500
ESP, Clio-standard, Polo-standard
bancheta rabatabila1/3 2/3, Clio-standard, Polo-70
----------------------------------------------------------------------
Pret corectat:
Clio 12.400 - Polo 13.276
Pe langa asta, Clio e complet no ca produs, are motor de ultima generatie si e superior ca performante si eficienta.
11500Eur - Expression 1.2 16v 75CP
12400Eur - Expression Energy TCe 90CP
12400Eur - Expression Energy TCe 90CP
14500Eur - Dynamique Energu dCi 90CP
In prima versiunea de echipare Authentique spre necunostinta ta "pinguin" beneficiaza de urmatoarele: EBD+ABS+AFU+ESP+HSA, 4 Airbag-uri, card acces, geamuri fata electrice, oglinzi incalzite reglabile electric, tempomat regulator de viteza etc.
Expression-ul vine in plus cu: AC, proiectoare ceata, sistem multimedia de navigatie MEDIA NAV (ecran tactil 7", Radio, Bluetooth, USB, AUX, Handsfree) etc.
Sa ai navigatie in a 2-a versiune de echipare este ceva :)
Bafta!
- ABS + EBD + AFU
- Airbag-uri frontale si laterale
- Card de acces si demaraj al autovehiculului
- Computer de bord
- Directie asistata electric
- ESP (sistem de stabilitate electronica a autovehiculului)
- Faruri de zi LED
- HSA (sistem de asistenta a pornirii in panta)
- Oglinzi incalzite si reglabile electric
- Scaun sofer reglabil in inaltime
- stem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate si scaun pasager
- Tempomat regulator de viteza (Cruise Control)
- Volan reglabil in inaltime si adancime
nu inteleg mentalitatea de babuin a romanului ce considera ca o masina inseamna doar motor mare si caroserie mare...
@adnopel...lasa-ne omule cu vrajelile...mergi de-ti injecteaza neshte adn de opel de esti crizat
abia astept un test...
-HSA (sistem de asistenta a pornirii in panta)
-Faruri de zi LED
-airbag-uri cortina
-volan reglabil pe inaltime si profunzime
Te arunci aiurea cu informatii false si dai dovada de prostie. Documenteaza-te inainte.
Ca tot se vorbeste de fiabilitate pe siteul asta, legat de motor tinand cont ca este doar de 0.9 L cat o sa tina ca si nr. de KM?
-Card de acces si demaraj standard pentru toata gama
- ESP si HSA (Hill Start Assist) standard pentru toata gama
-Gama multimedia si navigatie cu touchscreen de 18 cm disponibila standard incepand cu nivelul de echipare Expression
-Faruri de zi LED
+++ Inovatii :
-Renault R-Link : tableta integrata in bord conectata in permanenta la internet si la sistemul autoturismului.
-Noul motor Energy TCe 90 pe benzina, cu 3 cilindri (4.3 litri/100km si 99g CO2/km),
-Noul motor Energy dCi 90, cel mai efficient motor Diesel din clasa sa (3.2 litri/100km si 90g of CO2/km).
ABS
ESP (sistem electronic de stabilitate)
Centuri siguranta spate in 3 puncte
Sistem Isofix
4 Jante otel 15''+capace cu inscriptie Renault
Faruri de zi LED
Eleron spate
Tapiterie Fortunate neagra / rosie
Airbag sofer si pasager cu protectie torace si cap(cele frontale)
Asistenta la franarea de urgenta
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Sistem Isofix
Geamuri electrice fata
Oglinzi incalzite, reglabile electric
Luneta cu incalzire
Bancheta spate fractionabila
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Cam astea sunt cele standard,asa ca nu mai comenta aiureli ca nu tine,barem Cielo la pretul asta avea spatiu si putere mai mare,si geamuri electrice si in spate.
Authentique ESTE versiune de baza, pasarel, si cuprinde TOT ce am scris mai sus si nu cuprinde AC si radio. Pe de alta parte ce te deranjeaza lipsa la versiunea "cheala" a jentilor de aliaj? Concurenta ofera asa ceva?
Probabil ca citesti versiunile lui Clio generatia anterioara. Uite, mura-n gura ca la asistati:
http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/clio/noul-clio/versiuni-si-echipamente/versiuni/
da, insolatul ala de la Pol a scris corect, doar ca a copiat dotarile DUPA configurare. Dar ideea ramane, pasaroiului nu ii lipsesc doar aripile ci si logica: la postul de la 13:03 scrie de dotari OPTIONALE iar la 13:27 se plange de dotarile STUPIDE. In jumatate de ora pun pariu ca devine fan Renault ca mai descopera ceva pe site-ul oficial
Authentique
*ABS + EBD (repartitie electronica de franare) + AFU (asistare la franarea de urgenta)
*ESP (sistem de stabilitate electronica a autovehiculului)
*HSA ( sistem de asistenta a pornirii in panta )
*Airbag-uri frontale si laterale (cap si torace - sistem cortina) pentru sofer si pasager fata
*Card de acces (deschidere/inchidere) si demaraj al autovehiculului
*Computer de bord
*Directie asistata electric
*Faruri de zi LED
*Geamuri fata electrice
*Jante din otel 15"
*Oglinzi incalzite si reglabile electric
*Roata de rezerva de dimensiuni normale
*Scaun sofer reglabil in inaltime
*Sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate si scaun pasager
*Spatar bancheta spate rabatabil 1/3-2/3 cu 2 tetiere reglabile in inaltime
*Tempomat regulator de viteza (Cruise Control)
*Volan reglabil in inaltime si adancime
*2 tetiere spate
Expression (in plus fata de Authentique)
*Aer conditionat cu reglare manuala
*Carcase oglinzi exterioare si manere portiere in ton cu caroseria
*Proiectoare de ceata
*Sistem multimedia de navigatie MEDIA NAV: ecran tactil 7"+ Radio + Bluetooth + USB + AUX + Handsfree
*Sistem Renault BASS REFLEX
*Volan imbracat in piele
*3 Tetiere spate
*Ambianta speciala Expression
Dynamique (in plus fata de Expression)
*Card de acces si demaraj cu functia "Maini Libere"
*Cotiera centrala fata
*Jante aliaj 16" Passion
*Oglinzi rabatabile electric
*Senzori de ploaie si lumina
*Ambianta speciala Dynamique
_______________________________________
Printre optionale gasim jantele de 16'' din aliaj diamantate negre, climatizarea automata, pachet confort (scaune incalzite+senzori parcare+camera video), acoperis din sticla si diverse pachete de personalizare interioara / exterioara.
Contrar aparentelor, acest comentariu este on-topic!
anyway....merci pentru informare
http://www.renault.ro/gama-renault/autoturisme/clio/noul-clio/pret-si-specificatii/index.jsp?modelKey=CL4&versions=VEC058_ROUM&userPriceType=TTC&codes=&tog
1.2 75 cp de pe Sandero si Logan, uzat moral rau de tot, in coditiile in care concurenta din motoare aspirate similare scoate mai mult cuplu si cel putin 10 CP in plus
Ce sa mai zic de 0.9 TCe o rapciuga pentru zilele noatre, 135 Nm la 2500 rpm, o fi motor aspirat si nu turbo cum zice renault
In concluzie - penibil
@antonny - Concurenta? Care concurenta, poti sa fii mai clar?
Tu ai intrat vreo data intr-un service?Ai lucrat vreodata intr-un service?Eu nu inteleg cu puteti sa va mai numiti ''pasionati'',sau ''atotstiutori',cand voi vorbiti din reviste.Prietene asa pot sa vin si eu ca tine cu clasamentul de fiabilitate de anul acesta care arata clar ca Renault se afla pe ultimele pozitii.
http://www.incont.ro/auto/cum-sa-dai-cat-mai-putini-bani-pe-reparatiile-masinii-topul-celor-mai-de-fiabile-marci-auto.html
adica un fel de can-can britanic. Un fel de fituica cu pretentii de ziar onorabil. Au si ei falitii lor. Si unii "pune" botu'....
Revenind la masinuta, desi nu pot sa ma pronunt prea tare in privinta designului pana nu o vad, este clar ceva foarte diferit, ceva nou in acest segment. Comparand cu Polo, masina asta arata fenomenal. Ah, si inca ceva: mi se pare absurd sa o critici ca nu are aer conditionat sau geamuri electrice in standard. Le vrei si pe-asta? Baga mana in buzunar, insa nu te cauta la fel de mult precum pentru un Polo, pentru ca nu e cazul.
Fiabilitatea a demonstrat ca Renault e pe drumul cel bun. Clio 3 a fost o masina fiabila, la fel si Megane, dar sper ca masina asta sa fie mai sus de cele doua. Pentru ca, desi unii nu vor sa recunoasta, repet, desi se vede o evolutie a fiabilitatii la Renault, pana la "greii" concurenti (gen Polo,Fiesta, poate si 208) mai e ceva de munca. Nu mult, insa mai e.
De restul comentariilor nu ma leg.. nu sunt fan can-can.
Ok, acum faptul ca aripile de la renault sunt din plastic nu vad a fi un incovenient, dimpotriva (deformare fara urme, greutate redusa, lipsa ruginii). Dar poate unii nu pot intelege asta.
Btw, @Mafia stiai cam cat plastic este intr-un Prius? Personal mi-e rusine ca te declari fan Toyota/japoneze. In fapt esti doar un analfabet cu idei preconcepute si un incult turbat intr-un cuvant un putzoi cu cash la gura ce vorbeste din auzite. A, ce inseamna "a tine contradictii"?
Sper sa nu mi se editeze postul (putzoi e in dex)
Cum stai cu germana?
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/default.aspx
-Renault clio 2008 cu 2,2 sta mai bine ca VW Polo (2,3), mitsubishi colt (3,6)Honda Jazz (5,8), opel corsa (2,3), Toyota Yaris (5,3), Suzuki Swift (6,5), Mazda 2 (2,8) , Skoda Fabia (3,2) , Seat Ibiza/Cordoba (3,9), Ford Fiesta (6,3), Hyundai Getz (6,1)
-Renault clio 2007 cu 3,4 sta mai bine ca VW Polo (4,3) , Mitsubishi Colt (5,0) , Honda Jazz (8,2), Fiat Punto (4,4), Opel Corsa (4,9), Toyota Yaris (7,4) , VW Fox (4,8), Suzuki Swift (6,9), Mazda 2 (7,4), Skoda Fabia (5,5) , Seat Ibiza/Cordoba (6,1), Ford Fiesta (11,0) , Hyundai Getz (14,5) , Kia Picanto (13,8), Ford Ka(16,1)
DEKRA – locul 2 in topul celor mai fiabile masini in 2009
JD POWER – top 3 calitate
Oricum ar fi, Clio IV arata promitator. Sunt curios cum se va descurca transmisia lor cu dublu ambreiaj.
Tine cont ca este vorba de un Colt care a aparut acum vreo 10 ani pe piata.
Iar Clio pe 3 conform JD Power... da-mi te rog un link ca eu nu am gasit. multumesc!
Costurile de intretinere mari la Renault sunt povesti de adormit copii. Tocmai pentru a incheia orice fel de speculatii si zvonuri false (amplificate tocmai de cei care n-au avut in viata lor Renault), francezii au inceput sa publice costurile de intretinere in fisele produs.
CONCRET :
Megane 1.5 dCi - revizii la fiecare 30.000 km / 1 an => 5 revizii in 150.000 km. Costuri totale (manopera inclusa) per 150.000 km =1.403 euro , cu o prima revizie de 200 euro.
Fluence 1.6 16v - revizii la fiecare 30.000 km / 1 an => 5 revizii in 150.000 km. Costuri totale per 150.000 km=1.339 euro cu o prima revizie la 144 euro.
La Vw Golf 1.6 TDI reviziile trec lejer de 1.500 euro per 150.000 km, iar o prima revizie la reprezentanta e 10-1100 ron.
Urmeaza probabil sa fie publicate datele si pentru Clio.
VÂNZĂRI AUTO 2011 ÎN EUROPA - Clasamentul pe modele
2011 vs. 2010
1 Volkswagen Golf 484.457 vs. 492.238 -1.6%
2 Volkswagen Polo 356.490 vs. 354.640 +0.5%
3 Ford Fiesta 348.465 vs. 401.919 -13.3%
4 Opel Corsa 313.325 vs. 318.900 -1.7%
5 Renault Clio 294.172 vs. 338.583 -13.1%
6 Opel Astra 287.249 vs. 290.936 -1.3%
7 Ford Focus 280.209 vs. 261.857 +7%
8 Peugeot 207 242.385 vs. 305.461
In 2011, Clio 3 s-a vandut mai putin tocmai pt ca e la sfarsit de generatie. Cu toate astea, se afla in TOP 5 intre cele mai vandute masini europene.
la prima echipare
- Renault are 75CP, 10.200Eu, fara AC, AC - 800Eu
- Polo are 60CP, 11.157Eu, fara AC, AC - 942Eu
aveti bunul simt sa va documentati inainte de a o face pe desteptii.
@Cost service, alea sunt doar orientative, pentru cheltuieli de mentenanta prestabilite. dar cand iti pica un injector, pompa de servodirectie sau o sonda Lambda cheltuielile sunt cu totul altele, mai ales daca iti pica mult mai devreme decat ar trebui. Nu fac referire strict la Renault, ci la toti producatorii.
http://www.automarket.ro/geneva-2013/renault-clio-gt-12-tce-de-120-cp-pentru-veriga-lipsa-update-foto-49945.html