Noua generație Renault Clio a fost prezentată oficial în primăvara anului trecut, iar din noiembrie 2019 este disponibilă și pe piața din România.
La începutul acestui an, Renault a publicat primele informații despre versiunea hibridă E-Tech, iar aceasta ajunge acum și pe piața locală.
Versiunea hibridă E-Tech are un motor pe benzină cu patru cilindri de 1.6 litri acompaniat de două motoare electrice, dintre care unul joacă rol de generator și a primit numele HSG (High-Voltage Starter Generator).
Astfel, mașina pornește prin intermediul motorului electric principal, fără implicarea directă a motorului cu combustie internă, ceea ce asigură o reducere a consumului și a emisiilor de dioxid de carbon.
Sistemul hibrid generează echivalentul a 140 de cai putere, iar Clio E-Tech este echipat cu o baterie de 1.2 kWh.
Pe piața din România, Renault Clio E-Tech include patru versiuni de echipare. Versiunea de bază este Zen și include ecran de 7 inch cu sistem multimedia Easy Link și sisteme de asistență precum menținerea benzii de rulare, recunoașterea indicatoarelor rutiere și alertă privind distanța de rulare.
Prețul acestei versiuni este de 18.750 de euro.Între timp, versiunea Intens propune suplimentar faruri full LED în forma literei C, detalii cromate specifice și tapițerie din textil combinat cu piele artificială pentru 20.050 de euro.
Există și o echipare specială E-Tech cu jante de aliaj de 16 inch, bara de protecție spate ușor de recunoscut și badge-urile E-Tech Hybrid situate pe montantul central și ușa portbagajului.
La interior există câteva nuanțe de albastru, iar tapițeria textilă este combinată cu pielea de culoare neagră și gri. Ecranul primește de asemenea un upgrade la versiunea de 9.3 inch, iar prețul final este de 20.850 de euro.
Versiunea de top este RS Line, care oferă kante de 16 inch BoadVista, geamuri spate și luneta cu tentă închisă și nuanțe de roșu la interior, însă ecranul este cel de 7 inch de la primele două niveluri de echipare. Prețul acestei versiuni de top este de 21.050 de euro.
Via Renault
Deci minim hibrid ar trebui să fie minimul oricărui producător auto în 2020 !
Ce full benzină, full motorină, ce mild hybrid.... minim "full" hibrid cum zice Ford
În mod normal, nici nu ar trebui să vorbească înafara de PHEV sau EV !
Dar ăştia sunt producătorii auto care le pasă numai şi numai de bani.
Reuşesc să prostească atât de tare consumatorii, că aceştia nici măcar nu ştiu cât de prostiţi sunt - pe banii lor, ai clienţilor.
In general grupul Renault au majorat nejustificat preturile
Dacia este peste media grupului cu 10% ....
FĂRĂ CA NOI CLIENTI SĂ VEDEM !!!!!