ECU-ul provine de la Cosworth, iar amortizoarele reglabile provin de la ZF Race Engineering. Sistemul de frânare al modelului de stradă a fost înlocuit cu un sistem Brembo, de înaltă performanţă, spun francezii de la RenaultSport. Interiorul a fost golit de toate accesoriile de confort şi a fost adaptat pentru motivul existenţei acestui model, respectiv competiţiile. Aşa că, la bord găsim un rollcage sudat, un set de scaune de competiţie compatibile cu sistemul Hans, centuri cu prindere în şase puncte de la Sabelt, sistem de stingere a incendiilor şi comenzi specifice modelelor de curse.
La nivel estetic, modelul se diferenţiază de versiunea standard prin pachetul aerodinamic agresiv, sistemul de evacuare dublă şi jantele Speedline Corse de 17 inch. Cei de la Renault oferă modelul în compania anvelopelor Michelin sau Dunlop de competiţie. La fel ca orice Clio de competiţie, modelul poate fi livrat clientului şi sub forma de kit, mecanicii pilotului putând să efectueze asamblarea pentru a asigura o bună cunoaştere a componentelor care compun modelul de competiţie. Debutul comercial are loc în septembrie, iar modelul costă 37.800 euro fără taxe.Via Renault
Geamuri de plastic, antifonare lipsa si suspensii sensibile la piatra cat bobu' de mazare ?