Renault Clio a fost dezvelit oficial de constructorul francez, la doar câteva ore de la primele imagini "scăpate" pe internet. Noul Renault Clio 4 vine cu un design complet nou, cu linii dinamice și plăcute și promite să devină punctul de cotitură în ceea ce privește designul modelelor Renault în viitorul apropiat. Modelul vine cu motorizări noi, un interior redesenat, un exterior schimbat puternic şi multe elemente tehnologice. De la tablete integrate în bord, cu tot cu aplicaţiile de rigoare, până la motoarele pe benzină supraalimentate şi transmisiile cu dublu-ambreiaj, Renault le promite pe toate în lista de dotări a lui Clio, cu toate că multe elemente vor fi opţionale.
DESIGN SCHIMBAT COMPLET
Așa cum era de așteptat, noul Clio preia foarte multe dintre detaliile estetice care și-au făcut apariția pe conceptele de dată recentă prezentate de Renault. Vedem blocuri optice inspirate din conceptele Captur și Frendzy, o grilă care reinterpretează conceptul DeZir și linii care se potrivesc cu adevărat cu anul 2012, unul în care designul reprezintă primul pas spre atragerea noilor clienți. Modelul de segment subcompact al celor de la Renault este primul desenat de la zero de noua echipă de design condusă de Laurens van der Acker, următoarele modele din gama francezilor - Megane fiind cel mai așteptat dintre acestea - urmând să primească detalii asemănătoare cu cele ale lui Clio. O altă noutate pentru Renault şi pentru Clio în special este faptul că versiunea de caroserie cu trei uşi a fost eliminată, fiind preferată o siluetă de coupe aplicată unei caroserii cu cinci uşi, de unde şi mânerele ascunse ale portierelor spate.
În materie de tehnologie, noul Clio va putea fi comandat cu cameră pentru marşaerier, acces fără cheie, aplicaţie Renault R-Sound, sistem de navigaţie TomTom Live, sistem audio Renault Bass Reflex System, transmisie EDC cu şase trepte şi dublu-ambreiaj, sistem multimedia Renault R-Link cu ecran tactil de 18 centimetri, indicator schimbare treaptă, sistem de monitorizare a stilului de condus, mod ECO – capabil să reducă consumul de carburant cu până la 10% şi o aplicaţie Driving eco2 disponibilă pentru tableta R-Link.CAROSERIE MAI MARE
A patra generaţie a lui Clio este cu 3.5 centimetri mai lungă decât predecesoarea sa, cu 4.5 centimetri mai joasă şi cu 2.4 cm mai lată.
În raport cu un Ford Fiesta, noul Clio este cu 11.2 centimetri mai lung, cu 5.6 cm mai îngust şi cu 3.3 centimetri mai scund. Exemplarul din imaginile de presă este în versiunea de echipare Dynamique, vopsit în nuanţa "Flame Red" (roşu flacără). La nivelul exteriorului, versiunea mijlocie de echipare prezintă ornamente cromate pe grila faţă, bandourile laterale şi pe capacul portbagajului. Cei de la Renault oferă şi posibilităţi de personalizare, elementele cromate putând fi comandate în culoarea caroseriei.PERSONALIZARE ŞI TEHNOLOGIE
În standard, Renault Clio 4 are jante din aliaj de 16 inch, dar modelul din imagini este echipat cu jante de 17 inch, finisate în două culori – crom şi negru. Cea de-a doua nuanţă a jantelor poate fi culoarea caroseriei, anunţă oficialii mărcii. De asemenea, clienţii care aleg versiunea de echipare Dynamique sau o versiune superioară pot opta pentru una din patru modele de culori pentru interior, iar această alegere nu îi costă nimic în plus.MOTORIZĂRI NOI
Renault nu a confirmat încă toate motorizările noului Clio, dar noua unitate 1.2 TCe de 120 CP este pe listă, la fel cum este şi motorul de 900 cmc (Energy TCe 90) cu trei cilindri în linie. Francezii estimează că motoarele alimentate cu benzină vor reprezenta 70% din vânzări, în timp ce unitatea Energy dCi 90 CP de 1.5 litri va reprezenta segmentul diesel. Transmisia standard este o unitate manuală cu cinci trepte, unele versiuni de motorizare fiind echipate şi cu Start-Stop din oficiu. Cei de la Renault ţintesc locul întâi la emisii de CO2 şi consum de carburant în segmentul B, cel puţin o versiune a noului Clio promiţând emisii de CO2 sub pragul de 90 de grame pe kilometru.
Via Renault
Cand ne dai mai multe poze???????????????
Clio RS avea cutie manuala :P
Calmeaza-te, glumeam... sunt de acord cu tine
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/499594-renault-clio-4-photos-officielles/
Dar mie nu imi place kilometrajul digital.
Nu vad rostul (ori proiectoare ,ori leduri ?)
Da. Transmite toata emotia si eleganta pe care era in stare sa o transmita numai Peugeot-ul din aceeasi tara.
Nu se pune problema "ori proiectoare ,ori leduri". Ledurile au functia luminilor de zi obligatorii. Proiectoarele nu pot indeplini aceasta functie.
ONTOPIC:
Imi place ca masina asimileaza armonios elemente de la cele mai recente concepte. Consola centrala e inspirata de la Zoe, difuzorul spate si partea frontala de la Dezir. Ideea a fost conturarea unei noi imagini de marca si le-a reusit.
Scria un invidios mai sus ca sigur o sa fie scumpa. Oare de ce? Pentru ca arata scumpa ! Involunar a declarat ca arata a masina de foarte buna calitate.
P.S.: Un Clio RS cu 4 usi... si negru.... OMG!
http://www.automarket.ro/stiri/masinile-ar-putea-renunta-in-viitor-la-cd-player-pentru-a-fi-mai-eficiente-44736.html
Dar daca te uiti atent are intrare USB. Eu nu mai cunosc pe nimeni care foloseste CDuri in masina, inafara de mine ca am masina mai veche.
Interiorul este cu siguranta o imbunatatire majora fata de generatiile precedente. Dar cred ca au exagerat putin, mai ales cu consola gloss black. Pentru cine stie, si Fiat 500 are interior gloss si e oribil. Nu e o idee buna. Instrumentele sunt ok, simple si informative. Panoul de control al climei mi se pare foarte reusit, ceva diferit fata de alte masini si totusi ergonomic si intuitiv. Si volanul seamana in sfarsit a volan. Acel sistem multimedia in schimb mi se pare ceva pus pentru a lua ochii, seamana mult cu sistemul de pe Dacia Lodgy... ca o chinezerie ieftina care face tot, dar nimic bine.
LED-urile din fata mi se par ok, presupun ca sunt daylight running lights, pozitionarea lor in schimb mi se pare cam aiurea. Probabil sunt optionale oricum.
Sunt sigur ca masina se va vinde foarte bine daca se vor pastra preturile ca la generatia precedenta. Dar Renault sa nu mai incerce sa ne pacaleasca cu sloganuri precum "Renault - quality made". Nu degeaba Clio e printre cea mai ieftina masina din clasa ei...
In foto nr. 47 se vad CLAR intrarile USB si LINE IN tip jack, precum si slotul de card SD/SDHC. Ce mai vrei pe langa asta???
VW JETTA 2011 2.0 TDI HL DSG FULL
Renault a avut concepte frumoase dar seria nu a stralucit in ultima perioada. Cu Laguna Coupe ai dreptate am uitat de ea. Ce am gasit eu frumos ca design la Renault in timp (este strict perceptia mea): R16, Alpine 110, Laguna1, Twingo1, Avantime, Espace 3 si 4 si Laguna 3 Coupe
Pozitionarea LED-urilor da o nota de rafinament si sofisticare, dar specialistii cautarii nodului in papura vor avea intotdeauna ceva de comentat.
Sistem multimedia de pe Lodgy? S-o crezi tu ! Cand o sa pricepeti ca Dacia e Dacia si Renault e Renault ?! La Dacia sistemul multimedia a fost comandat la LG special pentru Lodgy. E simplu, intuititv, functional, fara nimic superfluu si se potriveste filozofiei Dacia.
Sistemul multimedia R-Link e insa mult mai avansat si a fost prezentat separat in cadrul unui salon important de anul trecut.
R-LINK inseamna :
1. Un touchscreen de 18 cm diametru si homepage care poate fi personalizat pentru acces facil la functiile care te intereseaza direct.
2. Sistem de navigatie TomTom care include Live Services si se sincronizeaza cu cele mai noi informatii din trafic.
3. Conexiune la sistemele electrice ale masinii, care permit functii avansate de condus ecologic si analizeaza comportamentul soferului
4. In premiera se pare, un Application Store in care utilizatorii au la dispozitie o varietate de aplicatii pentru masina lor.
http://www.garajul.ro/blog/wp-content/gallery/rio-oficial/2012-kia-rio-1.jpg
Lucru care nu este de condamnat, chiar e placut genul asta de linie.
Pacat, insa, ca la capitolul vizibilitate plateste, ca si multe alte modele noi, tribut designului, mai ales in partea din spate.
Inceteaza cu copilariile astea ! Peste tot pe Renault-ul asta scrie Captur si Dezir, concepte lansate inainte de Frankfurt 2011 cand a aparut Kia Rio, iar tu insinuezi ca ar fi copiat ceva de la coreeni?! auzi, de la coreeni !!! :)) cei mai mari plagiatori dupa chinezi !
Sper sa ofere motorul 1,2L TCE si cu o manuala cu 6 trepte, desi cred ca si micul 0,9 TCE va avea prestatii bune (190 Nm valoarea cuplului este excelenta).
Nu sunt de acord. Megane arata bine. Iar tu ai nevoie de un update. Ca multi altii care comenteaza aiurea de altfel.
Dupa Megane si Laguna (2008) au mai fost lansari in gama Renault, fie ca vorbim de masini noi de serie ( Zoe Z.E., Wind, Latitude ) , fie ca vorbim de facelift-uri (Twingo, Scenic) sau concepte ( Alpine A110-50, Captur, R-Space, Frendzy) , toate cu un design placut. Unele inovatoare, extavagante sau jucause, altele cu un design conservator si impunator - toate au un numitor comun: sunt placute ochiului. Mai mult ca sigur, impresiile false vin din necunoasterea gamei de modele.
Oricum multumesc pentru sfat!!!
Ce replici de copchii handicapati .... "Nea' Gheorghe de la tara, care nu stie sa umble la calculator!!!".
Voi chiar creadeti ca toata lumea are timp sa se frece pe net, sa faca download de muzica (ilegal evident), sa puna pe stick iar apoi in masina?!?!
Tu crezi ca peste tot in Europa e ca in Romania, sa-ti copii ce muzica vrei fara sa platesti???
Presupun ca nimeni nu s-a gandit ca sunt oameni care au vazut ceva mai multe ierni, si poate au fonoteca pe CD-uri; Nu toata lumea are timp si chef sa copie de pe CD-uri pe stick-uri USB, doar pentru ca asa e mai cool?
Si mai lasati-ma cu sarmanii oameni de la tara. Procentual sunt mai multi aia de la oras care nu stiu sa lege doua cuvinte corect, ori care nu au habar pe ce lume traiesc, ... pitipoance, cocalari, carnati ... astia nu tot de la oras vin?!?! daca stiu sa puna muzina pe USB, asta ii face "mai" superiori?
Auzi..."a muncit toata viata la poalele muntelui" .. WTF, voi chiar credeti ca a-ti face cont pe facebook si update la profil din ora in ora, chiar este cea mai mare realizare din viata???? :))))))))))))))))
Lasati situatiile particulare din tari bananiere ca masina asta n-a fost creata pentru asa ceva. Uitati-va in jurul vostru:
Internetul e noua revolutie industriala.
Sigur, vor fi mereu cativa care sa se opuna schimbarii, insa nu e ceva ce poti opri. Nu poti nega realitatea din jurul tau. Tehnologia avansaza, mentalitatile se schimba pe parcurs. Oricum, Renault e una dintre cele mai vechi companii auto si intotdeauna a fost o sursa inovatoare ce dat noile tendinte in industrie.
O masina frantuzeasca eleganta si plina de viata (vezi interioare, personalizari etc)
De ce sari de fund in sus asa? Am zis eu ca i-au copiat pe coreeni? Am zis ca liniile farurilor ADUC cu Rio si ca sunt placute, doar atat. Si de cand coreeni sunt copiatori? Eu nu vad vreo Kia sau vreun Hyundai modern sa semene cu altceva. Nici macar alea vechi, cu mici exceptii, gen Opirus, nu semanau cu nimic. Cu ce aduc vechile Tucson, Sportage, Accent, Rio? Ca erau urate cu spume.
Daca e vreunul care arunca cu soparle aiurea, acela esti tu.
"Cand o sa pricepeti ca Dacia e Dacia si Renault e Renault ?! "
Mda, daca am exclude motorul sau cutia de viteze, asa e: Dacia e Dacia si Renault e Renault...
Si inca ceva: faptul ca va fi o masina foarte buna, probabil cea mai buna din segment in acest moment nu inseamna ca sunt fan sau dusman Renault, nu inseamna ca am ceva cu cineva. Inseamna ca mai sti si altceva in afara de Renault. Cum se face ca asa zisii cunoscatori care comenteaza doar cand e vorba de Renault si spun de cei care "au" ceva cu Renault cum ca ii invidiaza (asta e in mintea voastra care nu accepta sa fie contrazisa in niciun fel).
Probabil ca nu ai vazut ca te-am intrebat ceva la un alt subiect... te intreb acum: zi-mi si mie daca in opinia ta exista vreun concurent pentru Renault macar la fel de bun.
Ma astept ca platforma tehnica sa fie bine conceputa. Daca luam in calcul ca modelul anterior este o masina reusita, din tot ceea ce am vazut pana acum, promisiunile legate de noul Clio capata contur.
Dupa cum se prezinta, masina aceasta va avea un cuvant important de spus in segmentul B. Pana acum, noul Clio este peste asteptarile multora, aratand ca promovarea sa are baze solide. Datele despre noile motorizari sunt de luat foarte in seama, avand in vedere tendintele pietei auto in acest moment.
Cu astfel de realizari, pot spune fara sa fiu fan al marcii: Bravo Renault, tot inainte si spor la vanzari!
De ce tii tu mortis sa intri in polemica? Doar ca sa-ti dai aere de mare importanta? Crezi ca ma cunosti? Putin imi pasa de atacul la persoana, atat timp cat n-ai contraargumente punctuale la problemele ridicate de mine.
"in opinia ta exista vreun concurent pentru Renault macar la fel de bun" Alo, n-am spus niciodata ca Renault e cea mai buna marca din lume. Are calitati si defecte ca orice alta marca. Consider insa ca Renault are o pozitie respectabila intre constructorii de volum. Si da, e o marca ce-mi inspira pasiune. Apreciez in egala masura Honda, BMW, Mercedes-Benz, Jeep, Nissan, Infiniti, Lexus.
Interesant e ca ne spuneai pana acum ce fantastice sunt motoarele lui Renault si totusi apreciezi BMW (care colaboreaza cu PSA), Honda si Lexus (a carei tehnologie e pusa la punct de Toyota).
Si asa cum am zis, le apreciezi si le cunosti atat de bine incat nu spui nimic cand e vorba de altceva in afara de Renault. Si cica te pricepi la masini... eu as zice ca te pricepi la Renault si atat.
PS: data viitoare poate ai simtul raspunderii si-ti treci nick-ul
A zis Vasi care in afara de Renault nu zice nimic despre nimeni... s-ar parea ca pentru tine exista doar Renault. Cel putin asta dai de inteles. Cand vei avea ceva de spus si despre alte marci si vei sti sa apreciezi si eforturile celorlalti, nu doar ale lui Renault, atunci vei da dovada de impartialitate, bun simt si cultura auto. Pentru ca, asa cum am mai spus si la alte stiri, Renault este un constructor mare. Insa nu este singurul. Dar pe principiul la fotbal, politica si masini ne pricepem toti... Totusi asa cum am mai zis, sti ce vorbesti despre Renault. Si te rog sa nu o iei ca pe un... atac (desi sunt convins ca asa vei face). ;)
N-ai inteles. Ei sunt anti-tehnologie numai cand vine vorba de Renault, nu si de marca lor favorita. Nu e greu sa creezi scenarii ad-hoc care oricat de puerile si absurde ar fi, pot suna normal in mintea unora.
Noroc cu tine ca nu sunt singurul. ;)
Uite ca am putut. ;) Of, aroganta asta, dom'ne... parca te face mai destep, nu crezi? :))
Am gasit undeva pe internet descrierea asta. Cred ca prinde foarte bine esenta masinii.