Renault cauta masuri pentru a nu reduce productia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault adopta o noua strategie pentru a nu fi nevoiti sa reduca si mai mult productia, pe fondul scaderii cererii pe piata auto. Astfel, grupul francez se va concentra asupra vanzarilor pentru a reduce numarul de unitati ramase pe stoc.
"Pentru a reduce stocurile va trebui sa ne concentram asupra vanzarilor. Curand vom ajunge intr-un punct in care nu vom mai putea reduce productia", a declarat Michel Gornet, vicepresedintele de productie de la Renault.
Producatorul francez se confrunta cu scaderea vanzarilor pe pietele importante, motiv pentru care a anuntat oprirea productiei la unitatile din Franta, Spania sau Romania.
Michel Gornet a mai spus ca unele fabrici, cum ar fi cea din Curitiba, Brazilia, vor ramane inchise pe aproape toata perioada lunii decembrie.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Comentarii (4)