Renault Captur a fost cel mai bine vândut SUV subcompact în Europa în prima jumătate a anului, după ce a primit peste 112.000 de comenzi, în condițiile în care segmentul a acumulat circa 500.000 de unități în același interval de timp.
În acest context, constructorul francez consideră că pe piață există loc pentru încă un model din acest segment sub sigla Renault. Acesta urmează să fie lansat pe piața europeană în cursul anului 2019, potrivit unei declarații făcute de Rafael Vazquez, directorul uzinei Renault de la Valladoid (Spania), acolo unde este produs Captur. "Este în același segment ca și Captur, un SUV de segfment B (n.r - subcompact)", a declarat el.
Oficialul Renault a refuzat să ofere alte detalii despre noul model, însă publicația Automotive News speculează că ar putea fi vorba despre un Grand Captur, o versiune de dimensiuni mai mare a modelului de bază, după modelul Scenic - Grand Scenic al aceluiași constructor.
Interesant este că noul model va fi fabricat tot la uzina de la Valladoid și că producția totală a uzinei va rămâne la aproximativ 250.000 de unități pe an, ceea ce înseamnă că Renault anticipează că noul model va prelua o parte dintre vânzările lui Captur.
Renault anunțase încă de anul trecut un plan de investiții de 600 de milioane de euro în fabrica de la Valladoid pentru a lansa producția unui nou model și pentru a dezvolta o nouă versiune a motorului diesel de 1.5 litri.
Pe lângă Captur, uzina de la Valladoid produce în prezent și cvadriciclul Twizy.Via Automotive News
Renault nu vinde pentru piata germana sau piata de lux, unde conteaza mult CAII PUTERE ori sa ai sa dai cu sa mergi cu 250km/h pe autostrada in Germania sau unde la lux trebuie masina sa fie foarte rapida dintr-o piscatura de acceleratie.
Este evident ca ceea ce va asteptati de la Renault, nu o sa gasiti decat in forme de GT.
Koleos este o masina foarte frumoasa, si poate foarte confortabila, cred ca exagerati.. ..
da, este sub-motorizata din punctul de vedere "german" unde sutele de cai vin "fara numar, fara numar" dar asta se intampla la tot grupul Renault - Nissan pentru ca oferta este pentru marea masa...
si Dacia sunt sub-motorizate fata de Skoda
sau Renault fata de VW, Audi
se stie, se vede, se simte.. dar asa doreste grupul.
Sunt chiar si sub Ford... nu stiu de ce.. .si din ce ratiuni, poate in 5 ani se vor schimba lucrurile la Renault din acest punct de vedere, nu stiu ce plan au calculat, dar au calculat bine, pentru ca acum sunt nr 1 in lume ca grup.