Renault Captur, vărul francez al lui Nissan Juke şi frate de platformă cu Clio 4, a primit 88% din punctele disponibile la categoria "Protecţia pasagerilor adulţi", pe când protecţia copiilor a fost notată cu 79% din punctele disponibile. Protecţia pietonilor a fost notată cu 61% din punctele disponibile. Safety Assist, categoria specială dediată sistemelor active de siguranţă, a fost notată cu 81% în cazul lui Captur.
Chevrolet Trax s-a descurcat ceva mai bine decât omologul său francez, obţinând un punctaj mai bun la anumite capitole.
SUV-ul mic al celor de la General Motors a obţinut 94% din punctele disponibile pentru "Protecţia adulţilor", pe când protecţia copiilor a fost notată cu 85% din punctele disponibile. La protecţia pietonilor, Trax a obţinut 64% din punctele disponibile. La fel ca în cazul lui Captur, Chevrolet Trax a obţinut 81% din punctele disponibile la această categorie.
Via EuroNCAP
Oricum Trax e o alegere mai buna,ofera motorizari mai puternice si e disponibil si cu sistem de tractiune 4x4,modelul francez nu e disponibil cu tractiune integrala.Design-ul e discutabil la ambele modele.
De acord cu @inexorabil,EuroNCAP a devenit cam ''slabut'' si da 5 stele cam la majoritatea modelelor testate.Testul americanilor e mult mai realist decat cel european.
Sa fie un exemplul unui Chevy S10 atat de departe? Sau a unui Aveo?
Sau recall-ul a mii de unitati Cruze si Sonic (Aveo la noi) din cauza airbag-uri defecte (2012) sau sistemului electric (2013) la ei acasa.. NHTSA confirma.
Ce spui tu,straine? Actuala generatie Aveo a obtinut cel mai mare punctaj si era cea mai sigura masina din segment atunci cand au testat-o.Mai nou si Trax obtine un punctaj foarte bun.Obisnueste-te cu ideea ca Chevrolet sunt printre cele mai sigure masini din segment.