Renault a anunțat că SUV-ul Captur poate fi achiziționat de pe piața din România și într-o ediție specială care a primit numele Red Edition.
Aceasta are la bază nivelul de echipare Intens, însă introduce o serie de elemente specifice, printre care se numără jante din aliaj Sport de 17 inch, gemauri spate și lunetă cu tentă închisă, pedalier sport din aluminiu, scaune față încălzite și lumini interioare LED.
De asemenea, tapițeria Alcantara are o serie de cusături roșii pentru un plus de confort și sportivitate.
Din punct de vedere tehnic, Captur Red Edition este echipat cu motorul pe benzină TCe de 1.3 litri disponibil în versiuni de 130 CP și 150 CP.
Prețul de pornire anunțat de Renault pentru piața din România este de 19.100 de euro pentru versiunea cu motorul de 130 CP, în timp ce unitatea de propulsie de 150 CP reprezintă o premieră pentru gama Captur din România.
Cei care aleg versiunea de 150 CP cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte vor plăti 19.700 de euro, în timp ce clienții care vor preferă varianta cu cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC vor fi nevoiți să transfere din contul bancar 21.100 de euro.
Unitatea de 1.3 litri și 150 CP oferă un cuplu maxim de 250 Nm la 1.700 rpm și ajunge de la 0 la 100 km/h în 9.8 secunde în cazul variantei cu cutie manuală și în 9.5 secunde în cazul variantei cu cutie automată.
Consumul mediu mixt variază între 5.5-5.9 litri/100 km pentru versiunea cu cutie manuală și 5.5-5.6 litri/100 km pentru varianta cu cutie automată.Via Renault
Toate versiunile motorului de 1.3 au cutie cu 6 trepte (fie manuala, fie automata). Ar trebui sa verificati mai atent o informatie asa importanta inainte s-o publicati.
Azi am facut drive test cu Captur 1.3 130 CP 6MT. Foarte interesant motorul, se simte ceva mai puternic fata de vechiul 1.2 120 CP dar nu impresionant. Distributia este pe lant. Foarte silentios; nici n-am remarcat intrarea si iesirea din functiune a Start-Stop-ului. Fata de vechiul Captur suspensia a devenit sensibil mai confortabila.
Sistemul multimedia are posibilitate de conectare AndroidAuto (si probabil AppleCar).
Ca un minus important: nu exista, nici macar ca optiune, sistem de franare autonoma (sistem prezent la masini mult mai ieftine). In schimb putem avea sistem de avertizare a unghiului mort...
Versiunea 1.3 130 CP are pe spate (tot) tamburi de frana. Si din ce vad din poze si versiunea de 150 CP la fel.