2021 aduce noutăți în gama Captur. SUV-ul francez poate fi comandat și într-o versiune RS Line, pentru prima dată, aceasta oferind o parte frontală ușor modificată, un nou difuzor spate și jante de 18 inch.
La interior, modelul beneficiază de un volan din piele perforată, cu logo-ul RS Line și cusături roșii, de praguri “Renault Sport”, precum și de elemente cu un finisaj ce imită carbonul.
Pentru piața din Franța, versiunea RS Line are prețuri ce pornesc de la 28.400 de euro în cazul motorizării pe benzină TCe cu 140 de cai putere și transmisie manuală. Costul urcă la 30.350 euro pentru același motor cu transmisia automată EDC.
În cazul versiunii cu încărcare la priză RS Line E-Tech, de 160 de cai putere, prețul este de 37.050 de euro.
Pe lângă versiunea RS Line, Renault anunță și noi motorizări pentru Captur. Motorul pe benzină de un litru este disponibil și cu 90 CP (de la 21.750 euro) sau 140 CP (de la 23.600 euro). Totodată, francezii au introdus și o versiune GPL cu 100 de cai putere (21.750 de euro în echiparea Zen).
În viitorul apropiat, Renault Captur va beneficia și de un sistem de propulsie hibrid clasic E-Tech, pe lângă cel PHEV (cu încărcare la priză), însă francezii nu au oferit detalii tehnice, pentru moment.
Via Renault
Manute rosii se primesc daca critici o masina iar articolul respectiv este citit indeosebi de simpatizantii acelei marci, sau acelui model.
Cred ca designul dealungul timpului a avut coborasuri si urcusuri, iar astazi, cel al SUV- urilor in mod special, devine feminizat, banalizat, cutie pe roti reteta de succes a VW golf (comparatie menita sa mai enerveze o mare parte din cititori)
Tu fiind fun Alpine/Renault dupa nick probabil ai fost mai deranjat de caracterizarea nefavorabila a acestei masini decat de acei barbati pe tocuri..sau ma insel? LOL