Renault are probleme la Titu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault va initia constructia centrului de proiectare auto de la Titu in toamna acestui an sau la inceputul anului viitor, grupul francez avand probleme in cumpararea terenurilor de la persoane fizice, din cauza preturilor ridicate, motiv pentru care a cerut autoritatilor exproprierea parcelelor.
Investitorul francez a achizitionat pana in prezent doar jumatate din totalul terenurilor pe care intentioneaza sa amenajeze centrul de proiectare si dezvoltare de modele auto, aflate in posesia unor persoane private, refuzand sa accepte preturile cerute de unii proprietari in schimbul suprafetelor, au declarat pentru Mediafax surse guvernamentale.
Preturile terenurilor extravilane de langa orasul Titu s-au dublat dupa ce grupul francez a anuntat ca va construi in zona un centru de proiectare auto, ajungand de la un pret mediu de 1,5 euro pe metru patrat, la inceputul lunii februarie, la 3 euro/mp.
Parcela de teren necesara Renault este fragmentata, pe o portiune de 100 hectare fiind circa 150 de proprietari.
Solicitarea Renault de expropriere a terenurilor a fost respinsa de autoritati in urma unor discutii in care a fost insa luata in calcul si varianta modificarii planului urbanistic zonal (PUZ), cu introducerea unor prevederi prin care proprietarilor parcelelor necesare investitorului sa li se interzica sa construiasca pe acele suprafete. "Interdictia de a mai ridica orice fel de constructii i-ar putea determina pe proprietari sa vanda mai usor terenurile, la o suma apropiata de oferta investitorului si care se apropie de vechiul pret. Ulterior, PUZ-ul ar putea fi din nou modificat pentru a permite derularea proiectului de investitii", au aratat sursele citate.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
3 euro/mp e o nimica toata pentru un teren pretabil pentru constructii si investitii, aproape gratis as spune. Astia de la Renault chiar nu se mai satura de furat.
Renault sucks!!! (parca v-am mai spus asta :)
Si cum spunea un shocoflender "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul."
Zoho intrebare: daca ai avea alocat 1,5 mil euro pentru teren ca asta e pretu zonei ti-ar convenii sa fie necesara dublarea sumei pt ca niste tarani vor si ei sa profite? apropo de subiectul teren imi suna a dejavu toata chestia asta.... imi aduc aminte de podul peste gara basarab.... au abandonat lucrarile din acelasi motiv daca nu ma insel
din moment ce statul garanteaza dreptul la proprietate privata si este democratie, exproprierea si interzicerea sa construiasca acolo ar fi o incalcare a constitutiei.
lucrurile ar trebui gandite altfel..
In al doilea rand, intrebare pentru Andrei: si ce daca taranii vor si ei sa profite? Nu e asta esenta capitalismului? Sau cumva Renault e o societate de binefacere si intentia lor nu e sa profite, ci construiesc masini si le doneaza? Nu ma intereseaza absolut deloc de bugetul pe care si l-au alocat, n-au decat sa si-l suplimenteze daca vor sa cumpere! Daca erau destepti isi tineau gura si cumparau terenul fara sa faca taraboi; prostia se plateste. Regula asta se aplica tuturor in toata lumea si nu vad nici un motiv pentru care ar trebui facuta vreo exceptie pentru ei.
Atunci cand romanii reactioneaza ca in orice piata concurentiala normala din Europa Renault se duce si baga capul sub poala Guvernului ca poate or reusi sa ii suceasca mintile si sa ii perverteasca legile.
Rusine RENAULT! Invatati sa concurati corect si legal ca poata asa veti invata si sa faceti masini bune.
Imi vine sa cumpar un lot la Titu numai ca sa ma bat cu voi pana la Haga ca poate va vine mintea la cap ca oricum nu e unde trebuie daca ati annuntat ca investiti si abia dupa ati inceput sa cumparati teren.
La Romani si Francezi e o tiganeala in tota regula.
Concret, daca eu vin la tine si iti cer sa-mi vinzi casa ta, mi-o vinzi la pretul pietei pe loc fara alte conditii?
ROmania inca nu este acolo unde spui tu, "lease pe 99 ani". Atat timp cat se pot scoate bani din chestiunea aceasta pentru ca avem destule alte avantaje care ne fac atractivi pt francezi, ar trebui sa ne vindem asset-urile cat mai scump posibil. Orice altceva ar fi o greseala.
Pe de alta parte nu pot sa nu remarc stupiditatea elementara a reprezentantilor Renault.
Astept cu nerabdare un constructor de automobile care sa produca la fel de mult pentru Romania cat Renault ca sa isi piarda caracterul acesta de unicitate cu care ne tot santajeaza.
Sunt curios cine a semnat comunicarea prin care s-a cerut exproprierea sau comunicatul din care rezulta stirea. Unui angajator destept ar trebui sa nu ii ia mai mult de 24 de ore sa recicleze decidentul acestei comunicari.
Renault rules !