Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault ar putea lansa o marcă premium, anunţă englezii de la Autocar citând publicaţia franceză Les Echos. Soarta viitoarei mărci a concernului Renault va fi decisă până la sfârşitul anului curent. Dacă va fi aprobată, marca Initiale Paris va fi nişa francezilor în segmentul premium, spun cei de la Les Echos. Potrivit declaraţiilor anterioare ale lui Carlos Tavares, şeful operaţiunilor Grupului Renault, primul model al mărcii premium Initiale Paris va fi bazat pe platforma actualului Mercedes-Benz E-Klasse. În cazul utilizării platformei respective, modelul ar putea folosi motoare dezvoltate de jumătatea niponă a concernului Renault-Nissan, în timp ce design-ul interior şi exterior ar fi realizat în Franţa.
Odată cu debutul modelului premium de la Renault, nemţii de la Mercedes-Benz vor lansa noua generaţie a lui E-Klasse, care va fi bazată pe noua lor arhitectură modulară. Primul model Mercedes-Benz care va utiliza respectiva arhitectură va fi C-Klasse W205, care va debuta în 2013, în timp ce noua generaţie E-Klasse va debuta abia în 2015.
Marca premium a celor de la Renault ar fi destinată nişei create de rivalii de la Citroen cu divizia DS, cu toate că modelele acesteia ar lupta în alte segmente, cel puţin în primă fază.În baza colaborării Renault-Nissan-Daimler, Mercedes-Benz şi Renault au stabilit deja câteva asocieri interesante. Spre exemplu, motorul 1.5 dCi va fi implementat şi în gamele A-Klasse şi B-Klasse, în timp ce Mercedes-Benz va construi noul Citan pe platforma lui Renault Kangoo. Totodată, viitorul Smart Forfour va fi construit pe platforma viitorului Renault Twingo, totul în uzina Renault din Slovenia.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
provisionally = in mod provizoriu
Normal din aceasta alianta ar trebuii sa iasa ceva extraordinar
Deja o văd pulverizată în neant pe Renault. Un singur model mi-a captat atenţia din toată istoria firmei: Megane RS. Frenezia cu premium a apărut pe fondul invidiei faţă de “triadă”, mai mult ca sigur. Dacă însă francezii nu se vor revela la timp în privinţa tâmpeniei în care s-au angrenat deja, atunci se va duce pe plută personalitatea lor distinctă, făuritoare de…istorie. Cine ar fi conceput ca PSA şi Renault să accepte compromisuri de o asemenea factură? Chiar nu înţeleg de ce unii exultă că “se lărgeşte gama de produse”…Degeaba îl împurpuraţi pe @vlad – omul a expus în doar câteva cuvinte un adevăr care i-ar determina pe grandioşii pionieri Daimler şi Benz să se arunce încoace din înălţimile Raiului şi să ne strige revoltaţi “Opriţi-vă, nebunilor, mergeţi prea departe!”…
Lumea auto va pieri până la urmă, poate înaintea pieirii lumii în general…De ce? Simplu: din cauza abundenţei demografice, la cote antologice, a unor clienţi gen XSS, năpădiţi de pretenţii XXL şi tributari unor mentalităţi XXX...
Este bine sa fie discutii aprinse dar sa ii spui unui coleg ca e pur si simplu prost este deplasat.
Cat despre Initiale Paris cred ca o sa dea faliment din prima zi daca pastreaza intreaga denumire.
In plus trebuie sa se adreseze pietei din Asia sau America. In Europa chiar daca ar aduce un plus de valoare peste nemti tot nu ar vinde mai nimic; vezi Lexus si Infiniti (care parca 80% vinde FX, restul praf in ochi)
Ceea ce a scris xss n-are nimic de-a face cu snobismul sau conformismul, ci e pur si simplu o observatie a lumii in care traim.
Faptul ca tu creezi diversiuni si ametesti prin fonfleuri credibilizate cu exprimari bombastice pentru cei mai saraci cu duhul, n-are nicio relevanta in contextul actual. Privind mai atent, comentariul tau n-are "coloana vertebrala". De fapt tot ce ai scris e un non-sens.
Si e vorba de supravieturire aici, nu e nicio invidie. Rautatea si invidia vine doar din partea voastra, a sustinatorilor celorlalte grupuri auto concurente.
Deci cel putin teoretic eu nu vad nicio sansa unei asemenea marci si sunt aproape sigur ca nu va exista.
POATE doar daca vor miza pe imaginea Mercedes in Europa si pe Infiniti in State, unde mai mult ca sigur nu au sanse prea mari.
Da, daca te-ai nascut ieri si esti complet ignorant. De-a lungul istoriei insa Renault are multe exemple de masini a caror calitate a fost descrisa ca fiind premium: Renault 50HP, Reinastella, Renault 16 (primul hatchback premium), VelSatis etc.
O tot dai cu Renault. Ce nu pricepi tu e ca viitoarele modele premium nu vor fi cu sigla Renault ca la Citroen de exemplu, ci vom discuta de o divizie separata in stilul Infiniti.
Să fie pace…una relativă, de circumstanţă sau de politeţe, dar ar fi mai bună decât nimic ( a se citi ciorovăială). Hai noapte bună!
Strecurata in elucubratiile sfertodocte gasim urmatoarea afirmatie: "VAG să devină în mod involuntar (...) “puritanul” industriei auto germane " Aici am ras de m-am stricat . Vai ce sa-ti povestesc! Esti fan Volkswagen... despre asta e vba aici? Du-te frate invartindu-te cu volkswagenul tau!
Este pacat ca din cauza unor copii cu prea mult timp liber care se pun pe sters cache-ul si revotat sa se afiseze eronat balanta parerii colective.
In plus sistemul este oricum prost reglat: Lau Catalin are comentariul ascuns la un scor 12-18. Cat de stupid. Doar pentru ca sunt cu 50% mai multi contristi privam cititorii de rationamentul lui?
@Cuantic: eu ti-am mai spus ca ne framantam degeaba.
Despre puritanismul VAG...cam acolo se va ajunge.
Subscriu si la ideea: "Frenezia cu premium a apărut pe fondul invidiei faţă de “triadă”, mai mult ca sigur." Asta e clar ca buna-ziua, toata lumea vrea sa fie premium, toti se viseaza luxosi. Orice janghina de marca (scuze de expresie, fara nicio legatura la Renault) are pretentia ca poate sa se incadreze langa Audi, BMW si Mercedes. Dar nu e fratilor asa. Ca sa fii premium e nevoie de mai mult decat un climatronic, tapiterie de piele si lumina ambientala care isi modifica culoarea. Nici macar toate modelele triadei nu se pot numi premium.
Doar ca in realitate lumea e in schimbare.
La amplificatoare cel mai bine vazuti sunt japonezii dar sunt cateva marci americane cu niste produse super-exclusiviste care numai e le fabrica.
La masini nemtii au oferta bogata si solida dar daca intri intr-un lexus si nu ti se apleaca de la atata lemn ai sa constati ca au materiale si finisari mai bune.
Si asa mai departe. Sa dam si celor de la Renault o sansa mai ales ca nu sunt de ieri de azi pe piata. In teorie ar sti ei cum se fabrica luxul.
Hahahahahaha! Recunoşti acest hohot? Nu am proprietate intelectuală pe AM asupra lui, dar îl voi folosi “în context”…Eu iubitor de VW?! Bine, sunt retardat, psihopat, anarhist, radicalist, extremist, globofob, inadaptabil, orice vrei tu, dar VAGonist în nici un caz…Asta da jignire! "Germanele" sunt...bune, utile, frumoase, de regulă fiabile, multe realmente premium ( termeni simplişti, dar uşor constatabili!), dar nu mă pot cuceri vreodată, lipsindu-le prin natura firii lor acel "something crazy" cu care să mă pot identifica pe tărâm ideatic...Aşadar, un Saabist îţi poate tolera orice afirmaţie potrivnică, dar, dacă l-ai făcut amator de “germane”, n-o să ţi-o ierte niciodată!
Nu-mi mai irosesc mintea cu războiul acesta morbid; tu învârteşte-te în cercul tău propriu şi evită-mă pur şi simplu! Eu nu sunt omul care să te lase să cazi sau sau să te împingă în hău dacă te-ai ţine doar de o rădăcină pe buza prăpastiei, dar tu aşa crezi…Iar dacă nu te-aş recunoaşte pe stradă, te-aş invita la o bere (deşi nu beau) şi astfel poate ai cunoaşte un alt om decât ţi se pare ţie că descoperi aici la parametri “indignabili”. Bye!
@mntsn, aşa ar trebui să mă comport, cum just îmi reaminteşti tu, dar ce să fac dacă mândrul şi impozantul Vasi are oroare cuantică?...L-am trimis înapoi în coteţ, fiindcă a vrut să-şi depăşească neclintita-i condiţie precară. Crezi că “faţă în faţă” s-ar mai fi pretins un psihiatru ultraspecializat, indemontabil, şi un critic-ritor de anvergură al Cetăţii? Altfel, ai observat că, de ceva vreme încoace, ultraşii Renault-Dacia atacă…”germanele”? Da, ei vor să fie receptaţi la unison ca “exclusivişti” doar prin prisma faptului că marşează pe alte mărci decât “desuetele” nemţeşti; în plus, resping şi “suedezele”, fiindcă realizează prea bine că produsele R-D n-au nici pe departe design-ul deosebit al acestora. Exact: tehnica nemţilor şi imaginaţia suedezilor nu le convin acestor “fani” ca Vasilache, care eşuează într-un conformism dictat de mass-media autohtonă…Oricum, aşa cum scrie şi în titlul intervenţiei mele, a fost ultimul meu foc în ceea ce-l priveşte. Dacă vrea neapărat să păcăne în gol mai departe, n-are decât! Gloanţele din ’89 s-au tras şi pentru acest drept natural :)
@Calingura, ai dreptate: teoretic, Renault AR PUTEA să conceapă produse premium, dar să nu se pună în postura elevului care, deşi îl duce bila, tot nu se poate abţine să tragă cu ochiul la examen în foaia colegului, ca să fie sigur că va obţine rezultatul scontat…Să se încumete exclusiv pe cont propriu, fiindcă, dacă ţi-ai încrucişa genetic nevasta cu o femeie care îţi fură ochii, n-ai avea pe urmă una mai bună sau mai frumoasă, mai ales dacă o iubeşti aşa cum este! Prin urmare, mă îndoiesc că fanii tradiţionali de Renault acceptă şi avizează operaţiunile hazardate la care se gândesc şefii concernului în perspectivă pur mercantilistă…
Cui mai are timp de lectură îi sugerez două eseuri ale aceluiaşi autor, pe care eu îl simpatizez de mult timp, Ovidiu Hurduzeu: “Sclavii fericiţi – Lumea văzută din Silicon Valley” şi “A treia forţă: România profundă” (cu accent pe capitolul “Hipercomplexitatea păguboasă”). Lucrările respective n-au legătură explicită cu lumea auto, dar nişte conexiuni implicite foarte importante tot s-ar putea exersa…Baftă!
Fii atent aici raspunsul lor: trebuie schimbat, ca s-a invechit si nu mai tine pasul cu concurenta, iar eu, daca spun ca imi place sunt un fals fan Renault si ma opun progresului marcii si numai din complezenta spun ca imi place, dar in realitate eu imi doresc sa ramana invechit si in urma concurentei.
Deci fanii Renault se pricep si la introspectii psihologice mai nou....te doare mintea.
Citatul exact:
Unii pur si simplu nu doresc ca Renault sa progreseze. Ma-am saturat de lupi in blana de oaie, pseudo-fani si alti prefacuti ! Hai mars !
Renault 16 nu a fost premium. A fost o masina de familie practica, o masina fiabila care s-a vadut foarte bine. Urmasul a fost renault 12.
Si nici Vel Satis nu a fost premium. Daca Vel satis era premium, inseamna ca premium au fost si Peugeot 607, Nissan Maxima sau Toyota Camry, concurentii directi mai bine spus. Nici Latitude... compara-le cu un Clasa E si vei intelege de ce. Alea sunt premium. Vanzarile lui Vel Satis demonstreaza ce am zis... este un segment unde Renault risca daca se bage. Si asa cum am zis, nu poti sa obisnuiesti piata cu ceva nou in doar 3 ani. Daca esti baiat inteligent si intelegi, daca nu da-te mare in continuare ;)
1. nu inteleg de unde atata inversunare pentru acest feedback pozitiv sau negativ. Nu inteleg de ce unii sunt atat de afectati daca primesc voturi pozitive sau negative. Frate, daca ai ceva de spus si unii sunt de acord cu tine, bine. daca nu, iarasi bine. Sincer nu dau nici doua cepe degerate pe aceste voturi. Opiniile mele nu au nicio legatura cu voturile.
2. chiar nu-mi pasa cine e de acord si cine nu e de acord cu mine. Tot ce fac e sa-mi spun o parere. Daca unii considera ca ii atac, ca nu sunt atat de destept ca ei e fix problema lor. Atata timp cat pot sustine cu argumente ce cred si gandesc... pace!
Singura chestie care ma intriga e doar lipsa minina de bun simt si de respect reciproc. Ori cultura civica nu poti sa faci cu unu' care, cel putin teoretic, are cei 7 ani de acasa.
@Automarket , sper sa-mi lasati link-ul. Multumesc!
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/primul-hatchback-premium-a-implinit-45-de-ani-remember-renault-16-1965
A fost ceva in genul lui Latitu de in prezent sau Vel Satis acum 10 ani. Dar cu toate astea calitatea generala lui 16 nu se ridica la nivelul lui Mercedes. Si nici pretul. De-asta am zis ca nu a fost premium.
Alooo, atentie, Renault nu a afirmat ca Latitude e masina premium si nici ca inlocuieste VelSatis. Latitude e doar un model complementar Lagunei (clasa medie). De unde pana unde bagi Latitude in ecuatie?! Hai nu mai scrie din imaginatie.
VelSatis a fost insa cu totul altceva... avea aspiratie la usi, adevarate fotolii si un feeling general premium la nivelul anului 2001. La fel si Renault 16. Nu sunt diferente la calitate intre un BMW E39 din 2001 si un Renault VelSatis din acelasi an de exemplu.
Deci inca odata, nu compara Renault 16 la standardele de azi. Renault 16 a fost premium la nivelul anului 1965 si da, se putea compara la calitate cu Mercedes-Benz , asa cum Renault 50HP se putea compara cu Rolls-Royce Ghost in 1909.
Te amuzi tu degeaba. Renault avea masini fiabile, insa nu asta-i chestiunea in discutie aici. Fiabilitatea si calitatea premium data de tehnologie si interior, nu sunt acelasi lucru. Dar deh, n-ai recunoaste nici in ruptul capului ca ai gresit. Cand esti prins la colt ingramadesti laolalta tot ce-ti trece prin minte, dar asta nu inseamna ca esti tare in argumentatie. Inseamna doar ca-ti plac salatele.
hey macar a aflat lucruri noi... nu de alta , dar ramanea cu impresia ca "Renault este un constructor recunoscut pentru orice in afara de premium" dupa cum el chiar scrie mai sus... ps: parca mi-l si imaginez stand el pe "tusa" , "amuzat", cu un zambet tamp pe fata
Am tinut sa mentionez lucrurile astea, pentru ca unii de aici habar n-au ce inseamna VelSatis.
Si ca sa nu te bag in ceata: motivul pentru care se fac comparative intre masinile premium si non premium este acela ca ofera lucruri care se pot compara (gen putere, cilindree, spatiu, clasa din care fac parte etc) pana la un punct, NU pentru ca se compara si dpdv calitativ si mai ales al fiabilitatii. O masina premium si non premium dupa 250000 de km, exploatate in conditii asemanatoare se comporta atat de diferit... In cazul asta, ce spui tu inseamna ca nu e nicio diferenta intre premium si non premium. Intelegi acum?
Daca totusi nu vrei sa intelegi, cumpara-ti Laguna si bucura-te ca ai o masina echivalenta cu Seria 3 sau Clasa C, ca sa nu zic Latitude comparativ cu Seria 5 si Clasa E.
Si apropo, ca tot imi spuneau fanii Renault de fiabilitatea lui Megane III (masina care e de doar cativa ani pe piata), ca e un exemplu de fiabilitate, conform JD Power si ADAC. Atat de bun exemplu incat anul asta JD Power nu mai spuen nimic de ea. Cand am zis sa vorbim de fiabilitatea lui Megane, multi de aici nu au inteles de ce.
Si totusi faci bine ca nu iti spui numele. Nici eu nu mi l-as spune daca as fi in locul tau.
Deci statul pe tusa, in opinia ta inseamna disperare. In opinia mea inseamna sa nu ma leg de orice cunoscator in ale masinilor. Renault are si parti bune, a avut multe initiative si a fost dat exemplu pentru asta mereu (uite acum cu interesul pentru masinile electrice - si apropo, fantastic poate in opinia ta, imi plate f mult Twizy). Insa te bagi pe un teren unde nici cei de la marketingul Renaut nu vor sa intre, gen Renault se poate compara cu BMW (doar atat spun: target diferit).