Potrivit celor mai recente rezultate comerciale, Renault a vândut 1.128.885 de mașini în intervalul ianuarie-septembrie 2023, cu 11% mai multe față de același interval din 2022. De asemenea, în al treilea trimestru din an, francezii au comercializat 356.747 de unități (+11%).
Renault este al doilea cel mai vândut brand in Europa în 2023, cu o creștere de 25% în al treilea trimestru și 22% pe tot anul 2023 (726.938 vânzări). În segmentul C, francezii au înregistrat o creștere de 36% până în prezent, la 190.535 de vehicule.
Austral și Arkana sunt vedetele Renault din acest segment. Primul a fost comercializat în 60.305 unități, în primele 9 luni din 2023, iar cel de-al doilea în 59.542 de exemplare.
Francezii de la Renault au progresat și pe piața vehiculelor electrificate. Creșterea de 48% a vânzărilor de vehicule hibrid a contribuit la creșterea generală a vânzărilor de vehicule elctrificate cu 19%, ajungând astfel la un total de 200.000 de unități vândute.
Și în acest caz, Austral și Arkana au avut un cuvânt de spus.
În ceea ce privește modelele cu zero emisii, Megane E-Tech electric a strâns vânzări de peste 35.000 de unități. electrice vândute (64.854 unități). Pe Bătrânul Continent, Megane E-Tech electric reprezintă 2.2% din piața EV.
Adică circa 54% din totalul de vehiculeNoul Scenic E-Tech electric își va aduce și el contribuția, urmând să fie comercializat pe tot parcursul anului 2024. Comenzile vor fi deschise, în Europa, până la finalul anului 2023.
La noi în țară, Renault este pe locul 1 în categoria mărci importate, cu o cotă de piață de 9.4% (+2.1 puncte vs primele 9 luni din 2022) și 11.527 de unități vândute.
În intervalul ianuarie-septembrie, Megane și Clio se află în top 10 cele mai vândute modele. În consecință, Renault este liderul mărcilor importate în segmentul vehiculelor de persoane (8.292 unități, 7.5% cotă de piață) și a doua marcă importată vândută către clienți persoane fizice.
Renault ocupă locul al treilea pe piața vehiculelor electrice, cu aproape 800 de unități înmatriculate.
via Renault
Adica tot termicele ii tin sus, nu electricele cum speri tu, MEGANE full electric de exemplu e la coada vacii unde ii este locul, nu mai aplauda ca foca fiindca nu se vand masinile full electric oricat ai vrea tu, asta e realitatea, oamenii vor termice, hai pa.
am un vecin destul de amarat care avea pana de curand un cielo de curgea efectiv rugina din el si tot zicea ca el e mega fan benzina, nu condusese niciodata un diesel, dar il ura din tot sufletul doar din auzite si mereu imi insira avantajele motorului pe benzina. zicea ca el nu suporta motorina si ca in viata lui nu-si va lua motor diesel. a dat omul putin de bani ca a lucrat afara cateva luni si hop vine acasa cu un touran tdi de care e peste masura de incantat, ii zic boss nu ziceai ca-ti place benzina, ce cauti cu dieselul? a zambit si apoi a inceput sa-mi laude motorul diesel si ca vai cat de grozav e. asa si cu aia ai tai care vor doar termice, da-le un pic sa conduca o electrica si le-ai luat mintile.
la mine in birou, toti cei cu care vorbesc despre masini au in vedere la modul cel mai serios o electrica la urmatoarea reinnoire a masinii si nu toti stau la casa, dar solutii se gasesc pentru toata lumea, trebuie doar sa nu fii prea incuiat.
Între timp au lansat mai multe modele în 3 cilindri, de la Clio până la Rafale, opțional cu tabletă mare. :))))))))))
seriff 2022: Electricele abia se vand, nu fac nici 15% din vanzarile generale
seriff 2023: Electricele abia se vand, nu fac nici 20% din vanzarile generale
.
.
.
.
.
.
.
seriff 2032: Electricele abia se vand, nu fac nici 90% din vanzarile generale
@Karlkalete: gata pauza, fuga-n salon
Volumele arată bine, dar cine face volumele demonstrează confuzia consumatorului care preferă să cumpere un cazan pentru următorii 3-4 ani când se va lămuri situația.
Indubitabil și inexorabil :) termicele nu vor pleca nicăieri, electricele urmând să preia greul de pe urmele trotinetelor și nimic mai mult.
P.S. Volvo trucks a mierlit-o, deși avea tot viitorul în față. :))))))))))))
Iar pana in 2032 vor pica suficiente baterii ca sa isi dea lumea seama ca o electrica e o teapa enorma cand vor primi la service facturi de 15000 euro sa schimbe bateriile si atunci toata economia s-a dus pe apa sambetei.
...ca imi zicea a cineva ca ar putea fi semn de boala. La mansarda. Personalitate multipla sau ceva de genu'. Pe romaneste unu' dus cu pluta pe Bistrita. Dar eu zic ca nu e adevarat, ca e coincidenta de stil, subiect, gargara, elucubratii, etc. Deci sunt doi care comenteaza separat. Unul inainte de medicamente si altul dupa medicamente. Expirate.