Renault a renuntat la modelul pe care il pregatea alaturi de Lada
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la Renault au dezvaluit intentiile pe care le aveau privind crearea unui hatchback in colaborare cu Lada. Francezii si rusii vor colabora in continuare, dar nu pentru crearea unui model inspirat din Lada Concept C, ci pentru imbunatatirea intregii game a producatorului rus de automobile. Primul model luat in vizor este Lada Kalina, iar problema principala sta la nivelul calitatii.
Planurile Renault alaturi de Lada s-au schimbat odata cu achizitia de 25% din actiunile companiei de catre Avtovaz. Modelul Lada Kalina va trebui sa atinga un nivel de calitate nemaivazut de autoturismele rusesti, in scopul de a avea succes pe piata internationala. Capacitatile inginerilor rusi vor fi fortate la maximum, deoarece acestia trebuie sa acumuleze cunostintele inginerilor din Europa de Vest de-a lungul ultimilor 40 de ani in doar cativa ani, cei de la Renault estimand ca rusii au nevoie de doi pana la cinci ani pentru a dobandi aceste cunostinte tehnice specifice.
Renault va incerca sa opereze schimbari in cadrul marcii Lada intr-un mod similar celui realizat de Volkswagen in cadrul marcii Skoda.
Incepand cu anii 2012-2014, cei de la Lada vor lansa modele bazate pe platforme Renault-Nissan. Contributia Renault la dezvoltarea marcii Lada si a companiei Avtovaz este strict la nivelul tehnologiei, echipamentelor si a platformelor, cunostintele tehnice fiind oferite la pachet. In ciuda insistentelor din partea guvernului rusiei, Renault nu va investi bani in Lada. Spre deosebire de francezii de la Renault, guvernul rus a investit bani in Avtovaz, o parte dintre acestia fiind utilizati pentru dezvoltarea noilor modele.Avtovaz are peste 100.000 de angajati in orasul Togliatti si vinde circa un milion de unitati la nivel local in fiecare an. Din pacate pentru acestia, recesiunea a scazut vanzarile de masini noi din Rusia cu 57%, iar piata cea mai mare a celor de la Avtovaz, Ucraina, a suferit o scadere de 75%. Din aceasta cauza, directorii companiei anuntasera ca vor fi nevoiti sa concedieze 27.000 de persoane, dar guvernul rus a investit o suma mare de bani in aceasta companie pentru a impiedica acest lucru.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Chiar asa in pana de idei la design sa fie Renault incat sa copieze VW? Nu de alta da incepusera sa le mai nimereasca si ei cu Megane3 si Laguna Coupe.