Renault a produs 200.000 de unități Zoe la fabrica din Flins: modelul electric a intrat în producție în 2012

de Paul Cosma
Vineri, 29.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat că producția lui Zoe a ajuns la un total de 200.000 de unități în cadrul uzinei din Flins. Producția modelului electric la fabrica franceză a început în 2012, iar borna 100.000 a fost atinsă în 2018.

Renault Zoe este începând din 2016 mașina electrică cu cele mai mari vânzări înregistrate pe continentul european, iar performanțele sale continuă să fie la cote înalte.

Producătorul francez a anunțat acum că a produs 200.000 de unități Zoe în cadrul uzinei din Flins, după ce borna 100.000 fusese atinsă anul trecut.

Producția lui Zoe a început în 2012, iar fabrica franceză a produs aproape 180.000 de exemplare din prima generație. Începând cu luna iulie 2019, la Flins au fost produse primele 20.000 de unități din noua generație a modelului electric.

Zoe este în topul preferințelor clienților europeni, iar piața din România nu este o excepție. Românii au înmatriculat 1.185 de mașini electrice în primele 10 luni ale anului, în creștere puternică cu 143% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Nissan și Renault își dispută supremația în clasamentul mărcilor, iar după luna octombrie constructorul japonez a revenit pe primul loc cu 319 unități Nissan Leaf comercializate. În schimb, constructorul francez ocupă locul doi cu 316 unități ale hatchback-ului Renault Zoe și ale utilitarei Renault Kagoo ZE.

Via Insideevs

Comentarii (4)

  • https://www.autobild.de/bilder/fuenf-elektroautos-im-wintertest-4516455.html#bild46

    E wie ernüchternd. Was unsere Elektroautos im Schnee ablieferten, öffnet einem die Augen. Mehr als halbierte Reichweiten von nur noch rund 60 Kilometern machen Stromer für viele Pendler zu reinen Schönwetter-Alternativen.

    Deci cand e frig, minunile cu baterii au autonomia injumatatita. Ceea ce transforma electricele in "alternative pentru vreme buna". :)))
    8 6
  • ACE - Craiova
    Autonomia masinilor electrice scade iarna, de regula, cu DOAR 25-30% datorita bateriei de acumulatoare.

    Vezi numeroasele teste facute de norvegianul Bjørn Nyland via YouTube (cu diverse modele electrice: KIA e-Niro, HYUNDAI Kona Electric, masinile produse de TESLA, etc....

    Un reportaj SUPERB despre cum sa calatoresti in Europa, la ora actuala, cu masinile electrice, de la fratii romani de dincolo de Prut:

    https://piataauto.md/Stiri/2019/11/Video-reportaj-si-ghid-complet-cum-sa-calatoresti-cu-automobilele-electrice-prin-Moldova-Romania-Ungaria-Austria-si-Germania/

    Acolo gasiti si un test drive cu un JAGUAR I-Pace (electric) efectuat pe distanta mare, consumul energetic crescand de la circa 26 kWh / 100 km (in conditii normale de exploatare), la cca. 32-33 kWh / 100 km (in conditii grele, de iarna, in Germania).

    LA MULTI ANI TUTUROR ROMANILOR, de Ziua Nationala, ORIUNDE S-AR AFLA!
    10 4
  • Nope, nu e adevarat. Adevarul e ca performantele si autonomia se duc pe apa Sambetei cand e frig. Chestia e ca nici caldura nu le place. Deci ce scriu germanii e absolut adevarat. Masinile cu baterii sunt masini de vreme buna si de distante scurte.



    LA MULTI ANI ROMANIA, LA MULTI ANI DRAGI ROMANI!!!
    6 3
  • La Multi Ani Romaniei!
    https://www.youtube.com/watch?v=8jzm3mSeeA8&feature=emb_logo
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru