Renault a lansat un nou serviciu pentru persoanele juridice

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 04.12.2009
Clientii juridici ai Renault Romania au la dispozitie un nou serviciu, intitulat Renault Pro+. Acesta aduce un plus de proptitudine si profesionalism din partea angajatilor Renault.

Renault Romania a lansat conceptul Renault Pro+, destinat persoanelor juridice. Constructorul francez de automobile a deschis deja doua centre Renault Pro+ in Bucuresti, urmand sa deschida inca 8 pana la sfarsitul anului 2010. Fiecare dintre aceste centre va functiona conform principiului “One Stop Shop” si vor reprezenta o vitrina a profesionalismului Renault in relatia cu persoanele juridice.

Renault Pro+ este un nou standard de servicii oferit de catre cei de la Renault Romania, atat in ceea ce priveste activitatea de vanzare, cat si in privinta activitatilor de service. Echipele dedicate Renault Pro+ sunt specializate in lucrul cu clientii persoane juridice si beneficiaza de experienta tehnica si comerciala in ceea ce priveste gama de vehicule utilitare si de vehicule carosate.

Primele doua centre Renault Pro+ sunt Service Auto Serus, deschis pe 26 noiembrie si AutoCobalcescu, inaugurat pe 3 decembrie. Cei de la Renault considera ca noul lor serviciu ii va ajuta pe clientii sai juridici sa obtina un nivel sporit de profitabilitate gratie timpului castigat in centrele Renault Pro+.

Via | Renault

Comentarii (7)

  • sik
    rahat pe bat, renault creator de autobleahhh..............
    2 10
  • Adica...
    o taxa de urgenta[, preplatita.
    Initial am sarit in sus, ca asta inseamna o recunoastere a faptului ca clientii de pana acum erau tratati relativ rau. Dar as fi gresit, de acum incolo, clientii mai saraci va trebui sa astepte mai mult. (stiu ca va plac disputele lingvistice: a trebui este un verb care nu se acorda de fapt).
    1 7
  • copii retarzi...
    mare-i gradina Domnului, dar multi prosti i-au sarit gardul ! :))
    6 0
  • corect?
    Poate nu stiu eu dar "proptitudine" de la ce vine, de la verbul a propti? :))
    Vorbim cumva de promptitudine?
    3 0
  • YMihai
    renault
    Renault face discriminare intre cei prosti si cei foarte prosti. Dintre prostii persoane juridice care au cumparat un Renault ii extrage pe aia si mai prosti care sunt dispusi sa plateasca si mai scump pentru un serviciu care ar trebui sa le fie la indemana. Bv Renault !
    1 5
  • crysti09
    Renou
    suntem in 2013 iar renou anunta ca introduce serviciul pro++* +pro.

    ce mare fas. cei care cumpara acele masini, ar trebui sa aiba din start acces la aceste servicii .....iar cei care vor aceste servicii cu siguranta vor cumpara o alta marca care dispune de ele fara extraTAXE.....

    vremuri de criza.........
    1 5
  • semtex
    Voi nu sunteti in stare sa luati restul la paine fara sa fiti pacaliti, daramite sa va descurcati ca agenti economici...Voi nu stiti cum gandeste un agent economic. Oamenii de afaceri cand isi cumpara o masina de marfa de ex. vor sa gaseasca toate serviciile intr-un singur loc: consultanta, oferta, finantare, servicii de carosare, montare frig, accesorii etc. Si mai vor sa li se sufle in fund ! Masini de 5 stele si servicii de 5 stele ! Nu multi constructori au seviciile astea... Treaba e bine gandita.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru