- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Renault a lansat noul Megane RS în România
Raportul Pret/Performanta este imbatabil. Daca inchizi putin ochiii la calitatea materialelor atunci este Hot-Hatchul ideal.
Problema este ca masina cu sasiul CUP (care face valva pe circuit) nu prea se impaca cu drumurile noastre, iar sasiul Sport care este mai "cuminte" nu ofera nici pe departe aceleasi performante.
Eu as da 4000 Euro in plus pt un Scirocco R, care ofera Adaptive Drive, care e putin mai rapid in linie dreapta, iar pe circuit e aproape de Megane3 RS Cup, materiale ceva mai bune si parca arata si ceva mai bine.
Bine, aici e si o chestie de gusturi. Oricum comparat cu alte masini la acelasi pret, gen GTI, Civic TypeR, sau Focus ST e cu mult in fata....parerea mea
Sasiul CUP nu este o problema, deoarece se ofera la cerere (optional). Astfel ca in functie de modul de utilizare si dorintele fiecaruia se poate opta pt un sasiu rigid sau mai putin rigid.
"Daca inchizi putin ochiii la calitatea materialelor "
Ni ai la ce calitate a materialelor sa inchizi ochii deoarece generatia 3 a Meganului are materiale foarte ok din pct-ul de vedere al calitatii la interior, iar in ceea ce-l priveste RS nici nu se pune problema, stiiut fiind faptul ca modelele care poarta acest "badge" primesc un tratament special.
Scirocco R as alege doar daca as vrea mai mult confort, insa daca vreau hot-hatch de ce as pune confortul pe primul loc? Si nu uita ca 4000E in plus inseamna aproape 20% din pretul unui RS.
Dar maşina va fi fizic pe străzi de-abia de astăzi.
de look nu are rost sa vorbim!
DAR AU FOST CATEVA COMPROMISURI PT BANII ASTIA SI PREA MULTE OPTIONALE IN LOC DE STANDARD-URI CA SA SCADA LA PRET....
MOTORUL E FENOMENAL MASINA ESTE PENTRU IMPATIMIT AI SOFATULUI DAR FARA MULTI BANI.....
AI BANI BINEINTELES ALEGI CE TREBUIE....: SCIROCCO FOCUS rS IMPREZA LANCER EVO....
INTERIORUL NU SE RIDICA LA HIGH CLASSE DAR NICI NU TREB ;A BANII ASTIA...
MERGE!!!
Si a propos de Megane RS, sunt curios cati dintre cei care au comentat au incercat masina, sau macar au vazut-o mai bine la fata (si exterior, si interior)? Vad ca sunt foarte putini cei care stiu cu ce "se mananca" Renault Sport.
Sa speram ca aceeasi inraiti ai masinilor vor testa din nou si aceasta bijuterie ieftina cu realii ei rivali si atunci cred ca va fi mult mai evident ce anume..?? sportivitatea si calitatile ei pe strada, look-ul e doar subiectiv, sa le vedem fratilor pe sosea..ca de asta sunt RS si tot asa...
Nu degeaba ia batut frumos RS-ul pe toti in varianta 2..sa vedem ce poate la RS 3...Chiar sunt ...f f f curios...
:)
http://www.youtube.com/watch?v=voY2Eu4JzWw
Scuzati pentru off-topic. Acum, ON: arata demential masinuta asta, si sa speram ca cifrele nu mint prea tare :D
In ceea ce priveste comparatia cu alte modele, aici intervine ceea ce prefera fiecare. Oricum, in exploatarea de zi cu zi nu folosim tot ce poate o astfel de masina, asa ca alegerea unui model hot-hatch nu tine intotdeauna de performantele pe circuit. Chiar Stig a preferat Renault Clio RS Cup, ca invingator in acel master test. Acest aspect nu diminueaza din calitatile lui Megane RS, care cred ca ofera destul de mult pentru pretul cerut.
oare cati dintre cei care comenteaza pot conduce masina aia fara a o innoda sau cati din voi(cei asi in soferie) isi cumpara o masian pentru a merge cu ea doar pe circuit CA E RS DOMNE~ ce sa spunem.........nu sta chiar asa treaba......daca le ai nu inseamna ca trebuie sa o conduci doar acolo ci sa fie perfecta oriunde.....(GEN FOCUS RS sau SCIROCCO R)
oare cati dintre voi ati vazut sau ATI CONDUS un FOCUS Rs sau un SCIROCCO ca sa va pronuntati....interiorul fata de concurenta e jalnic feeling-ul transmis la fel.......
e o masina dementiala? DA pentru banii ei...dar nu generalizati....:))))
Din seria "tipic romanesc", cum sa ne dam cu parerea fara sa avem habar...
*ati vrea voi sa urcati intr-un Megane RS amaratilor
Bine spus, in viata de zi cu zi genul acesta de masina nu este condus la limita, cum se intampla pe circuit, de catre piloti care stiu cum sa conduca un hot-hatch. Cei care cumpara un astfel de model, fac de multe ori o alegere emotionala. Unii prefera o suspensie mai putin rigida, adaptata drumurilor zilnice, altii apreciaza performantele, sunetul motorului unui anumit model, interiorul sportiv, aspectul exterior, etc. fiecare dupa cum considera. Fiecare cu motivele lui.
@ gilly
Poate tu ai o problema si nu citesti cu atentie, nu era vorba de ''probleme cu directia'' la Megane RS. Era clar ca ma refeream la altceva, o prestigioasa publicatie sau chiar mai multe ( nu dau nume aici, nu fac reclama ), ce au oameni cu experienta care au testat o gramada de modele. Iar despre interior, noul Megane vine cu plastice mai bune, imbinari mai bune si ceva in plus fata de generatia anterioara, cred ca se poate vedea asta chiar si din poze. Poate tu esti atat de priceput incat nu ai nevoie sa te documentezi din surse avizate si consacrate depre diverse modele de masini, dar ai grija sa nu ramai cumva prea mirat. Sau poate la tine este o stare naturala ...
@Carlos
Dupa cum vorbesti, s-ar putea sa stai in acelasi colt de cartier cu @ gilly. Cauta sa te vezi pe tine ... inainte sa vorbesti de oameni pe care nu-i cunosti. Dar poate voi doi sunteti mai buni decat aceia care fac teste serioase despre masini, oameni cu multa experienta, aceia la care faceam de fapt si eu referire. Poate aveti voi o parere mai buna decat ei. Dar dupa cum va dati cu parerea, mi-e greu sa cred asta. Mai curand voi doi reprezentati ceva tipic romanesc.
P.S. Scuze pentru off-topic, este din cauza ca unii ca @ gilly si @ Carlos, isi dau de fapt masura propriei lor ''valori'' ...
Numai bine!
Diferenta dintre noi doi (una dintre multele, probabil) este ca eu am un condus un Megane RS din noua generatie, asa ca da, as putea spune fara sa gresesc prea mult, ca totusi cunosc "putin" mai bine subiectul decat tine si decat multi dintre cei care au comentat.
Am condus si Scirocco R si Focus ST (recunosc, prin prisma jobului trebuie sa ma "sacrific"), si totusi, raman in continuare fan declarat Megane RS, si fan al "productiilor" Renault Sport Technologies. Cine stie, cunoaste...
Publicatiile prestigioase le cunosc si eu, si as spune ca foarte bine (iarasi, prin natura jobului), e ok ca te-ai documentat, dar cred ca e o mica-mare diferenta intre a citi despre ceva, sau a vedea fotografii/filme, si a vedea/conduce/simti produsul tu insuti. Fara suparare.
Sincer, mi-ar fi placut ca pe acest site sa ne lansam in discutii mai documentate, mai tehnice, cu argumente concrete, iarasi cred ca aveam lucruri interesante si inedite de spus, daca tot sunt in domeniu si am ceva experienta, fara falsa modestie... dar, calitatea discutiilor lasa mult de dorit, iar demersul imi pare inutil.
Si poate ai dreptate, mirarea devine starea mea naturala, e si greu sa nu te miri vazand tot ce se petrece in jur. Raman in continuare surprins, si sper ca asta sa nu te supere prea tare, de felul in care oamenii comenteaza plini de patos si vehementa lucruri pe care nu le cunosc (again, don't take it personally), sau arunca permanent cu noroi si invective, fara argumente concrete si la obiect.
Noapte buna, eu ma pregatesc de Salonul de la Paris si nu vreau sa fiu prea obosit, e cazul sa ma documentez strasnic pentru noi discutii... :)
Caut sa nu mai adaug multe randuri la acest subiect si incerc sa fiu concis. In ceea ce priveste masinile, asa cum spune cineva, ''masina buna este aceea care imi place mie''. In exploatarea de zi cu zi, unora le place Focus RS, altora Scirocco R, altii prefera Megane RS, pentru unii e ok Clio RS sau alt model, fiecare are dreptul sa aleaga ce considera ca i se potriveste.
Sunt foarte multe pareri, mai ales ale celor care lucreaza in domeniu, care sustin faptul ca Megane III are materiale mai bune la interior decat modelul anterior. Eu am avut un Megane I si cand am urcat in Megane II am vazut ceva diferenta la calitatea materialelor. Asa ca nu vad ce este gresit in faptul ca am spus despre Megane RS ca are materiale de buna calitate la interior. Nu e prima data cand vad un Megane III ''normal'', deci e firesc ca si noul RS sa fie mai bun.
Am citat dintr-un Mega-Test, in care 11 masini hot-hatch au fost conduse de Stig si o anumita echipa, de aceea am pus ghilimele necesare pentru cuvintele ''componenta a masinii''. Cineva care pretinde ca este in domeniu, ar trebui sa cunoasca rezultatul acelui test. Si sa stie sa aprecieze nuantele, nu sa intrebe despre ''probleme cu directia''. Nuanta respectiva nu se referea la asa ceva. De asemenea, sa dea dovada de profesionalism, sa spuna cine este, daca are ''ceva experienta''. Sa nu stea in anonimat, dar in schimb sa puna ''etichete'' ca unii comenteaza ''tipic romanesc'', respectiv in stilul ''cum sa ne dam cu parerea fara sa avem habar...''. Eu prefer sa nu-i judec pe altii, fara sa-i cunosc. Unii avem ''ceva'' habar, chiar daca nu lucram in domeniu. Cand cineva pretinde ca lucreaza in domeniu, ar face bine sa nu afiseze superioritate, sa fie un adevarat profesionist. Bravo lui Stig ca a laudat Toyota Aygo, este un gest care merita tot respectul. Iar daca acel Mega-Test de care spuneam a beneficiat de parerea lui Stig, tin foarte mult cont de ea. Si de anumite filme si teste auto in care apar oameni avizati, buni cunoscatori. Stig si multi altii sunt mai buni decat tine, asa cum sunt constient ca altii au mai multa experienta decat mine in a testa o masina. Cei care sunt consacrati au insa alta atitudine in a purta o discutie cu cei care nu au atata experienta ca ei. Cam asa procedeaza cineva care lucreaza cu profesionalism in domeniu. Asta, ca sa vorbim un pic si de multe diferente. Fara suparare.
Nu m-am suparat si nici nu am luat-o personal, mai ales ca nu eu am inceput comentariile la adresa altora. Apreciez ca ai vrea ca pe acest site sa apara discutii frumoase despre masini, discutii fara invective, este ceea ce-mi doresc si eu. Dar, mai in gluma, mai in serios ... sa afirmi ca lucrezi in domeniu si sa comentezi sub un nume fictiv, este ca si cum cei de la Top Gear ar comenta la Fift Gear, fara sa-si dezvaluie identitatea ... sau invers. Dar totusi, sa respectam proportiile ...
Noapte buna si tie, indiferent daca esti cine pretinzi sau nu ...
Pace ! :)
http://www.automarket.ro/drive-test/renault-megane-coupe-episodul-6-epilog-33564.html