- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Renault a lansat Megane break si noul Scenic in Romania
Sper sa primesc un raspuns inteligent si argumentat temeinic, de la cunoscatori.
Da, trebuie sa recunosc, argumentat raspuns...
Daca nu e motor de Veyron nu e bun! Defapt e logic.
ABS, AFU, aer conditionat, radio CD-MP3, proiectoare ceata, geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice cu incalzire,cotiera fata
etc. Eu zic ca la 13700 euro se merita. E motor fiabil, garantie de 4 ani, consumul il are de 6.9% mixt, iar acceleratia se face in 10.8 secunde. Nu-i rau pentru un break!
VW,Skoda,Fiat,Peugeot,Audi........etc. Hai penalule spune tu ce performante au motoarele de 1.6 de la celelalte marci daca esti atat de destept.
Renault a lansat in Franta motoarele TCE daca ai auzit...deci nu sta degeaba ca tine!
Asa ca Penalule esti un mare bos(IN LATINA) si mai bine ai invata sa ti iei permisul si dupa aia sa mai vb de masini...
Iti urez bafta la invatat~~~
Referitor de Renault ,intotdeauna au avut note bune pe hartie dar in practica sunt varza,.
Motorul asta vine in 3 variante de putere:115, 180 si 193 de cai(pe Corsa OPC).
Sau hai sa-l comparam cu 1.4-le de la Fiat. Care scoate, din pura intamplare, 120 de cai.
Sau uite ce se intampla la VW. Motorul de 1.4 are 7 variante de putere, intre 75 si 170 de cai.
Si ultimele doua exemple sunt cu motoare mai mici(am scris despre ele pentru ca le cunosc destul de bine)
Asa ca hai sa nu ne mai ***** pe noi p-aici. Francezii nu au o inovatie in domeniul motoarelor de muuulti ani.
Respectele mele
Ce treaba are un motor aspirat cu unul cu turbina sau turbine sau 1000 de turbine sa aiba 100000 de cai putere si sa nu functioneaze mai mult de cateva ore.
Eu am intrebat o chestie foarte simpla si marea partea au aberat pe langa.
Oricum cel mai bun motor la categoria aspirat 1.6 este cel de pe Peugeot , BMW si Mini, ca doar de asta a fost si premiat.
Eu voiam sa stiu doar ce are prost motorul de 1.6 16v de la Renault?
Eu am facut o comparatie cu alte marci si am dovedit ca motorul este k; Nu am vorbit de alte motoare....
Bafta!!!
Daca te uiti pe caracteristicile tehnice si le compari cu VW,Ford,Opel,Peugeot,Skoda ETC... vezi ca este cel mai bun chiar daca unii nu stiau asta.
Motoarele facute de Renault sunt putine dar bune.
CIAO!!
Impresie buna in situatia data. Lampile stop sunt reusite dar ma asteptam la leduri. Se pare ca au pe stoc becuri.)))))))
Motoarele cred ca sunt fiabile dar nu vin cu nimik nou in acest segment si e pacat.
Oare ce se intampla daca scapi ceva in locul unde intra cheia? ))))
http://www.automarket.ro/stiri/audi-a-dezvaluit-la-leipzig-tt-rs-roadster-19774.html
Spor la Treaba!