Renault a lansat Megane break si noul Scenic in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Gama Renault disponibila in Romania s-a largit cu trei modele noi: Megane Sport Tourer (break), Scenic si Grand Scenic.
Renault Megane Sport Tourer a fost lansat la nivel international in primavara acestui an si ofera un ampatament mai mare cu 62 mm fata de versiunea standard a lui Megane. Modelul este disponibil in doua variante de echipare, Expression si Privilege, si este oferit alaturi de patru motorizari. Vorbim de un motor pe benzina de 1.6 litri cu 16 supape, care dezvolta 110 CP, si de trei propulsoare diesel: doua unitati 1.5 dCi de 85 si 105 CP si o unitate dCi de 1.9 litri care ofera 130 CP. Versiunea entry-level a acestui model are un pret de pornire de 15.100 euro, pe cand varful gamei Megane ST in versiunea 1.9 dCi 130 CP are un pret de pornire de 19.800 euro cu TVA inclus. Pentru lista completa de preturi si dotari ale lui Megane Sport Tourer, CLICK AICI.
Monovolumul compact Renault Scenic este disponibil si el in doua versiuni de echipare pentru clientii din Romania, acestea fiind Expression si Privilege. CP, 1.5 dCi 85 CP si 1.9 dCi 130 CP. Versiunea de baza a noului Scenic are un pret de pornire de 15.899 euro cu TVA inclus, pe cand varful gamei porneste de la 20.598 euro, pret care include TVA. Pentru a vizualiza lista completa de dotari si preturi a noului Renault Scenic, CLICK AICI.
Renault ofera trei motorizari pentru acest model, respectiv 1.6 16v 110Pentru clientii care au nevoie de mai mult spatiu decat cel oferit intr-un Scenic obisnuit, Renault ofera varianta Grand Scenic. Acest model este al 12-lea din gama Renault cotat cu cinci stele la testul EuroNCAP si poate acomoda pana la sapte persoane. Spre deosebire de fratele sau mai mic, Renault Grand Scenic este disponibil in Romania doar in versiunea de top Privilege echipata cu propulsorul dCi de 1.9 litri si 130 CP. Pretul de pornire al acestui model este de 21.499 euro, cu TVA inclus. Pentru a vedea lista de dotari a noului Renault Grand Scenic, click AICI.
Cele trei modele sunt lansate la noi in tara cu o reducere de 1.400 de euro, pentru a fi mai atragatoare pentru clientii Renault.
Preturile mentionate mai jos nu includ reducerea promotionala de 1.400 de euro.Automarket a testat deja noul Scenic si noul Megane Sport Tourer in cadrul unei sesiuni de teste din Franta. Pentru a citi primele impresii despre noul Megane ST, click AICI . Pentru test-ul cu Renault Scenic, click AICI .
Via | Renault
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Sper sa primesc un raspuns inteligent si argumentat temeinic, de la cunoscatori.
Da, trebuie sa recunosc, argumentat raspuns...
Daca nu e motor de Veyron nu e bun! Defapt e logic.
ABS, AFU, aer conditionat, radio CD-MP3, proiectoare ceata, geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice cu incalzire,cotiera fata
etc. Eu zic ca la 13700 euro se merita. E motor fiabil, garantie de 4 ani, consumul il are de 6.9% mixt, iar acceleratia se face in 10.8 secunde. Nu-i rau pentru un break!
VW,Skoda,Fiat,Peugeot,Audi........etc. Hai penalule spune tu ce performante au motoarele de 1.6 de la celelalte marci daca esti atat de destept.
Renault a lansat in Franta motoarele TCE daca ai auzit...deci nu sta degeaba ca tine!
Asa ca Penalule esti un mare bos(IN LATINA) si mai bine ai invata sa ti iei permisul si dupa aia sa mai vb de masini...
Iti urez bafta la invatat~~~
Referitor de Renault ,intotdeauna au avut note bune pe hartie dar in practica sunt varza,.
Motorul asta vine in 3 variante de putere:115, 180 si 193 de cai(pe Corsa OPC).
Sau hai sa-l comparam cu 1.4-le de la Fiat. Care scoate, din pura intamplare, 120 de cai.
Sau uite ce se intampla la VW. Motorul de 1.4 are 7 variante de putere, intre 75 si 170 de cai.
Si ultimele doua exemple sunt cu motoare mai mici(am scris despre ele pentru ca le cunosc destul de bine)
Asa ca hai sa nu ne mai ***** pe noi p-aici. Francezii nu au o inovatie in domeniul motoarelor de muuulti ani.
Respectele mele
Ce treaba are un motor aspirat cu unul cu turbina sau turbine sau 1000 de turbine sa aiba 100000 de cai putere si sa nu functioneaze mai mult de cateva ore.
Eu am intrebat o chestie foarte simpla si marea partea au aberat pe langa.
Oricum cel mai bun motor la categoria aspirat 1.6 este cel de pe Peugeot , BMW si Mini, ca doar de asta a fost si premiat.
Eu voiam sa stiu doar ce are prost motorul de 1.6 16v de la Renault?
Eu am facut o comparatie cu alte marci si am dovedit ca motorul este k; Nu am vorbit de alte motoare....
Bafta!!!
Daca te uiti pe caracteristicile tehnice si le compari cu VW,Ford,Opel,Peugeot,Skoda ETC... vezi ca este cel mai bun chiar daca unii nu stiau asta.
Motoarele facute de Renault sunt putine dar bune.
CIAO!!
Impresie buna in situatia data. Lampile stop sunt reusite dar ma asteptam la leduri. Se pare ca au pe stoc becuri.)))))))
Motoarele cred ca sunt fiabile dar nu vin cu nimik nou in acest segment si e pacat.
Oare ce se intampla daca scapi ceva in locul unde intra cheia? ))))
http://www.automarket.ro/stiri/audi-a-dezvaluit-la-leipzig-tt-rs-roadster-19774.html
Spor la Treaba!