SUV-urile compacte se bucură de o popularitate majoră în prezent, astfel că numeroși constructori propun modele în acest segment. Printre ele se numără și Renault Kadjar, care este însă deja prezent de 3 ani pe piața europeană, iar vânzările au înregistrat anul trecut un ușor declin de la 130.000 la 110.000 de unități.
Prin urmare, nu este surprinzător că producătorul francez pregătește deja un facelift, care a fost observat pe străzi în cadrul unor teste desfășurate sub camuflaj. Chiar dacă noutățile estetice nu sunt ușor de intuit, se anticipează că noul Kadjar va beneficia de schimbări atât în partea frontală, inclusiv la nivelul blocurilor optice, cât și în partea din spate.
Pe lângă noutățile de design, principala schimbare ar putea fi reprezentată de gama de motorizări. Publicația franceză Caradisiac susține că noul Kadjar va utiliza inclusiv noul motor pe benzină de 1.3 litri dezvoltat în parteneriat cu Mercedes. Pe Scenic și Grand Scenic, propulsor este oferit în versiuni de 115, 140 și 160 CP, în timp ce Captur a primit noua unitate de propulsie chiar în această lună în versiuni de 130 și 150 CP.
Renault a menționat că noul motor va fi implementat și pe alte modele din gamă pe parcursul anului 2018, iar Kadjar facelift va fi prezentat oficial până la finalul acestui an, cel mai probabil la Salonul Auto de la Paris.
Via Caradisiac
- o versiune benzina 4x4 si
- o amplasare in raza vizuala (inversat cu partea de ventilatie centrala) pentru sistemul multimedia si GPS.....
Poate se gandesc la aceste doua variante precum si la PHEV cu autonomie electrica de 100 km sau o electrica cu minimum 500 km autonomie in ciclul WLTP
n-am sa uit observatia "profesionista" a unuia dintre testerii de la AM&S ce isi exprima nemultumirea (avea o figura de-a dreptul ingretosata) cand ciocanea, la un anumit model (nu nemtesc), plasticul tare din zona media, acolo unde 99,99% dintre masinile din aceeasi clasa folosesc acelasi plastic tare, pentrru ca pur si simplu altfel nu se poate.
deci...sa lasam
PS aceleasi modele testate de km77 si AM&S obtin valori diferite la testul jaloanelor.
sa stii ca de curând am intrat intr-un showroom Renault si am comparat plasticele dintre modele gen Clio&Logan si Talisman si e diferenta uriasa... dar inteleg logica ca la masini ieftine sa fie meteriale ieftine... iar redactorul respectiv face acea grimasa la toate cu asemenea plastice tari ca pietroaiele (nu e vina lui ca plasticul e mai moale in Golf decat in Megane de ex)
cat despte testul jaloanelor ce nu e clar: poate anvelopele sa fie diferite... in cazul de fata Fiatul s-a comportat exemplar, avand in vedere ca Porsche 911 trece pe acolo cu 69-72 km/h (in functie de anvelope si cat de uscat e asfaltul) iar Renaultul doar cu 55 km/h... de altfel redactorul spunea ca ESP-ul e de vina care franeaza masina prea devreme... si nu se poate decupla... de altfel am un Logan si iarna asta am avut surpriza sa imi intre ESP-ul in viraje pe zapada unde nu ar fi fost cazul... pur si simplu Renault seteaza trenul de rulare al masinilor pt soferi prosti, pensionari etc.
Dac-am ajuns să blamăm Kadjar-ul că nu trece printre jaloane ca 911-le sigur ceva e-n neregulă.
nu era vorba de un Megane vs. ... ideea e ca TOATE masinile au in zona media (repectiv de jur imprejurul butoanelor de media o margine de plastic tare) Nici masina pe care o pomenesti tu NU ARE plastic MOALE. Pentru ca nu se poate. ideea e ca review-rul stramba din nas la o chestie ce parea sa fie specifica modelului respectiv. Asta se numeste manipulare si minciuna prin omisiune. Profesionalism? cota zero.
Acest lucru m-a convins ca nemtii (multi dintre ei) au tendinta sa-si creeze imaginea unor indivizi a caror parere este litera de lege. Am ajuns sa ii privesc pe spanioli pe francezi (acestia din urma au laudat mai mult un model nemtesc decat au criticat nemtii unul ...francez, sic!)
La testul jaloanelor, da diferentele pot sa apara de la anvelope. Si la modul de abordare a testului.
In concluzie refuz sa cred ca kadjar se misca cu viteza melcului printre popicii aia. in 2015, in vara, pe serpentinele de pe traseul pestera Ialomicioarei spre Sinaia....2 kadjar-uri (in teste) "au facut" ca nebunii coloanele de masini cu o usurinta care m-a dat pe spate. La intrarea in Sinaia, testerii se oprisera deja intr-o parcare si coborau din masini...razand. Ma intreb...pentru ca ESP-ul ii frana in viraje?
Vezi ca si cei de la km77 testeaza Kadjar, (dar) intr-un comparativ cu un Megane si un Scenic. Nu l-am auzit p[e mosul ala sa fie (extrem de) nemultumit de Kadjar. Observa doar ca e un SUV si asta se simte...doooh!
tragand linie.....nu ii mai cred pe nemti. Au ajuns sa MA MINTA, in conditiile in care stiu EXACT cum se misca anumite masini testate de ei.
Când Sir Edmund Hillary a escaladat Everestul, intrebat fiind de ce a replicat: pentru ca exista! Scuze, dar nu am gasit alta replica... de ce vrei de la un Kadjar sa treaca mai repede printre jaloane? pur si simplu pt ca Fiat 500 X trece mult mai repede...
@ Vianu
Mda, considerente care tin de psihologie, obiective, subiective, sau ambele...
Nu am vazut masinile alea ce faceau pe acel traseu insa am vazut o abordare in forta pe Transalpina cu masini de test Logan... si eu as putea merge asemenator daca nu mi-ar fi mila de propria masina... nu e greu sa para când mergi tare când ceilalti merg incet... ma gândesc doar la un discton din lumea moto: daca te crezi bun nu merge tare pe strada, du-te pe circuit si o sa vezi cat de lent esti de fapt comparativ cu cei care chiar se dau tare
Daca tot suntem in 2018 si fac facelift poate incearca si ei astfel de versiuni.
Ar putea sa incerce si un hibrid 4x4, AT.
In rest, masina pare ok.
Poate vor mai regandi strategia motorizarilor versus cuti de viteza, poate vor aparea si versiuni ”electrificate”, dar va mai dura putin pana vom afla cum stau lucrurile...
modelul Kadjat să fie făcută o analiză obiectivă și realistă între acest model ( cel aflat actualmente în piața ) și celelalte modele auto concurente directe ( oricare alt producător ) și așa veți obține adevărata valoare a modelului Renault
Cât privește noul motor să sperăm că este cu totul altceva deoarece motoarele pe benzina 1.2 TCe și 1.4. TCe nu sunt cele mai recomandate raportat la probleme mari de fiabilitate în cazul primului și la cotele de consum în cazul celui de-al doilea.