Renault a cumpărat 40% dintr-un grup de presă: francezii vor să ofere știri și informații în “mașinile conectate și autonome”

de Petre Barac
Joi, 14.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a achiziționat o participație de 40% la grupul media Challenges Group din Franța, cu scopul să ofere în viitor știri și informații către clienți în mașinile lor “conectate și autonome”.

Grupul Renault, deținător al mărcii Dacia, vrea să lanseze primele mașini “fără șofer” până în 2021, precum și automobile “100% conectate” în următorii 4-5 ani.

Potrivit francezilor, dezvoltarea acestei părți a industriei de mașini conectate și fără șofer va însemna mai mult timp liber pentru pasageri.

Renault vrea să ofere clienților săi posibilitatea să citească știri sau alte informații în timp ce se află la bordul acestor mașini ale viitorului, după ce constructorul a anunțat cumpărarea a 40% din acțiunile grupului francez de presă Challenges Group.

“Acest proiect va permite milioanelor de șoferi și pasageri să aibă acces gratuit la informații și conținut de calitate atunci când petrec timp în trafic sau când fac naveta cu mașina”, au transmis oficialii Renault.

Viitoarele mașini conectate și autonome se vor baza și pe conceptul Symbioz (foto), prezentat de francezi în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Challenges Group cuprinde revista Challenges, săptămânal de afaceri, precum și publicațiile lunare Sciences & Avenir, La Recherche, L’Histoire și Historia.

Renault va deține 40% din grupul de presă, iar restul de 60% din acțiuni vor rămâne la șeful Challenges Group.

Via Autonews

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru