Renault pregăteşte noua sa platformă de clasă mică şi va folosi ca banc de probe pentru aceasta un concept numit Value Up, titrează englezii de la Autocar. Conceptul nu a fost încă prezentat de oficialii mărcii franţuzeşti, dar detaliile sale au fost dezvăluite în cadrul unui eveniment special organizat în Franţa, în cadrul căruia au fost prezentate mai multe inovaţii şi proiecte ale mărcii din Hexagon. Printre proiectele la care lucrează cei de la Renault se numără conceptul menţionat mai sus şi un nou motor diesel inovator, care are doi cilindri şi funcţionează în doi timpi, dar este semnificativ mai uşor şi mai eficient decât orice alt propulsor din oferta actuală.
Conceptul Renault Value Up are o lungime de 3.8 metri şi este încadrat între Twingo şi Clio. Modelul este echipat cu un propulsor de 1.0 litri alimentat cu benzină care emite doar 100 de grame de CO2 pe km. O versiune hibridă plug-in a modelului ar asigura emisii CO2 de numai 45 de grame pe kilometru, estimează reprezentanţii mărcii franţuzeşti. Partea inovatoare a noului concept Renault stă în materialele folosite pentru construcţia sa, vehiculul având o masă de numai 830 kilograme. Atât caroseria, cât şi interiorul au au elemente din bambus pentru reducerea masei totale. Din nefericire pentru cei care aşteptau o versiune de serie a lui Eolab Concept, noua creaţie a francezilor de la Renault nu va avea o variantă de producţie, ci va fi doar un laborator de teste pentru probarea şi planificarea viitoarelor tehnologii ale mărcii.
Via Autocar | Renault
renault inoveaza vad eu, da' parca nu stiu sa faca bani....tz,tz,tz
scuze, ai dreptate. M-ai prins, acum poti sa ma spanzuri....
Europa?! :)) Rade ciob de oala sparta! Vai de capul tau!