Renault a adus în România noul Clio RS Trophy: 23.950 de euro pentru 220 CP

de Mircea Meșter
Miercuri, 21.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cea mai puternică mașină din clasa mică non-premium este disponibilă de astăzi și în România. Noul Clio RS Trophy vine cu 220 CP și este oferit la un preț mai mare cu 1800 de euro față de fratele Clio RS "simplu".

Dacă nu ai fost mulțumit de cei 200 de cai putere oferiți de Clio RS, Renault are o veste bună pentru tine. Începând de astăzi, îți poți comanda din showroom-urile mărcii versiunea Clio RS Trophy, care vine cu 20 de cai în plus și cu o serie de modificări structurale care vor face deliciul oricărui pasionat al modelelor sportive de buzunar.

Clio RS Trophy devine de azi cel mai puternic model de serie existent în segmentul B de volum, fiind depăşit doar de modelele premium Mini JCW şi de Audi S1 (ambele 231 de cai, ultimul cu tracţiune integrală).

Mai puternic, dar cu un consum identic

O familie fericită.

Denumit oficial Renault Clio RS 220 Trophy, modelul creşte astfel în putere cu 10% în raport cu versiunea normală a lui Clio RS. Nu va fi disponibil cu o cutie manuală, singura variantă rămânând transmisia cu două ambreiaje EDC, însă aceasta a fost rafinată şi remodelată pentru a face faţă noilor cerinţe: schimbul de trepte se realizează cu 40% mai rapid în modurile Normal şi Sport şi cu 50% în modul Race. 

Cuplul maxim atins de motorul de 1.6 litri Turbo al noului Clio RS Trophy este de 260 Nm, însă treptele a patra şi a cincea beneficiază la sarcină de un puseu suplimentar oferit de aşa-numitul "Torque Boost", care oferă 20 de Nm în plus.

Motorul se ridică la cerinţele Euro 6 şi vine cu Start-Stop în standard, însă această funcţie este dezactivată pe modurile de rulare Sport şi Race.

Noul Clio RS Trophy reușește să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.6 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decât fratele RS de 200 de cai. Viteza maximă atnsă de modelul Renault este de 235 de kilometri/oră. Vestea bună este că, în ciuda plusului de putere şi de cuplu, Clio RS Trophy oferă un consum identic cu cel înregistrat de RS-ul "simplu" în versiunea sa Euro6: 5.9 litri/100 km.

Alb mat: o nuanţă exterioară specială

S-ar putea să treci neobservat cu noul Clio RS Trophy. S-ar putea.

Există schimbări şi la nivel estetic: Clio RS Trophy are o gardă la sol coborâtă cu doi centimetri pe faţă şi cu un centimetru în spate, iar amortizoarele spate au fost întărite cu 40%. Vopseaua exterioară are şi ea o nuanţă mată destinată exclusiv acestei versiuni, Frost White, şi este complementată de plafonul negru glossy, culoare regăsită şi pe eleronul posterior.

Jantele botezate Radical au diametrul de 18 inch şi ies în evidenţă prin inserţiile negre. 

În interior, caracterul agresiv al lui Clio RS Trophy este subliniat de scaunele sport cu tetiere încorporate şi de plăcuţele care certifică faptul că fiecare maşină face parte dintr-o serie despre care Renault susţine că este una limitată, fără a specifica numărul unităţilor care vor fi construite. Preţul lui Clio RS Trophy în România ste de 23.950 de euro cu TVA inclus, cu 1800 de euro mai ridicat decât cel al variantei Clio RS.

Comentarii (10)

  • hazard
    "Nu va fi disponibil cu o cutie manuală...." La revedere, numai bine, pacat de masina.
    17 25
  • Tralala
    Daca ii spui tu 'la revedere", inseamna ca nu va fi cumparata de altii? :)))
    16 6
  • Cam 100 de euro pe cal putere ! Super afacere! Mai ales daca acel calut vine de la RenaultSPORT.
    22 4
  • daca vrei sa scoti o masina in evidenta, nu inteleg de ce ai pune culoarea alb pe ea. Pur si simplu se asociaza cu masinile cumparate in flote, luate cat mai ieftin. Cam jenant, zic.
    6 23
  • @lorinczi
    asta e o mentalitate comunista cum ca masinile albe sunt mai ieftine.
    si in plus alb cu negru si cu accente rosii arata superb.
    15 4
  • Jenant e sa nu cunosti faptul ca albul e una din culorile traditional asociate cu sportivitatea. Oricum, de posibilitati de personalizare nu duce lipsa Clio. +Se poate colanta in stilul RS R3T de vor muri toti...
    18 3
  • @lorin Albul e ieftin daca e mat. Daca e argintat sau perlat e la fel de scump ca oricare culoare cu aceleasi proprietati.
    10 1
  • 20cp in plus, 1800euro in plus pentru 0.1sec in minus ?
    Oricum Clio 2.0 aspirat ramane in istorie alaturi de o cutie manuala cu 6 trepte, e preferatul meu.
    6 7
  • "Transmisia cu două ambreiaje EDC a fost rafinată şi remodelată pentru a face faţă noilor cerinţe: schimbul de trepte se realizează cu 40% mai rapid în modurile Normal şi Sport şi cu 50% în modul Race.
    (...)

    Cuplul maxim atins de motorul de 1.6 litri Turbo al noului Clio RS Trophy este de 260 Nm, însă treptele a patra şi a cincea beneficiază la sarcină de un puseu suplimentar oferit de aşa-numitul Torque Boost.
    Clio RS Trophy are o gardă la sol coborâtă cu doi centimetri pe faţă şi cu un centimetru în spate, iar amortizoarele spate au fost întărite cu 40%"

    Eu zic ca se merita 1800 euro. Cu banii astia deabia daca-ti iei o singura optiune in medie la BMW sau Mercedes.
    13 0
  • @@lorinczi

    Acum nu ca pustiulica ar avea dreptate, dar sa spui ca are o mentalitate comunista sa spui ca masinile albe sunt ieftine suna cel putin la fel de inept ca si postarea lui. Culmea este ca inainte de '89 una dintre cele mai cautate culori in Romania era alb 13. Se dadea spaga pentru masini vopsite in culoarea asta....

    @lorinczi.thomas

    Copile, o masina de genul asta nu iese in evidenta doar prin culoare. Culoarea are un rol intr-un intreg ansamblu. Ia uite ce ieftin arata masinile astea:

    https://www.google.ro/search?q=white+rolls+royce+phantom&biw=1920&bih=930&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMInei35rjVyAIVAb5yCh0aEwf5#imgrc=a9CZIXZRRuDDQM%3A


    https://www.google.ro/search?q=white+rolls+royce+phantom&biw=1920&bih=930&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMInei35rjVyAIVAb5yCh0aEwf5#imgrc=k1qbF23bNQ1RmM%3A

    https://www.google.ro/search?q=white+rolls+royce+phantom&biw=1920&bih=930&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMInei35rjVyAIVAb5yCh0aEwf5#imgrc=QZ2HA4Mh6cutdM%3A
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru