Renault 5 ar putea renaşte
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bătălia care se duce în zona premium din clasa mini ar putea determina renaşterea unui model care a făcut istorie pentru Renault. Vorbim despre Renault 5, cel mai bine vândut model al francezilor în anii '70 şi a cărui carieră s-a încheiat în 1985, odată cu apariţia lui Supercinq. Renaşterea lui R5 va crea un nou competitor pentru DS3, Mini sau Fiat 500 şi, totodată, va deveni o alternativă pentru Twingo sau Clio.
Conform unor surse din interiorul companiei, planurile pentru renaşterea lui R5 sunt încă la început întrucât, constructorul francez are alte priorităţi. Aceleaşi surse sunt de părere că reinventarea lui R5 va avea un succes enorm pe piaţă. Designerii francezi vor avea mult de lucru, întrucât stilul retro al lui R5, nu s-ar potrivi cu actuala filozofie de design a constructorului din Hexagon.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Renault nu ar intra in jocul asta fara o mana castigatoare. De abia astept!
Renault vrea sa intre pe segmentul masinilor de life-style cu design retro.
Asta pentru ca nu numai Fiat, Citroen si Mini pot readuce modele legendare. Renault a vandut cu succes automobile inca din anii de pionierat ai industriei auto, deci nu-i este foarte greu sa apeleze istorie.
ca punct de plecare, Renault 5 e alegerea perfecta. Renault 5 a avut o imagine mai funky, mai sportiva decar R4.
ps: clio bicorp se spunea la clio 2 hatchback si nu vad ce legatura are cu subiectul articolului.