Esential
505 | CP va dezvolta motorul v8 de 7.0 litri amplasat central al supercarului Bizzarrini P538. |
505 | CP va dezvolta motorul v8 de 7.0 litri amplasat central al supercarului Bizzarrini P538. |
Dupa mai bine de 40 de ani de la prima aparitie, se incearca reinvierea legendei Bizzarrini P538 creata de celebrul designer si inginer Giotto Bizzarrini pentru cursa de la Le Mans din 1966. Supercarul italianului a fost primul automobil creat pentru propria marca, dupa acumularea unei vaste experiente la centrele de cercetare ale constructorilor italieni precum Ferrari, Lamborghini, Alfa Romeo si Iso Motors.
Versiunea moderna a supercarului Bizzarrini P538 este pe cale sa reintre pe scena auto prin contributia designer-ului german Stefan Schulze, a celor de la Galmer Engineering prin Alan Mertens, Arbitrage Cars si, bineinteles, a creatorului modelului original Giotto Bizzarrini. Prezentarea oficiala a prototipului este asteptata in luna iunie in Italia, pe circuitul de viteza de la Nardo.
Bizzarrini P538 Barchetta va dispune de 505 CP dezvoltati de un motorul V8 de 7.0 litri, mai exact propulsorul LS7 imprumutat de la Corvette, precum predecesorul din 1966 care a utilizat tot o motorizare de provenienta americana. Supercarul italian dispune de un motor pozitionat central si imprumuta sasiul de la Galmer Arbitrage GT, model lansat in urma cu doi ani.
Designul unic si sportiv al noului Bizzarrini P538 poate permite renasterea brandului prin fabricarea unei serii limitate. Ultimul model lansat de Scuderia Bizzarrini a fost in 2005 la Salonul Auto de la Geneva, fiind vorba de GT Strada 4.1. Alta incercare de renastere a brandului Bizzarrini a fost in 1998 prin modelul hibrid Kjara, dar ambele aparitii nu s-au finalizat prin producerea in serie.
Via | Autoblog
stie cineva?
multumesc!