Astfel, sistemul de punctare în care contau cele mai bune rezultate din primele patru etape şi cele mai bune performanţe din ultimele patru runde a fost înlocuit cu sistemul n-1.
Practic, pentru clasamentul general vor fi luate în considerare doar cele mai bune şase rezultate din cele şapte etape ale sezonului. Excepţie de la regulă vor face piloţii excluşi într-un raliu din cauza nerespectării regulamentului, în cazul cărora vor conta celelalte şase etape desfăşurate.
În cazul în care unul dintre raliuri va fi anulat, în clasamentul general vor fi luate în considerare toate rezultatele obţinute pe parcursul sezonului.
De asemenea, Federaţia Romană de Automobilism Sportiv (FRAS) a anunţat înfiinţarea unei clase speciale pentru maşini istorice, în care vor putea fi înscrise automobile de concurs realizate cel târziu în 12 decembrie 1981, cu excepţia monoposturilor şi a prototipurilor.
O altă noutate pentru sezonul 2014 anunţată anterior este realizarea unui clasament pentru copiloţi, care vor primi puncte după un sistem similar cu cel al piloţilor.
Sezonul 2014 al Campionatului Naţional de Raliuri va începe în perioada 21-22 martie cu Raliul Braşovului şi se va încheia cu Raliul Harghitei din luna septembrie.Etapa | Perioada | Suprafata | Coeficient |
Raliul Brasovului | 21-22 martie | asfalt | 1.2 |
Raliul Aradului | 09-10 mai | macadam | 0.8 |
Raliul Deltei | 30-31 mai | macadam | 1 |
Raliul Clujului | 20-21 iunie | asfalt | 1 |
Raliul Bacaului | 25-26 iulie | macadam/asfalt | 1 |
Raliul Iasului | 5-6 septembrie | macadam | 1 |
Raliul Harghitei | 26-27 septembrie | macadam | 1 |
Via FRAS
Comentarii (2)