Refuzat de Daimler si BMW, Volvo ar putea fi cumparat de chinezi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Editia de luni a publicatiei germane Der Spiegel anunta faptul ca Daimler a renuntat la ideea de a cumpara Volvo, marca de care Grupul Ford s-a aratat in mai multe randuri dispus sa scape. Desi au studiat posibilitatile de a achizitiona brandul suedez, germanii nu vor continua tatonarile.
"Seful Daimler, Dieter Spiegel, a examinat atent in ultimele saptamani posibila achizitie a marcii Volvo si a ajuns la concluzia ca o astfel de mutare ar implica o serie de dezavantaje pentru grupul german", noteaza publicatia saptamanala. Conform Der Spiegel, principala probleme in desfasurarea unei mutari de acest tip ar fi fost reprezentata de faptul ca marcile Volvo si Mercedes (ultima fiind principalul brand din portofoliul grupului Daimler) ar fi avut probleme serioase in incercarea de a nu-si fura clientii una alteia.
Oarecum normal, diriguitorii Grupului Daimler au negat informatia inca din weekend-ul care tocmai s-a incheiat, inainte ca aceasta sa apara oficial in Der Spiegel: "Nu am fost interesati in niciun moment de Volvo", a declarat un purtator de cuvant al Daimler intr-un interviu acordat agentiei Reuters.
Der Spiegel isi continua materialul printr-o informatie pe care persa auto o cunostea deja: BMW este al doilea grup german care a renuntat la o eventuala achizitie a marcii suedeze.
In aceste conditii, cea mai probabila destinatie pentru Volvo urmeaza sa fie China, unde Changan Automotive isi pregateste deja banii pentru a cumpara marca suedeza. Grupul asiatic este, de altfel, unul dintre principalii parteneri ai Ford Motor Company in Chin. Deocamdata, Ford nu a comentat oficial aceasta informatie.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Off-topic:
Automarket, voi ganditi inainte sa faceti o modificare la site? Ati schimbat lookul, ati modificat baza de date si folositi o varianta Open Source pentru magazine online.
Bai bezmeticilor, faza asta cu titlul articolului care se repeta in URL, si inainte de comentarii (iar voi mai inteligenti ati pus-o si la comentariile fara subiect - proasta alegere) este pentru indexarea in google, dar numai in conditiile in care cineva cauta ceva de genul "Laptop Superb 245b" (presupunand ca titlul anterior e al unui produs pe care il cauta cineva pe google) dar voi aveti titluri unice, care nu apar pe alte site-uri, deci nu va ajuta la indexare =)). Nimeni n-o sa caute pe google "Refuzat de Daimler si BMW, Volvo ar putea fi cumparat de chinezi".
Ati cheluit bani degeaba pentru modificarea asta. =)) De fapt, nu degeaba: ati demonstrat inca odata o lipsa crasa de profesionalism si faptul ca luati decizii gresite la repezeala, dar tineti cu dintii de ele de parca vreti neaparat sa va faceti de rusine.
La multi ani!
Urarea vi se adreseaza voua personal, nu firmei de kkt pentru care lucrati.
Du-te nene la un curs si dupa ce-l termini canta la alta masa
Auzi ba conspirationistule, de ce nu te duci tu sa injuri pe alte site-uri? ca vad ca vrei sa pari cunoscator al jignirilor dar esti o mare varza.
Du-te nene in Ferentari si dupa ce inveti sa injuri, jigneste pe alte site-uri.
Pentru toti ceilalti, stiu ca a jugni si a injura nu e acelasi lucru. si cer scuze pentru izbucnirea mea.
@theo
ce ai cu firma ? cu ce te-a suparat ? e din cauza ca au folosit o solutie open source :)) (cum spui tu) ?
n-ai idee cate prostii fac oamenii astia. Greseli de redactare, Spam, au amenintat cititorii ca scot dreptul la comment, fac greseli de gramatica si de scriere, traduc articole la repezeala si nu mai intelegi nimic din ele, si multe-multe altele.
nu e o problema cu Open Source. la banii lor nu isi pot permite inca altceva, dar sa folosesti tu ca ziar tehnici de paginare de magazin online? incredere poti avea in profesionalismul lor?
Toata lumea zice "nu iti place, pleaca de pe site-u asta". Uite ca raman ma bucur de evolutia lor. Si dau doar de dude de-astea. Parca ar munci toti inghesuiti intr-o coaja de copac, fara sa se documenteze, fara sa ia exemplu de la altii din bransa, fara sa profite de sfaturile gratuite pe care le arunca toti aici in comment-uri.
Asta am cu ei.
Una la mana: multumim pentru toate urarile pe care le adresezi redactiei.
Second: nu se utilizeaza open source in paginarea portalului Automarket.ro
Third la mana: ne asumam toate erorile de "pilotaj" in redactarea unor texte. la fel cum ni le asumam si pe celelalte, mult mai multe, care sunt corecte din toate punctele de vedere. Impreuna vom invata mai edparte ce e bine si ce e rau, noi ne vom repara iar voi va veti bucura.
A patra: nu te invita nimeni sa pleci de pe site. Nu sunt adeptul ideii "nu-ti place, schimba postul". ce faci tu e constructiv si e foarte bine ca e asa.
A cincea: altii din bransa au aparut dupa Automarket. Iar cei din presa scrisa au invatat multe de la noi. La fel cum si noi am invatat multe de la ei. E o treaba mutuala.
Multumim pentru comentarii. Sincer, mi-as dori mai multe de genul asta, pentru ca altfel ne plafonam cu totii.
Acuma la topic.
Da, chinezi au sansa sa evolueze mult cu achizitia Volvo. Putin sunt cei ce stiu ca in China sunt produse enorm de multe componente pt TOATE marcile de masina. Acuma vor si ei sa asambleze in europa. China produce un milion de ingineri pe an si mana de munca este inca ieftina si sunt dornici sa munceasca. Bravo lor.
1. ok, nu folositi Open Source. Ma bad!
2. cand ma refer la bransa nu ma refer la Ro ... mama ei de globalizare. Ca tot spuneti ca sunteti primii in Ro care aduceti nu-stiu-ce info. Uitati-va peste gard. Invatati de la cei mai vechi ca voi.
3. tabelu din dreapta-sus cu 3 stiri si titlu "Cele mai recente stiri" are titlu eronat fatsa de continut. Alea sunt stiri conexe ... sort of ...
Have fun.
Dar invidia e mare.
De acord cu tine, sunt pe langa subiect pe pagina asta, dar uite ce zice Mesteru Mircea (citez din memorie)
"Multumim pentru comentarii. Sincer, mi-as dori mai multe de genul asta, pentru ca altfel ne plafonam cu totii. "
...si oricum nu as fi avut unde sa-mi exprim parerile liber pe subiectu atins de mine decat offtopic pe o pagina d-asta.
Daca imi permiti un sfat (ca si tu mi-ai dat mie sfaturi) mai foloseste cate o cratima, ... asa ... sa nu-ti piezi antrenamentu.
@AndreiRN
Nu e vorba de invidie.
La scobitori, ascutitori, scaune de plastic si jucarii de plus nu ii depaseste nimeni pe chinezi. Ai dreptate: chinezii sunt perseverenti si muncitori. Dar masinile in multe situatii iti apara viatsa. Volvo face masini extrem de sigure. Chinezii fac masini cu zero puncte de securitate. Eu nu cred producatorii chinezi (in cazul in care vor cumpara Volvo) vor respecta in continuare standardele de productie.
Asta ma ingrijoreaza.
S-au mai dus si altii pe la indieni sau chinezi, asa ca nu vor nici primii si nici ultimii. poate asa macar vor deveni mai ieftine sa-mi iau si eu 2! :))