Tesla a publicat datele de producție și livrări pentru al treilea trimestru din 2020, rezultatele oficiale fiind peste așteptările analiștilor.
În perioada iulie-septembrie 2020, Tesla a produs 145.036 vehicule: 16.992 unități Model S și X, respectiv 128.044 de exemplare Model 3 și Y.
În această perioadă, livrările au atins un record de 139.300 de unități, iar peste 124.000 de clienți au ales Model 3 sau Model Y.
După primele 9 luni din acest an, Tesla a ajuns la livrări totale de 318.350 de mașini. Șeful Elon Musk spune că obiectivul pentru 2020 este atingerea bornei 500.000, care s-ar traduce într-o creștere de 30-40% față de anul trecut.
Via Tesla, Automotive News
1) confortul de a încarca mai mereu (90% din cazuri) doar acasă - deci 0 risc de COVID
Deh.... să mori bogat cu banii în bancă, este trist...
2) confortul de a avea în fiecare dimineaţă maşina încărcată cu bateria full
La benzinare diesel ai maşina full acasă doar imediat după alimentare
3) plăcerea, CONFORTUL mai exact de a conduce cu o singură mână şi un singur picior (aici un glimpse îl au cei care conduc DSG... şi ei ştiu că nu s-ar întoarce la manuală NICIODATĂ)
4) ZGOMOTUL
să conduci o maşină electrică în linişte este un confort care diesela şi benzinara nu o să îl ofere niciodată sau doar la Bentley, Mybach cu tona de izolaţie fonică
Pentru a înţelege - daţi cheie la un diesel, fiind în maşină - da, aşa se aude un diesel - zgomotos
Opriţi motorul la aceiaşi maşină diesel - fiind în maşină - da, aşa se aude o maşină electrică.
5) SIGURANŢA
datorită sistemelor active superioare, pentru cei cu bani vine întrebarea
Cât costă viaţa mea?
Când ai Tesla cea mai sigură maşină din lume, parcă e păcat să nu o cumperi dacă ţi-o permiţi.
Bine un tank gen Ford truck sau Escalede ar încerca să fie mai bune, dar nu vor detecta / şi preveni niciodată un impact lateral (aka porneşti de la semafor cu verde, dar vine din lateral pe roşu o maşină să te omoare)
Corect?
2. De ce m-ar interesa sa am rezervorul plin in fiecare dimineata???
3. Un hyundai ioniq hybrid costa jumatate cat un tesla model 3 si poate fi condus cu un singur picior/mana - este ceva ce se aplica tuturor masinilor automate...nu vad de ce ar fi un avantaj masinilor electrice
4. Am condus mai multe masini electrice si...in oras se aude destul de tare motorul/motoarele electrice iar in afara se aude destul de tare zgomotul produs de anvelope... daca antifonarea nu este facuta corespunzator, poti avea o electrica care sa fie mai zgomotoasa decat multe benzinare ;)
5. Este adevarat unele sisteme de siguranta Tesla sunt mai avansate decat cele ale multor producatori auto (in special pilotul automat, desi a dat rateuri in ft multe situatii) - dar este ceva specific Tesla, nu se aplica automat tuturor masinilor electrice, deci nu vad de ce ar fi un avantaj al masinilor electrice. Ar trebui insa sa cercetezi putin piata - compara toate sistemele de siguranta pe care le poti pune pe un Mercedes, BMW, Audi sau Hyundai cu cele disponibile la Tesla.
Din punctul meu de vedere, singurul avantaj al electricelor este lipsa poluarii directe, in rest este o masina ca si celelalte.
Sa lamurim niste lucruri.
1. De la benzinarie nu poti lua covid. Cel mult benzina. N-ai de unde sa stii pentru ca n-ai masina. Iar tu nu poti muri bogat pentru ca nu esti. Esti chiar sarac din toate punctele de vedere.
2. Confortul de a avea bateria incarcata 100% vine din spaima de a o avea descarcata, lucru care nu exista la masinile cu ICE. "Confortul" asta vine cu pretul disconforului de a o cupla seara de seara la priza, fie ploaie fie vant.
3. "Placerea" de a conduce cu o singura mana si un singur picior o intalnim si la masinile clasice. Sa intelegem ca tu stai doar cu o mana pe volan tot timpul, ca asta e confort?
4. Fiindca vad ca nici aici nu ti-ai inceput viata, sa stii ca atunci cand faci dragoste feedbackul exprimat si prin zgomote puternice este cel mai incitant afrodisiac. Cel putin pentru un barbat adevarat. E valabil si pentru masini. Vezi cum suna si se simte un Lamborghini, un Ferrari, un Porsche dar si multe alte masini. De neuitat. iarasi dovedesti ca nu stii.
5. Pana acum "sistemele active superioare" (!?!?) au dovedit ca nu fac doua parale daca soferul nu e atent, doarme sau face altceva. In plus sistemele astea sunt in mare proportie disponibile si pe masinile clasice premium si nu numai.
N-ai cum sa stii pentru ca, asa cum am precizat, n-ai masina si n-ai urcat intr-una adevarata (dacia 1300 nu se pune).
Acum fi ascultator ia-ti pastilele si la culcare.
Nici cât o ceapă degerată.
Pentru că construiţi ceva contra doar de ură, ciudă.
Ceea ce, pentru un om inteligent, este evident - curentul electrificarii şi avantajele sale - pentru alţii vor să trăiască ca pe vremea lui Ford T.
Să stau să explic, că dacă ai o maşină termică care datorită rezervorului şi datorită consumului mediu - are un range mediu estimat de 500 km
Și dacă ai o maşină electrică cu o baterie de anumită mărime şi anumit consum mediu - are un range mediu estimat - 500 km
în aceleaşi condiţii
ehhh dacă le ai parcate în curte
cea termică, trebuie să faci plinul la benzinărie şi apoi vii acasă, şi în zilele succesive (să zicem că faci 100 km zilnic)
ai range 500, 400, 300, 200, 100.
La cea electrică putând încarca acasă foarte confortabil peste noapte , vei avea
500, 500, 500, 500, 500 ...
Got it ?
Un doctor real, un inginer, un om cu întelepciune ar înţelege acest lucru imediat.
Nu şi dvs.
Dacă şi când, o să fiţi sincer cu dvs, şi vă veţi aduce aminte, vă va fi ruşine de dvs din trecut.
Mai ales cu jigniri voalate care cam trec graniţa bunului simţ.
Dar unii care nu înţeleg se comportă violent şi prin limbaj.
Asta e.
Hai succes, ne mai auzim.
La punctul 4) ZGOMOTUL - cam fiind lipsă pe maşina electrică - cine este audiofil - va putea asculta la drum, muzică de calitate, mult mai bine decât pe tractorul diesel
:)
3) plăcerea, CONFORTUL mai exact de a conduce cu o singură mână şi un singur picior (aici un glimpse îl au cei care conduc DSG... şi ei ştiu că nu s-ar întoarce la manuală NICIODATĂ)
”... și cu cealaltă butonezi telefonul allview?... pai când ai dat examen tot cu o mana pe volan ai condus ma?... când îți văd comentariile îmi vine sa vomit...proprietarule de mașina termică ...
Ce penibili sunt unii tractorişti care dansează cu ambele picioare în 3 pedale şi sucesc în schimbătorul manual ca "bărbaţii" muncind asudați , încercând mai mult cu jigniri să îşi motiveze "argumentele".
Eu zic să vă faceţi un site - tractoriştii.ro
Site-ul VW pentru precomenzile ID.4
Aşa că o mână de votanţi negativi, nu schimbă cu absolut nimic anumite realităţi - indiferent cât doresc unii să le nege.
Nu a existat o cerere aşa furibundă de maşini electrice, fie ele Tesla sau ID.x iar acest lucru demonstrează un singur lucru: sunt foarte bune, sunt prezentul şi viitorul.
În 2016 mai existau 3,9% maşini cu schimbător automat din toate vehiculele.
USA sunt cea mai bogată ţară din lume şi în medie cetăţenii ei câştigă cel mai bine din lume (exceptând kkturi gen Monaco, Isle of Man, Quatar, etc) cu mult peste orice ţară din Europa.
Cu siguranţă au spuma oamenilor cei mai buni, tot emigrând în draci, încă în SUA cei mai buni din cei mai buni
(nu vorbesc de imigrarea gen Mexicani)
Dar trac..., scuze unii şoferi din una din cele mai sărace ţari din UE "ştie el mai bine" (gramatică greşită intenţionat)
Stai şi trăieşte în 1900, există libertate pentru toţi, nu mă supăr :)
https://m.youtube.com/watch?v=tl28nkae5DU
Sau cât de "inteligent" să fii când îţi spun procentul de 96,1% (100% - 3,9%) conduc maşini automate în SUA !
dar continui să o iei pe arătură
Puteţi să continuaţi ce vreţi, dar vă rog foarte frumos, să păstraţi respectul pentru femei şi oamenii cu dizabilităţi.
Altfel nu vom mai avea absolut niciun dialog
La ICE nu exista niciun stres referitor la gradul de umplere al rezeervorului la combustibil. Asta pentru ca alimentarea este foarte facila durand in medie aproximativ 2 minute. In functie de kilometrajul parcurs in sofer cu ICE alimenteaza in medie de 2 ori pe luna si nu-si face nici o problema unde si cand. Din pacate la o masina electrica, timpul de incarcare este foarte lung, de ordinul orelor (chiar si la statii de putere) si soferului cu BEV nu-i este indiferent unde si cand i se termina bateria. De aceea exista range anxiety, pe care eu as inlocui-o cu recharge anxiety, mai degraba. Acum ca tu incerci sa ne spui ca negrul e alb si viceversa, asta tine tot de domeniul patologicului si se rezolva asa cum am spus mai sus. Prin socuri electrice.
Psihologul... care nu este psiholog deloc
Faptul că ai full în fiecare dimineaţă şi că nu ai acelaşi lucru cu termica, este o realitate care am prezentat-o ca pe un avantaj şi o coroborare, o logică
Pe mine personal, nu mă interesează, range anxiety la maşinile electrice şi personal dacă aş avea una, aş încarca la 7-10 zile, exclus când clar ştiu că voi face drum lung
Dar ce nu întelegeţi dvs dle psiholog este că, nu vorbeam de mine, ci de anumite avantaje EVIDENTE ale maşinilor electrice faţă de cele termice.
Credeţi că nu ştiu ce înseamnă Sindromul Hamsterului ?
Hmmmm... şi încercaţi să acuzaţi voalat că aş avea probleme HA HA HA...
Hai să vedem, homo sapiens trecând la homo sapiens sapiens, a avut unul din atributele trecerii prin schimbarea comportamentului de la vânător - culegător (mai spre animalic) spre crescător - cultivator (crescător de animale domesticite şi cultivator de cereale şi legume) iar acest surplus a trebuit să îl ...... depoziteze!
(E mai uşor să tai o găină sau porc decât să prinzi un fazan sălbatic sau să vânezi un mistreţ sălbatic, bla bla bla )
Deci.... TOŢI HOMO SAPIENS SAPIENS au complexul hamsterului.
Puteai bine mersi să te uiţi la frigider.
Sau la bunici, să te uiţi la beci.
Deci ce vrei să acuzi aşa să insinuezi este un eşec lamentabil a unui sindrom care îl au toţi 7 miliarde de oameni sau câţi o-m mai fi.
Vă rog, data următoare, pregătiţi vă mai bine.
PS exemplul era să stingă range anxiety al celor care îl au, nu al meu, care nu îl am. Dacă îmi citeaţi cu atenţie o parte din commentarii despre acest argument, poate aţi fi ştiut că daţi cu bâta-n baltă.
Inutil, pentru că SUA (încă) dă tonul în lumea asta şi sute de milioane de clienţi doar în SUA - confirmă realităţile prezentate de mine.
Când o persoană nu poate să judece o idee ca un inginer, cu detaşare, şi o trece prin prisma emotiv personală, denotă anumită capacitate intelectuală / emoţională, dar unii nu au aşa ceva sau prea puţin, de aici şi invidia şi oftica.